فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. به سوالات ارمغان هفته‌ی شماره‌ی 14 در کلاس و با مشارکت دانش‌آموزان پاسخ داده شد. 2. تدریس صفحه‌ی 84 و 85 کتاب درسی در کلاس انجام شد و تمرینات این صفحات حل و توضیح داده شد. 3. جزوه‌ی انواع مثلث‌ها در کلاس بیان و دخترانم مطالب مهم را وارد دفتر ریاضی خود کردند‌. 4. تمرینات صفحه‌ی 89، 90 و 91 کتاب کار علوی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. به تمرینات صفحه‌ی 94 کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. روخوانی درس هفتم (مهمان شهر ما) در کلاس و توسط دانش‌آموزان انجام شد. 2. به سوالات درس هفتم کتاب کار علوی در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. کلمات 4 نقطه‌ای و 5 نقطه‌ای درس هفتم کتاب ادبیات‌فارسی را با خطی زیبا و خوانا در دفتر تکلیف بنویسید. (با رسم جدول، جهت زیبانویسی بیشتر)

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دوازدهم (سفری به تخت‌جمشید1) در کلاس انجام شد. 2. به فعالیت‌های درس پاسخ داده شد. 3. نکات مهم درس مشخص برای دانش‌آموزان مشخص شد. 4. به کاربرگ شماره‌ی 8 در کلاس پاسخ داده شد. 5. به سوالات درس دوازدهم کتاب کار علوی در کلاس پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس یازدهم در کلاس انجام شد و به تمامی سوالات درس، پاسخ داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: با سلام وقت بخیر دانش آموزان با بحث کلاسی ، آشنایی با مفاهیم و تعامل گروهی پیامدهای تصمیم گیری را یاد گرفتند .

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: پوستر مربوط به موضوعات هفته ی ملی علوم توسط دانش آموزان به صورت گروهی ساخته سپس در نمایشگاه مدرسه برای داوری، به نمایش گذاشته شد

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 85، 86، 87 و 88 کتاب کار علوی حل و توضیح داده شد. 2. تمرینات صفحه‌ی 83 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. به تمرینات صفحه‌ی 89 و 90 کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. بعد از نمایش فیلم آموزشی و عکس‌های مربوط به مبحث حباب‌های شفاف، دانش‌آموزان خود مشغول به درست شدن حباب‌های رنگی شدند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. دختران عزیزم، برای فردا کتاب درسی آموزش و پرورش، دفتر ریاضی و کتاب کار علوی را همراه داشته باشند.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مبحث سفر به ماه، با نمایش فیلم آموزشی و عکس در کلاس انجام شد و دانش‌آموزان در رابطه با منظومه‌ی شمسی،سیاره‌ها و ویژگی‌های هر یک صحبت و هم‌فکری کردند. 2. با نمایش عکس‌های مختلف در مورد مبحث نقاشی نقطه‌نقطه، ایده‌ها و جرقه‌هایی مختلفی در دانش‌آموزان شکوفا شد و سپس ایده‌های خود را به صحنه‌ی نمایش گذاشتند. 3. با نمایش فیلم‌های آموزشی و عکس‌های مختلف درباره‌ی حلزون‌ها، دخترانم در مورد ویژگی‌های آن‌ها، ساختار بدن، چرخه‌ی زندگی و ... با هم صحبت و تبادل اطلاعات کردند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس مبحث انواع زاویه‌ها در کلاس انجام شد و جزوه‌ی آن در کلاس بیان و دانش‌آموزان در دفتر ریاضی خود جزوه را نوشتند. 2. تمرینات صفحه‌ی 80 و 81 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد. 3. دانش‌آموزان با نحوه‌ی کار نقاله آشنا شدند و توانستند اندازه‌ی زاویه‌های مختلف را به دست آورند. 4. تمرینات صفحه‌ی 82 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.(دانش آموزان فردا هیچ کتاب درسی آموزش پایه همراه نداشته باشند فقط کتاب زبان)

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مبحث خاک زیست، با نمایش فیلم آموزشی و عکس در کلاس انجام شد و دانش‌آموزان در خصوص میزان نفوذپذیری آب در انواع خاک‌ها بررسی و نظرات خود را با توجه به دانش کسب شده، با هم‌گروهی‌های خود بیان کردند.

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: با سلام و روز بخیر ... هفته ملی علوم : زنگ هوش مصنوعی : ( آشنایی با این مبحث : تعاریف ، تاریخچه و کاربردهای آن در زندگی انسان ها ، مثال هایی از هوش مصنوعی در نقاشی و تصویر سازی برای دختران گلم تدریس شد ) سپس به صورت عملی و LIVE با سایت BING یکی از سایت های حوزه هوش مصنوعی آشنا شدند و پرسش های خود را از این طریق انجام دادند و از نتایج آن شگفت زده شدند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: