دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران

تور مجازی
مقطع: پیش‌دبستان دبستان دوره‌ی اول دبستان دوره‌ی دوم
جنسیت: دخترانه
مدیریت: خانم مرادی
هم‌رسانی
مدرسه دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران

دبستان دخترانه نبرد تهران یکی از بهترین مدارس ابتدایی غیر دولتی در شرق تهران است. این دبستان دخترانه منطقه 14 تهران هر سال در پایه‌های پیش‌دبستانی و دبستان خدمات آموزشی و فراآموزشی ارائه می‌دهد. خدمات واحد ابتدایی دخترانه نبرد برای دانش‌آموزان دختر در مناطق 12، 13، 14 و 15 شامل محله‌های خیابان صفا، شهید اسدی، زاهد گیلانی، اشراقی، دهقان، پیروزی، نیروی هوایی، شکوفه، چهارصد دستگاه، نیکنام، بروجردی، صد دستگاه، فرزانه، سرآسیاب دولاب، شیوا، پرستار، 13 آبان، ابوذر، آهنج، قصر فیروزه، هفده شهریور، اتوبان محلاتی، اندرزگو، افراسیابی شمالی، افسریه، اتوبان بعثت قابل دسترسی می‌باشد.

آموزش در دبستان دخترانه منطقه 14 تهران

هدف از تأسیس دبستان دخترانه نبرد، ایجاد محیطی پویا و هدف‌مند همراه با ارائه‌ی الگوی موفق از مدیریت آموزش نوین، ایجاد بستر مناسب جهت افزایش مهارت گفتاری و زبان‌آموزی، بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی جهت بالا بردن کیفیت آموزش و افزایش خلاقیت است. در دبستان دخترانه نبرد تلاش می‌شود تا به کمک آموزگاران مجرب و متعهد آموزش و پرورش به بهترین نحو ممکن انجام شود. در واحد پیش‌دبستانی غیر دولتی شرق تهران کودکان با آموزش مهارت زندگی، زبان، آداب معاشرت و ... آشنا می‌شوند و مهارت‌های دوست‌یایی، آداب حضور در کلاس، دست‌ورزی و ... را می‌آموزند. به این ترتیب برای ورود به دبستان آماده می‌شوند. همچنین حضور مداوم کادر مشاوره‌ای در این مدرسه یکی دیگر از نقاط قوت آن است. با کمک مشاوره‌های آموزشی و تربیتی ارتباط بهتری میان دانش‌آموزان، والدین و دبیران برقرار می‌شود. برای اطلاع از برنامه و کلاس‌های مشاوره در بهترین دبستان دخترانه منطقه 14 تهران تقویم مشاوره‌ای دبستان را مشاهده کنید.

سنجش در دبستان دخترانه منطقه 14 تهران علوی

یکی از مهم‌ترین ابزارها برای ارزیابی کیفیت آموزش، سنجش است. در ابتدایی دخترانه منطقه 14 تهران، سنجش به صورت توصیفی، تشریحی و چهارگزینه‌ای با توجه به هر پایه‌ی تحصیلی انجام می‌شود. این آزمون‌ها به صورت برخط یا حضوری برنامه‌ریزی و برگزار می‌شوند. در پایه‌ی ششم این دبستان غیر انتفاعی دخترانه شرق تهران با برگزاری آزمون‌های دوره‌ای هوش و استعداد، دانش‌آموزان برای ورود به مقطع تحصیلی متوسطه‌ی اول آماده می‌شوند. برای اطلاع از زمان‌بندی و بودجه‌ی هر آزمون می‌توانید، برنامه‌ی آزمون دبستان را مشاهده کنید.

فراآموزش در دبستان دخترانه نبرد

در بهترین دبستان دخترانه شرق تهران، زبان انگلیسی به روش ترکیبی از کلاس درس و غوطه‌وری تدریس می‌شود. همچنین در سایر کلاس‌های فراآموشی این واحد ابتدایی دخترانه منطقه 14 کودکان با علوم و حرفه‌ها آشنا شده و استعدادهای نهفته‌شان کشف می‌شوند. فهرست کلاس‌های فراآموزشی دبستان دخترانه منطقه 14 تهران عبارت‌اند از:

  • رایانه
  • چرتکه
  • سازه‌ی ماکارونی
  • لگو
  • خوش‌نویسی
  • فلسفه‌ی کودک
  • مهارت‌های زندگی

فوق برنامه در بهترین دبستان دخترانه منطقه 14 تهران

با توجه به نیاز دانش‌آموزان به فعالیت‌های فوق برنامه، اردوهای متناسب فرهنگی، تفریحی و آموزشی برای آن‌ها تدارک دیده شده است. این اردوها برای تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان و کمک به روند آموزش برگزار می‌شوند. فعالیت‌های فوق برنامه شامل جشنواره‌های آثار دستی دانش‌آموزان، جشنواره‌ی خیریه، جشن زبان، هاوس سیستم و اردوهای درون و برون مدرسه‌ای است. همچنین مسابقات مدرسه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. دبستان دخترانه نبرد از زمان تأسیس تا کنون، افتخارات بسیاری در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است که از آن‌جمله می‌توان به کسب رتبه‌ی سوم مسابقات شطرنج در سطح منطقه‌ی 14 اشاره کرد. برای آشنایی با فعالیت‌های فوق برنامه در این واحد ابتدایی، تقویم فرهنگی دبستان را مشاهده کنید.

تسهیلات رفاهی دبستان دخترانه غیر انتفاعی منطقه 14

از امکانات، تجهیزات و ویژگی‌های آن می‌توان به ساختمان مجزا به همراه فضای بازی برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم، سالن غذاخوری، اتاق بهداشت، اتاق مشاوره، سایت رایانه، کلاس‌های مجهز به ویدئو پروژکتور، کارگاه هنر و خلاقیت و آزمایشگاه اشاره کرد. منوی غذایی دانش‌آموزان برای ناهار توسط مشاوران تغذیه آماده و مواد اولیه به صورت روزانه خریداری می‌شوند.

تصویر

نما دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
نما
نما دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
نما
سالن ورودی دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
سالن ورودی
سالن ورودی دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
سالن ورودی
سالن ورودی دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
سالن ورودی
راه‌پله دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
راه‌پله
راه‌پله دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
راه‌پله
غذاخوری دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
غذاخوری
غذاخوری دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
غذاخوری
غذاخوری دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
غذاخوری
کلاس دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
کلاس
کلاس دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
کلاس
کلاس دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
کلاس
کلاس دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
کلاس
سایت رایانه دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
سایت رایانه
نمازخانه دبستان دخترانه نبرد منطقه 14 تهران
نمازخانه

تماس

پیش‌شماره: 021
تلفن: 64027704
رایانامه: teg3.ps@alavi.ir
استان: تهران
شهر: تهران
نشانی: خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی، کوچه منوچهر خیاط، پلاک 2
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: