فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم هاشمی

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
تکلیف: "بنام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یاد بود نوروزتان خجسته باد" اولیای محترم در ایام نوروز هر شب یک صفحه روانخوانی از کتاب فارسی علوی و کتاب فارسی انجام شود . در پایان تعطیلات فرشته های قشنگم 7 املا و 20 سوال ریاضی به بنده تحویل دهند (در صورتی که هر یک از دخترهای گلم تکالیف را به بنده تحویل دهند کارت امتیاز طلایی دریافت خواهند کرد) پیشاپیش از همکاری شما بزرگواران صمیمانه سپاسگزارم

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تکرار و تمرین تم های تدریس شده در قالب حل نمونه توسط دخترهای گلم انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس انلاین تکرار و تمرین جمع و تفریق های ذهنی و مساله های این نمونه جمع و تفریق هاانجام شد.بازی با اعداد در کلاس حضوری انجام شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام دخترهای گلم خاطره ی نوروز سال گذشته ی خود را (به صورت یک داستان از زبان سوم شخص مفرد) در دفتر مشق خود نوشتند. تکرار و تمرین روانخوانی انجام شد. بازی با کلمات و برگزاری مسابقه بین دانش آموزان جهت مرور کلمات انجام شد.
تکلیف: "بنام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یاد بود نوروزتان خجسته باد" اولیای محترم در ایام نوروز هر شب یک صفحه روانخوانی از کتاب فارسی علوی و کتاب فارسی انجام شود . در پایان تعطیلات فرشته های قشنگم 7 املا و 20 سوال ریاضی به بنده تحویل دهند (هر دانش آموزی که تکالیف را به بنده تحویل دهد کارت امتیاز طلایی دریافت خواهد کرد)

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام نمونه سوال مربوط به جمع و تفریق ذهنی ، جمع و تفریق با شکل و چوب خط و مساله گفته شد و دخترهای گلم در دفتر مشق تکرار کردند.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام از درس علی و معصومه ، سفر دلپذیر و صدای موج جهت تثبیت یادگیری و تکرار و تمرین رونویسی بدون نقطه انجام شد.
تکلیف: از روی تمام غصه‌ها دلتنگی‌ها ناراحتی‌ها و کدورت‌هایت بپر... سال جدید منتظر تو است. چهارشنبه سوری مبارک اولیای محترم به مناسبت چهارشنبه سوری تکلیف نداریم با سپاس

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تم 21 کتاب ریاضی علوی صفحات 148 الی 150 با مشارکت دخترهای گلم انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم صفحات باقیمانده تم 21 کتاب ریاضی علوی به غیر از سوال ساعت (سوال 12) انجام شود. با سپاس

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و وقت بخیر کلیپ فندوق جهت تثبیت یادگیری فصل 10 الی 12 علوم پخش شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تکرار و تمرین نشانه های تدریس شده در قالب املا و جملات و کلمات در دفتر مشق انجام شد.

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، تمرین پرتاب و دریافت توپ
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: