فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم هاشمی

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام دانش آموزان به گروه های چهارخانه تقسیم شدند ، درباره انواع آب و هوا و پیدایش فصل ها و تشکیل ابرها و برف صحبت شد. با استفاده از نمک و شامپو نرم کننده برف درست کردند. با استفاده از یک لیوان آب و نقاشی شکست نور تدریس شد . بازی با رنگ ها با استفاده از شیر ، رنگ خوراکی و مایع ظرفشویی انجام شد و دانشمندان کوچک کلاس توانستند با مشارکت یکدیگر ترکیب رنگها را به زیبایی درست کنند.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام روانخوانی درس قرآن آموزش داده شد و دخترهای گلم روانخوانی این صفحه را انجام دادند.
تکلیف: اولیای محترم از روی درس قرآن 2 مرتبه روانخوانی شود با سپاس

علوم اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام دخترهای گلم در گروه های چند نفره تقسیم شده درباره استفاده از سنگ و صدف صحبت کردند و با مشارکت و با استفاده از این وسایل کاردستی های زیبا درست کردند. در گروه های تقسیم شده چند حیوان پیشنهاد شد و درباره نحوه نگهداری حیوانات و نوع غذای آنها، مراقبت و اهلی و وحشی بودن آنها صحبت شد و در نهایت یک کاردستی زیبا به روش اوریگامی درست کردند.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام صفحه 97 و 98 کتاب نگارش مربوط به نشانه "خوا" با مشارکت دخترهای گلم انجام شد. تمرینات دوره ای کتاب بنویسیم 99 الی 101 انجام شد .
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم کتاب فارسی علوی صفحات 197 الی 202 مربوط به نشانه " خوا " کامل کنند. روانخوانی نشانه " خوا" انجام شود. با سپاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: