فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: فرهیختگان 1

علوم سوم

مدرس: پازکی، فاطمه
فعالیت: فیلم آموزشی چرخه زندگی قورباغه نمایش داده شد.در مورد ارزش و اهمیت جانوران ،تفاوت ها و شباهت های جانوران گفت وگو شد.کاردستی چرخه زندگی چند جانور،توسط دخترهای گلم انجام شد.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، محدثه
فعالیت: نرمش و گرم کردن گروهی و تعامل بین بچه ها آموزش حرکات و زنجیره حرکتی جدید آموزش ترکیب فیگورهای دست و پا توضیح و تمرین در رابطه درک بهتر موزیک و ریتم سرد کردن و تمرین تعادل انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: پازکی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان دسر میوه تهیه کردند.

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: فعالیت گردن آویز مهارت در راستای شناخت یکدیگر ، توجه به تفاوتهای فردی و بهبود روابط بین فردی توسط هردانش آموز برای دوستش تهیه شد.

ریاضی سوم

مدرس: پازکی، فاطمه
فعالیت: اندازه گیری اجسام مختلف با واحد‌های غیر استاندارد و استاندارد انجام شد.اندازه گیری با متر و تبدیل اندازه ها به میلی متر و سانتی متر تمرین شد.

فارسی سوم

مدرس: پازکی، فاطمه
فعالیت: داستان کوتاه (میمون کوچولو بی ادب) به صورت بندنویسی در اختیار بچه ها قرار گرفت(تقویت روانخوانی و صحیح خوانی)؛داستان توسط دخترهای قشنگم خوانده شد.گروه مقابل سوالاتی برای درک مطلب از دوستانشان پرسیدند.

ریاضی سوم

مدرس: پازکی، فاطمه
فعالیت: کسر و احتمال سال دوم ابتدایی کار شد.دخترهای گلم با شکل کسر و صورت و مخرج در نماد کسر آشنا شدند.از بازی در رابطه با کسر لذت بردند. پلی کپی مربوط به کسر انجام شد.

علوم سوم

مدرس: پازکی، فاطمه
فعالیت: انواع چشمه های نور و انواع آن مرور شد.با چگونگی تشکیل سایه آشنا شدند.

خلاقیت

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی کرم شب تاب تکنیک آبرنگ انجام شد.
تکلیف: دختران گلم برای جلسه بعد دو نقاشی روباه و کرم شب تاب را بر روی دو مقوا جدا به رنگ سبز تیره به اندازه A3 در وسط مقوا چسبنانده و نام و نام خانوادگی و کلاس خود را بر روی کار نوشته شود و همراه خود بیاورید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: