فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم هاشمی

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تدریس تفریق با محور همراه با دستورزی و داستان انجام شد. چندین نمونه سوال برای جمع با محور، تفریق با محور و عدد های دو رقمی و دسته ها جهت تثبیت یادگیری به دخترهای گلم گفته شد و در دفتر مشق تکرار و تمرین کردند.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تکرار و تمرین جمله سازی تصویری ، ترکیب کلمات و جملات در هم ریخته با مشارکت دخترهای گلم انجام شد.
تکلیف: به مناسبت کسب مقام اول تیم والیبال مدرسه در منطقه ی 13 دخترای گلم امروز تکلیف ندارند.

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، تمرین دارت و پرتاب و دریافت توپ

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام احترام "اولیای محترم لطفا ساعت ملاقات خصوصی چک شود" صفحات 87 و 88 کتاب نگارش مربوط به نشانه "ج" تکمیل شد. فرشته های قشنگم داستانهای زیبای خود را در کلاس برای دوستانشان خواندند.
تکلیف: اولیای محترم کتاب فارسی علوی صفحات 161 تا 164 مربوط به نشانه "ل" تکمیل شود. روانخوانی صفحه 165 انجام شود .( لطفا دخترهای گلم کتاب فارسی علوی را سه شنبه به مدرسه بیاورند ) همچنین لطفا دخترهای عزیزم عکس نوزادی خود را فردا به همراه داشته باشند. با سپاس

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: مرور دروس -کلیپ اموزشی

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام "اولیای محترم ساعت ملاقات خصوصی چک شود" تکرار و تمرین محور و جمع و تفریق همراه با شکل انجام شد. ( 5نمونه سوال محور ، 10 نمونه سوال جمع و تفریق)

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تدریس نشانه " ج" همراه با نمایش، داستان و پخش کلیپ انجام شد. روانخوانی درس نارنج و برنج انجام شد و دخترهای گلم روخوانی این درس را انجام دادند. 6 سطر جملات و کلمات جدید گفته و فرشته های نازنیم در دفتر مشق تکرار کردند.
تکلیف: اولیای محترم فرشته های قشنگم تکرار جملات و کلمات گفته شده رادر دفتر مشق انجام دهند با کلمات " گنجشک، نارنج، مرجان،لبخند، قایق،درخت ، رودخانه " یک داستان 6 سطری بنویسند. با سپاس

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته گذشته توسط خود دانش اموزان و تدریس ادامه درس اتیکت مهمانی پارت دوم انجام شد

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام (اولیای محترم لطفا ساعت ملاقات چک شود) صفحات 116 الی 118 کتاب ریاضی مربوط به مبحث تفریق و جمع همراه با شکل و اندازه گیری انجام شد. مبحث محور همراه با داستان تدریس شد و دخترهای گلم در دفتر مشق نمونه هایی از جمع همراه با محور را تکرار و تمرین کردند .
تکلیف: اولیای محترم کتاب ریاضی علوی تا پایان تم 16 ( صفحه 117) کامل شود.( لازم به ذکر است که تا پایان تم 15 قبلا به عنوان تکلیف کامل شده است) با سپاس

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام 6 سطر دیکته در دفتر گفته شد . جمله سازی ، کلمه سازی و ترکیب کلمات تکرار و تمرین شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم ارمغان هفته ی هفدهم را انجام دهند. با سپاس فراوان

قرآن اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام سوره ها و پیامهای قرآنی که تا کنون تدریس شده است تکرار و تمرین شد.

رایانه

مدرس: رضایی، انسیه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر تمرین و تکرار دروس گفته شده با همراهی دانش آموزان عزیز انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: