فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم هاشمی

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: عرض ادب و احترام آموزش مساله نویسی دو مرحله ای انجام شدو چند نمونه سوال حل شد. جهت تکرار و تمرین محور و جمع های ذهنی نمونه سوال در دفتر مشق گفته شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: عرض ادب و احترام 5 سطر املا در دفتر گفته شد( اولیای محترم لطفاً ملاحظه شود) نمونه سوال فارسی و جمله سازی در دفتر مشق گفته شدو مطالبی که قبلا تدریس شده، تکرار و تمرین شد. فرشته های قشنگم خاطرات نوروز را جهت تمرین داستان نویسی در دفتر نوشتند
تکلیف: اولیای محترم دخترهای گلم ارمغان هفته 26 (نوروز) را انجام دهند. با سپاس

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تکرار و تمرین جمع های ذهنی، مساله نویسی و حل محور به روش جمع و تفریق با مشارکت دخترهای گلم انجام شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تکرار و تمرین کلمات و جملات تدریس شده به صورت املا تخته ای انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم دخترهای عزیزم ارمغان هفته 25( نوروزی) را انجام دهند. با سپاس

ورزش اول

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، تمرین آمادگی جسمانی و مسابقه ی حمل توپ

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: رفتارهای دوستانه و غیر دوستانه با تمرین های کتاب و نمایش فیلم و کار گروهی آموزش داده شد .
تکلیف: با سلام و تبریک سال نو شمسی، امیدوارم سال جدید همراه با شادی و سلامتی روز افزون باشد . دختر گلم رفتارهای دوستانه و غیر دوستانه را برای مادر خود بیان کند.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
تکلیف: "بنام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یاد بود نوروزتان خجسته باد" اولیای محترم در ایام نوروز هر شب یک صفحه روانخوانی از کتاب فارسی علوی و کتاب فارسی انجام شود . در پایان تعطیلات فرشته های قشنگم 7 املا و 20 سوال ریاضی به بنده تحویل دهند (در صورتی که هر یک از دخترهای گلم تکالیف را به بنده تحویل دهند کارت امتیاز طلایی دریافت خواهند کرد) پیشاپیش از همکاری شما بزرگواران صمیمانه سپاسگزارم

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام تکرار و تمرین تم های تدریس شده در قالب حل نمونه توسط دخترهای گلم انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس انلاین تکرار و تمرین جمع و تفریق های ذهنی و مساله های این نمونه جمع و تفریق هاانجام شد.بازی با اعداد در کلاس حضوری انجام شد.

فارسی اول

مدرس: معظمی گودرزی، راهیل
فعالیت: با سلام و احترام دخترهای گلم خاطره ی نوروز سال گذشته ی خود را (به صورت یک داستان از زبان سوم شخص مفرد) در دفتر مشق خود نوشتند. تکرار و تمرین روانخوانی انجام شد. بازی با کلمات و برگزاری مسابقه بین دانش آموزان جهت مرور کلمات انجام شد.
تکلیف: "بنام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یاد بود نوروزتان خجسته باد" اولیای محترم در ایام نوروز هر شب یک صفحه روانخوانی از کتاب فارسی علوی و کتاب فارسی انجام شود . در پایان تعطیلات فرشته های قشنگم 7 املا و 20 سوال ریاضی به بنده تحویل دهند (هر دانش آموزی که تکالیف را به بنده تحویل دهد کارت امتیاز طلایی دریافت خواهد کرد)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: