فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمرینات صفحه‌ی 7 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. به تمرینات صفحه‌ی 11 کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید. 2. دختران عزیزم، برای فردا کتاب کار ریاضی را حتما همراه خود داشته باشند.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. طرح سنجش استعداد درس علوم‌تجربی (گونیا-تشخیصی) در کلاس برگزار شد. 2. تدریس درس اول (زنگ علوم) در کلاس انجام شد، نکات مهم درس برای دخترانم مشخص شد و جزوه‌ای از مطالب مهم در کلاس گفته و دخترانم یادداشت‌برداری کردند.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. صفحه‌ی 8 کتاب کار علوی در کلاس چک شد. 2. قسمت بخوان و بدان صفحات 10 و 11 کتاب کار در کلاس خوانده و توضیح داده شد. 3. به قسمت املادان صفحه‌ی 12 کتاب کار، در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. به سوالات صفحه‌ی 14 و 15 کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. کتاب‌کار چک شد.

قرآن چهارم

مدرس: حسینی، مائده سادات
فعالیت: مطالب سال گذشته مرور و روخوانی عبارت های قرآنی صورت گرفت.تک خوانی و جمع خوانی انجام شد.
تکلیف: صفحه ی اول کتاب درسی، تکرار و تمرین شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 1 ( پول ) تدریس شد. کارتون مبادله کالا با کالا نمایش داده شد . کتاب داستان سفر پول معرفی شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل درس 1 صفحه 17 و 18 کتاب سواد مالی انجام شود .

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. برای فردا، تمامی دختران عزیزم، کتاب استعداد را همراه خود به کلاس بیاورند. 2. قابل توجه اولیای عزیز و دختران گلم، کلاس استعدادتحلیلی روز سه‌شنبه، به روز دوشنبه و کلاس رباتیک روز دوشنبه به روز سه‌شنبه انتقال یافت.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تمامی تمرینات صفحه‌ی 6 کتاب درسی در کلاس حل و توضیح داده شد. 2. به تمرین شماره‌ی 3 صفحه‌ی 9 کتاب کار ریاضی در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: 1. به تمرینات 1 تا 4 صفحه‌ی 10 کتاب کار ریاضی با دقت پاسخ دهید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. طرح سنجش استعداد درس فارسی (گونیا-تشخیصی) در کلاس برگزار شد. 2. تدریس مفهوم هم‌خانواده در کلاس توضیح داده شد. 3. روخوانی درس اول کتاب (آفریدگار زیبایی) در کلاس انجام شد و تمامی دخترانم روخوانی را انجام دادند. 4. به سوالات قسمت درست و نادرست و درک مطلب پاسخ داده شد. 5. تدریس قسمت واژه‌آموزی (طبقه‌بندی کلمات) در کلاس انجام شد. 6. در مورد قسمت تصویری خوانی و صندلی صمیمیت در کلاس گفتگو شد. 7. تدریس شعر خبرداغ در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. شعر خبر داغ تا روز 15مهر حفظ شود. 2. کتاب کار ادبیات‌فارسی: کلمات صفحه‌ی 8 کامل شود/ مطالب صفحه‌ی 9، 10 و 11 مطالعه شود/ به سوالات صفحه‌ی 12 و 13 با دقت پاسخ دهید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس دوم (اینجا محله‌ی ماست) در کلاس انجام شد و تمامی نکات مهم در کتاب مشخص شد. 2. دختران عزیزم در این درس یاد گرفتند: *محله خود را شناسایی و مراکز فرهنگی و تفریحی آن را نظیر کتابخانه، مسجد و بوستان، معرفی کنند. *با پرس و جو درباره‌ی مسجد محله خود (مثلا سال تاسیس، کارکرد و فعالیت‌های آن) به سوالات پاسخ دهند. *از طریق مصاحبه و به کمک بزرگترها و معلم خود تغییرات محله را در روند زمان بررسی کنند. *از آغاز تا پایان سال در یکی از فعالیت های محله خود مشارکت کنند.
تکلیف: 1. به کاربرگ شماره‌ی 1 و 2 کتاب درسی اجتماعی در منزل پاسخ داده شود.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس اول (دانه‌ای که نمی‌خواست بروید!) در کلاس انجام شد. 2. دخترانم در این درس یاد گرفتند که: خداوندآفریننده ماست و از این آفرینش هدف دارد. خداوند را به عنوان خالق قادر و توانا می شناسند. از آفرینش حیوانات و گیاهان برای بهره‌مندی ما انسان‌ها آگاه می‌شوند. 3. تمامی نکات مهم درس در کلاس مشخص شد.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: با سلام وقت بخیر از درس مهارت های زندگی ، نشانه های استرس به همراه تمرین و آشنایی با مفاهیم نشانه های جسمانی آموزش داده شد . برای جلسه آینده دو تا از دانش آموزان برای ارائه نمایش با موضوع استرس های حل نشده انتخاب شدند .

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس مبحث عددنویسی انجام شد. 2. تمامی تمرینات صفحه‌ی 4 و 5 کتاب درسی، در کلاس حل و توضیح داده شد و نکته‌های سوالات بیان و در دفتر نوشته شد. 3. تمرینات 1 و 2 صفحه‌ی 9 کتاب کار ریاضی در کلاس حل و توضیح داده شد‌.
تکلیف: 1. جدول ضرب اعداد 1، 2 و 3 در منزل تکرار و تمرین شود. 2. به سولات ارمغان هفته‌ی 1 با دقت پاسخ دهید و برای روز شنبه همراه خود به کلاس بیاورید.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: باسلام وعرض ادب فعالیت های کلاس زبان تدریس کتاب ODI3 صفحات 6 و7 و تقویت مکالمه به زبان انگلیسی.

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، آمادگی جسمانی

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس صفحات 2 و 3 در کلاس انجام شد، تمامی تمرینات این قسمت‌ها در کلاس حل و توضیح داده شد. (قسمت حل مسئله، الگویابی و رسم شکل)
تکلیف: 1. لطفا دختران عزیزم از روز شنبه یک سفره‌ی پارچه‌ای و قاشق و چنگال شخصی همراه خود داشته باشند. (جهت رعایت بهداشت در زنگ ناهار) 2. مطالب صفحه‌ی 8 و 9 کتاب‌کارریاضی را با دقت مطالعه کرده و مثال‌های این قسمت را دوباره خودتان حل کنید. 3. به 5 تمرین قسمت فعالیت کلاسی در کتاب‌کار ریاضی علوی با دقت پاسخ دهید.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. آزمایش مربوط به درس اول (نحوه‌ی تشکیل حباب) در کلاس انجام شد.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس اول (همسایه‌ی ما) در کلاس انجام شد. 2. به تمامی سوالات قسمت فعالیت در کلاس پاسخ داده شد. 3. قسمت‌های مهم درس در کلاس مشخص شد. 4. دانش‌آموزان در این درس یاد گرفتند: معنا و مفهوم محله را بیان کنند. وظایف همسایگان را نسبت به یکدیگر فهرست و بیان کنند. اهمیت و ضرورت وجود مقررات در محله را بشناسند و مقررات را رعایت کنند. تعدادی از تکالیف و مسئولیت‌های خود را در محله بیان کنند. با مشورت بزرگ‌ترها پیشنهادی برای داشتن محله‌ای بهتر ارائه کنند.
تکلیف: 1. قسمت بخوان و بیاموز درس اول کتاب‌کار مطالعات‌اجتماعی در منزل با دقت مطالعه شود و قسمت‌های مهم درس در کتاب مشخص شود. 2. به سوالات درس اول کتاب‌کار مطالعات‌اجتماعی با دقت پاسخ دهید.

آزمایشگاه

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. آزمایش مربوط به درس اول (نحوه‌ی تشکیل حباب) انجام شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. لطفا دانش‌آموزان عزیزم در منزل، جدول ضرب 1 و 2 را تمرین کنند.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مجددا روخوانی درس ستایش در کلاس انجام شد و از دانش‌آموزانی که جلسه‌ی پیش حضور نداشتند پرسیده شد.
تکلیف: 1. روخوانی درس ستایش جهت تثبیت و قوی شدن روخوانی در منزل تکرار و تمرین شود. 2. از درس ستایش با خطی خوانا و زیبا در دفتر تکلیف نوشته شود.

هنر چهارم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: معارفه و قوانین کلاس و وسایل

رباتیک

مدرس: محمدزاده، مائده
فعالیت: با سلام؛ 1.معرفی و اشنایت معلم رباتیک با دانش اموزان وهمچنین دانش اموزان با معلم 2.نکات مهم و قوانین کلاس 3.توضیح باتری و جاباتری 4.پرسش و پاسخ
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: