1402/08/03
ریاضی سوم
پازکی، فاطمه
تصویر خوانی فصل 2 کتاب ریاضی (اعداد چهار رقمی ) انجام شد.
صفحه ی 26 کتاب ریاضی حل شد.
فارسی سوم
پازکی، فاطمه
کتاب کار فارسی صفحه ی 26،27،28،29 پاسخ داده شد.
ارمغان شماره 4 با دقت و تمیز پاسخ داده شود.
ارمغان 1،2،3 به منزل فرستاده شد؛پس از رؤیت امضاء شود و همراه ارمغا ن (4) شنبه به معلم کلاس تحویل داده شود.
شعر پدر بزرگ و هم بازی مطالعه و حفظ شود .
از شنبه هر روز دفتر تکلیف همراه دخترهای گلم باشد.
نگارش سوم
پازکی، فاطمه
بند نویسی با موضوع: ( از زبان یک قطره باران) در دفتر تکلیف انجام شد.
مطالعات اجتماعی سوم
پازکی، فاطمه
درس 1،2،3 اجتماعی مطالعه شود.
هنر سوم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس نقاشی داستانی طراحی اولیه آن و انجام شد.
شطرنج
حاتمی، مهری
آشنایی با حرکت فیل ونام آنها کار شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
خواندن خلاصه کتاب «چه کسی پنیر مرا حا به جا کرد؟» و صحبت راجع به مفاهیم آموخته شده از داستان_ کشیدن نقاشی در مورد داستان و برداشت خود از آن
داستان و مفهومی که از آن برداشت کرده اند را برای والدین تعریف کنند.
1402/08/02
ریاضی سوم
پازکی، فاطمه
کتاب ریاضی،مرور فصل صفحه ی 22،23،24 حل شد.
علوم سوم
پازکی، فاطمه
اولین دوره ی مسابقات خانم و آقای ریاضی برگزار شد.
فارسی سوم
پازکی، فاطمه
روخوانی کتاب فارسی انجام شد.
10کلمه از درس آسمان آبی ،طبیعت پاک انتخاب کن و با هر کلمه در دفتر تکلیف جمله ی صحیح و زیبا بنویس.
هدیههای آسمان سوم
پازکی، فاطمه
پرسش و پاسخ درس 1،2هدیه ها انجام شد.
درس 3 هدیه ها(همیشه با من)صفحات 20،21،22،23 تدریس شد.
درس 1،2،3 هدیه های آسمانی مطالعه شود.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
وارم آپ ،به منظور آگاهی بدنی و شناخت از بدن و حفظ حریم شخصی و انجام حرکت پایه از نوع جابجایی غیر انتقالی ،و استفاده از صفحات ساجیتال و هوریزنتال ،صورت گرفت . 2) بازی اصلی با حلقه چابکی ، تغییر جهت و راه رفتن و دویدن و بادی پرکاشن صورت گرفت . که در این بخش استفاده از صفحه فرونتال بیشتر به چشم می خورد .
بازی ترکیبی حلقه چابکی و لیوان و چوبک ، به منظور هماهنگی عصب و عضله و مهارت دست ورزی و هماهنگی چشم و دست و چابکی و سرعت عمل صورت گرفت .
هوش و ریاضی
پازکی، فاطمه
صفحه ی 11،12،13 کتاب ریاضی و هوش حل شد.
کتاب ریاضی و هوش تصحیح شد و کتاب در کلاس ماند.
1402/08/01
ریاضی سوم
پازکی، فاطمه
صفحه ی 29و30و31و32 کتاب کار ریاضی(مبحث تقارن) حل شد.
(فعالیت عملکردی)صفحه ی 33 کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود.پاسخ به این فعالیت در کلاس توضیح داده شد.
علوم سوم
پازکی، فاطمه
صفحه ی 36،37،38،39،40 کتاب کار علوم(درس اندازه گیری مواد) تدریس شد.
نکات مهم خط کشیده شد.
نگارش سوم
پازکی، فاطمه
کتاب نگارش فارسی درس 3(آسمان آبی ،طبیعت پاک) پاسخ داده شد.
املا و واژه آموزی صفحه ی 20 کتاب نگارش درس آسمان آبی ،طبیعت پاک ،تمیز و صحیح در کتاب نوشته شود.
هدیههای آسمان سوم
پازکی، فاطمه
درس اول و دوم هدیه های آسمانی مطالعه شود.
هنر سوم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس درس چهارم زیبانویسی حروف( ر) تدریس و تمرین شد.
آزمایشگاه
پازکی، فاطمه
آزمایشات درس 3 علوم (اندازه گیری مواد) در آزمایشگاه انجام شد.
1402/07/30
ریاضی سوم
پازکی، فاطمه
صفحه ی 20و21کتاب ریاضی حل شد.
سوالات مربوط به تکالیف دیروز کتاب کار در کلاس حل و رفع اشکال شد.
علوم سوم
پازکی، فاطمه
پرسش و پاسخ درس 3 علوم انجام شد.
فارسی سوم
پازکی، فاطمه
پنج کلمه از درس آسمان آبی ،طبیعت پاک انتخاب کنید وبرای هر کلمه یک هم خانواده بنویسید.(در دفتر تکلیف)
دو جمله گفتاری بنویسید سپس جمله را به نوشتاری بنویسید.(در دفتر تکلیف)
فردا به جای کتاب فارسی خوانداری،کتاب فارسی نوشتاری(نگارش)بیاورید.
املا سوم
پازکی، فاطمه
املا شماره 4(درس زنگ ورزش)در دفتر املا نوشته و تصحیح شد.
والدین گرامی دفترهای املا را امضا کنند و فردا دخترهای گلم به کلاس بیاورند.
قرآن سوم
پازکی، فاطمه
اذکار نماز صفحه ی 12و13 ویادآوری تنوین صفحه ی 22و23 تدریس شد.
آموزش نماز چهار رکعتی در کلاس داده شد.
ورزش سوم
عابدین، مهری
تمرین نرمش های پایه(استارت دو ومیدانی آموزش داده شد.
1402/07/29
ریاضی سوم
پازکی، فاطمه
الگوهای متقارن (تقارن دو قسمتی و تقارن چهار قسمتی)تدریس شد.
صفحه ی 19 کتاب ریاضی سوال 1و2حل شد.
کتاب کار ریاضی صفحه ی 27 و سوال (6،7،8 )صفحه ی 28 حل شد.
سوال 9،10،11،12 صفحه ی 28 کتاب کار ریاضی با دقت در منزل حل شود و فردا به کلاس آورده شود.
مطالعات اجتماعی سوم
پازکی، فاطمه
پرسش و پاسخ درس اول و دوم انجام شد.
درس سوم اجتماعی (آیا ما مثل هم هستیم؟) صفحه ی7تا10 تدریس شد.
درس اول،دوم،سوم اجتماعی مطالعه شود.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
تدریس درس چهارم خرید مشارکتی و نمایش انیمیشن و انجام فعالیت کلاسی و منزل در کلاس انجام شد.
دختران گلم می توانند در جشنواره سواد مالی شرکت کنند.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
مهارت خودآگاهی با محوریت شناخت افکار خود و تشخیص کارامد یا ناکارامد بودن افکار تدریس شد ، جلسه 4 کامل شد و صفحات 14 و 15 در کلاس انجام شد.
دانش آموزانی که تکلیف ناقص دارند هر 2هفته یکبار کتاب را برای تکمیل نواقص به منزل ببرند.