فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم هاشمی

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام (اولیای گرامی لطفا" ملاقات شخصی چک شود) الگوهای تکرار شونده ( ویترین) همراه با دستورزی توسط دانش آموزان ( به روش دانش آموز محور) در کلاس تکرار و تمرین شد.

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با احترام فصل سوم کتاب علوم (سالم باش) به صورت گروهی و مشارکتی تدریس شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: عرض ادب یادآوری نشانه اَ و تدریس مجدد این نشانه انجام شد، نشانه (د) همراه با نمایش ،شعر و نمایش کلیپ در کلاس تدریس شد. روانخوانی نشانه فوق در کلاس انجام شد . دخترهای گلم در کلاس جملات شفاهی گفتند و مقدمه ای برای نوشتن جمله سازی آغاز شد.

نگارش اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: عرض ادب سرمشق های کتاب نگارش صفحات 34 الی 36 انجام شد. کلمات و جملات زیر در دفتر تکلیف سرمشق گرفته شد و عزیزهای دلم تکرار و تمرین کردند : آباد،بَد، باد ، اَدَب،با اَ دَب،اَبَد، بابا آب داد.بابا اَدَب داد.بابا آداب داد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای نازنیم کلمات و جملات کارشده در کلاس را در منزل تکرار کنند(هر کدام یک سطر)، روانخوانی کلمات فوق را انجام دهند. یک متن در دفتر مشق چسبانده شود و دور کلماتی که نشانه (آا) دارند را سبز ،نشانه (ب، ب غیر آخر)را آبی و نشانه (د) را قرمز کنند.(دور کشی نشانه) جدول ترکیب(دوستی) نوشته شود. با سپاس فراوان مدت زمان انجام تکلیف 30 دقیقه

سرود

مدرس: شعبانی، هلیا
فعالیت: خواندن درست و کوک نت های ترانه دو دوشب نخوابیدم و نت های موسیقی مرور ترانه های گذشته

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با عرض ادب الگوهای تکرار شونده همراه با دستورزی و مشارکت دانش آموزان تدریس شد (صفحه 34 کتاب ریاضی ) . صفحات 33 و 34 کتاب ریاضی در کلاس تکمیل شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای قشنگم کتاب ریاضی علوی تم 5 صفحات 36،37،38،39،40 (مربوط به مبحث الگوی شطرنجی،چوب خط،کم کردن و اضافه کردن ) را انجام دهند مدت زمان انجام تکلیف 30 دقیقه با سپاس

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام روانخوانی کلمات ،بخش کردن ، صداکشی نشانه های تدریس شده و نوشتن املا جهت تثبیت یادگیری (روش دانش آموز محور) انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم کلمات سرمشق داده شده دفتر مشق (جلسه گذشته ) روانخوانی شود . قابل ذکر است همه روزه روانخوانی تکرار و تمرین شود با تشکر

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، بازی خرگوش بی لانه با هدف بهبود چابکی

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از مهارت " تغذیه سالم" ، " وعده های غذایی سالم بخوریم" با داستان و نمایش کلاسی و نمایش فیلم آموزش داده شد .
تکلیف: دانش آموز عزیز مواد غذایی سالم را به مادر نشان دهید .

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: عرض ادب به عنوان شروع تدریس فصل سوم علوم (سالم باش) با مشارکت دانشمندان کوچکم مقدمه ای توضیح داده شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و ادب تدریس مجدد نشانه اَ با مشارکت دانش آموزان و مرور مطالب جلسه گذشته انجام شد. رونخوانی درس اَ پرسش شد. صداکشی ، بخش کردن و جمله سازی به صورت شفاهی تکرار و تمرین شد.

نگارش اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: عرض ادب مباحث درسی مربوط به نشانه اَ (صفحات 31،32و33 ) تدریس و کتاب نگارش توسط دخترهای پرتلاشم کامل شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم کتاب فارسی علوی قسمت نشانه اَ (صفحات47الی 50 )را انجام دهند مدت زمان انجام تکلیف (20 دقیقه) با سپاس

هنر اول

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: کاردستی با موضوع زنبور با کاغذ رنگی انجام شد / با تاکید بر استفاده از دایره لطفا جهت جلسه بعدی هنر /لوله دستمال کاغذی (بدون دستمال )آورده شود/ اسم نوشته شود

سواد مالی

مدرس: گوهریان، فاطمه
فعالیت: تدریس درس نیازها و خواسته ها و آشنایی دانش آموزان با تفاوت خواسته های انسان های اولیه و انسان امروزی و همچنین شباهت نیازهای انسانها در هر زمان-مشاهده کارتون و کلیپ اموزشی
تکلیف: لطفابرگه فعالیت منزل که به دانش آموزان داده شده است، انجام شود

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و حرکات ریتمیک بادی پرکاشن انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با احترام مفهوم اضافه کردن و کم کردن با دستورزی و مشارکت دانش آموزان در کلاس آموزش داده شد. صفحه آغازین تم 5 تدریس شد. مفاهیم اضافه کردن و کم کردن و چوب خط در صفحه آغازین تکرار و تمرین شد. صفحات 30،31و32 تم 5 (مبحث کم کردن و اضافه کردن و الگوی شطرنجی) انجام شد.

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: عرض ادب فصل سایه ها، سبک و سنگین و حواس پنجگانه همراه با مشارکت دخترهای گلم تکرار و تمرین شد

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تکرار وتمرین و تدریس مجدد نشانه های آ و ب انجام شد روانخوانی کلمات تدریس شده با نشانه های( آ وب) از دانش آموزان پرسیده شد. نشانه اَ همراه با داستان و شعر و پخش کلیپ اَ تدریس شد. روانخوانی کتاب فارسی در کلاس توسط دخترهای گلم انجام شد. روانخوانی با فلش کارتهای نشانه های تدریس شده در کلاس انجام شد.

نگارش اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: عرض ادب در دفتر مشق سرمشق کلمات جدید تدریس شده با نشانه اَ گرفته شد و توسط دخترهای گلم انجام شد. قسمت سرمشق نشانه اَ کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم سرمشق گرفته شده در کلاس را در منزل صداکشی کنند. جدول دوستی هم نوشته شود. مدت زمان انجام تکلیف 10 دقیقه با سپاس

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: توسط میس اتیکت و نمایش مرور درس های هفته های گذشته انجام شد. به صورت رول پلی بچها با کلمات معذرت میخواهم ،ببخشید، عذر میخواهم آشنا شدند. مراحل معذرت خواهی به صورت نمایش برای بچها اجرا شد و آموختند برای معذرت خواهی چه روندی را باید طی کنند. مراحل شامل: 1)کجا اشتباه کردم؟ بچه ها حالت فکر کردن را اجرا میکنند 2) الان دوستم چه حسی دارد؟ با دست شکل قلب درست میکنند 3) الان به دوستم چی بگم؟ با دست به لب اشاره میکنند 4)برای جبران چه کنم؟ دوباره حالت فکر کردن را اجرا میکنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: