فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم هاشمی

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تکرار و تمرین تفریق دو رقمی و جمع دو رقمی با نوشتن نمونه سوال در دفتر مشق انجام شد. عدد نویسی 50 تا 60 همراه با عدد و حروف انجام شد.

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام "هفته ملی علوم مبارک باد" با مشارکت دخترهای گلم درباره کرم خاکی ، فواید و زندگی آن صحبت شد، کلیپ و تصاویر مربوط به کرم خاکی پخش شد. درباره خوراکی های مفید و غیر مفید صحبت شد دخترهای گلم در مباحث شرکت کرده و درباره ویتامین ها و فواید مواد غذایی کلیپ و تصاویر مرتبط پخش شد. در پایان روز از دانش آموزان خواسته شد یک نقاشی درباره موارد گفته شده در دفتر بکشند.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تدریس نشانه " خوا" همراه با نمایش و داستان و پخش کلیپ تدریس شد. درس کتاب خوانی آموزش داده شد و دخترهای گلم روانخوانی آن را انجام دادند. از روی درس کتابخوانی یک مرتبه رونویسی شد.
تکلیف: اولیای محترم فرشته های قشنگم با کلمات زیر جمله سازی انجام دهند. " می خوانم، خواب، خواهش، خواستند، خواهرف تخت خواب" با سپاس

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تدریس مساله گویی و حل مساله انجام شد. چند نمونه مساله جمع و تفریق گفته شد و دخترهای گلم در دفتر مشق انجام دادند. تفریق دو رقمی آموزش داده شد و چند نمونه تفریق در دفتر مشق گفته شد و عزیزانم انجام دادند.
تکلیف: اولیای محترم فرشته های قشنگم 3 نمونه مساله جمع و 3 نمونه مساله تفریق در دفتر مشق بنویسند . کتاب ریاضی علوی تم 18 صفحات 127 الی 131 انجام شود. با سپاس

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام در دفتر املا 6 سطر دیکته گفته شد( اولیای محترم لطفا ملاحظه شود) چند نمونه مخالف در دفتر مشق تکرار و تمرین شد. کتاب نگارش صفحات 95 و 96 مربوط به نشانه "ژ" انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم 6 سطر دیکته در دفتر مشق گفته شود. با سپاس

قرآن اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام درباره کودک مسلمان و وظایف او "صفحه 50 کتاب" صحبت شدو دخترهای گلم مشارکت داشتند، .پیام قرآنی صفحه 52 کتاب تدریس شد. لوحه صفحه 53 توسط دانش اموزان کلاس روانخوانی شد. آموزش قرائت سوره حمد انجام شد و دخترهای گلم این سوره را به صورت دسته دسته جمعی همراه با معنی خواندند.

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام صفحه آغازین تم 18 همراه با تکرار و تمرین شمارش و الگوهای عددی تدریس شد .صفحات121 الی 125 کتاب ریاضی کامل شد.

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام درباره وجود هوا و علت وجود آن صحبت شد ، با نشارکت دخترهای گلم و پرسش و پاسخ مقدمه ای برای فصل دهم علوم ، " در اطراف ما هوا وجود دارد" گفته شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تدریس نشانه ژ همراه با داستان، کلیپ و آموزش متن درس 15 "ژاله و منیژه " انجام شد.دخترهای گلم از روی متن درس روانخوانی کردند. 6 سطر جملات و کلمات نشانه جدید گفته شد و دخترهای نازنینم در دفتر مشق تکرار کردند. روانخوانی صفحه 189 کتاب فارسی علوی پرسش شد.
تکلیف: اولیای محترم کتاب فارسی علوی صفحات مربوط به نشانه ژ تکمیل شود. روانخوانی صفحه 195 کتاب فارسی علوی انجام صود با سپاس

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام کتاب نگارش صفحات 93 و 94 مربوط به نشانه "چ" انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم به یکی از والدین خود یک صفحه دیکته از صفحه 189 کتاب فارسی علوی ( نشانه چ) بگویند و توسط دانش اموز تصحیح شود. فرشته های قشنگم لطفا کتاب فارسی علوی را چهارشنبه به بنده تحویل دهند. با سپاس

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، برگزاری مسابقه ی طناب کشی و حمل توپ به مناسبت دهه ی فجر

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت های روابط بین فردی« به وسایل دیگران بدون اجازه دست نزنیم» با بحث کلاسی، شعر و داستان و نمایش فیلم آموزش داده شد .
تکلیف: دانش آموز عزیز، در خانه بدون اجازه به وسایل اعضا خانواده دست نزند و حریم دیگران احترام بگذارد .‌

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: کتاب کار درس نشانه چ از سوال 1-6 انجام شد.

هنر اول

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: نقاشی منظره ساده با مداد شمعی انجام شد .

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: آشنایی دانش اموزان با انواع لوگو های تجاری -نقاشی کشیدن لوگو ها
تکلیف: لطفا چند لوگو تجاری (لوگو های ماشین ها -موبایل -اسباب بازی و ..) را انتخاب کنید و دانش اموز آنها را رسم کند و یا کاردستی آن درست شود و به کلاس آورده شود.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت های زندگی ، مهارت دوست یابی و مهربانی با دیگران آموزش داده شد .‌
تکلیف: دختر گل رفتارهای دوستانه را برای والدین بیان کند .

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم و بازی ترکیبی ریتمیک انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: