فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: فرهیختگان 2

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش / کتاب کار علوم / دفتر مشق ***دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** صفحات 111 و 112 کتاب کار ریاضی از مبحث حل مسئله انجام شدند.
تکلیف: **** دخترهای گلم، ضرب عددهای 2 تا 6 تکرار و تمرین شود.****

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مباحث کرم شب تاب، کافه سلامت و طبقه های رنگی رنگی از هفته ی ملی علوم اجرا شد. عکس ها و فیلم های مربوط به موضوعات ذکرشده در کلاس نمایش داده شد. دانش آموزان در مورد موضوعات ذکر شده در گروه ها صحبت کردند و کاردستی و آزمایش های مربوطه در گروه ها انجام شدند.
فعالیت: باسلام و احترام والدین عزیز برنامه هفته ی ملی علوم در پرتال بارگذاری شد. لطفا دانش آموزان عزیز طبق برنامه ارسالی کتاب های درسی را به همراه داشته باشند.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، روز شنبه، این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار ریاضی / کتاب نگارش / ارمغان 15 / دفتر مشق و دفتر ضرب***دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** صفحات 82 تا 84 از مبحث خط ها از کتاب ریاضی تدریس و انجام شدند. پرسش ضرب انجام شد. ارمغان 15 به جز بخش فارسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، ارمغان 15 کامل شود و روز شنبه همراه خود بیاورید. 10 نمونه سوال ضرب و 10 نمونه سوال تقسیم بنویسید. ضرب 2 تا 6 روز شنبه پرسیده می شود. **** دانش آموزانی که دفتر ضرب جداگانه دارند، نمونه سوال های ضرب و تقسیم را در دفتر خود بنویسند.**

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: **** دخترهای گلم، 7 خط املا از درس یازدهم کتاب فارسی (نویسنده ی بزرگ) بنویسید. ****

شطرنج

مدرس: حاتمی، مهری
فعالیت: آموزش قوانین رفع کیش

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: نحوه تولید صدا در حنجره و انواع درجه های صدا آموزش داده شد، صدای مناسب هر مکان بررسی شد.نکات مربوط به احترام فرهنگ ها آموزش داده شد. چند مورد از تنوع فرهنگی بررسی شد و اتیکت مربوط به سفر کردن به شهرها و کشورهای مختلف تدریس شد.

آزمایشگاه

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: آزمایش های مربوط به درس نهم علوم (نیرو همه جا (1)) انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش/کتاب کار ریاضی / ارمغان 15 / دفتر مشق یا دفتر ضرب ***دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** صفحات 80 و 81 از مبحث حل مسئله از کتاب ریاضی تدریس و انجام شدند. پرسش ضرب انجام شد.
تکلیف: **** دخترهای عزیزم، فردا ارمغان 15 را همراه خود بیاورید.**** دخترهای گلم، ضرب عددهای 2 تا 5 تمرین شوند. طبق فایل ارسال شده در قسمت کاربرگ، از (6×1) تا (6×5) را با کشیدن شکل و نوشتن عبارت فارسی بنویسید و از (6×6) تا (6×10) را با جمع بنویسید.****

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس نهم (نیرو همه جا (1)) از کتاب کار علوم تدریس شد. فعالیت های کلاسی و تمرین های درس نهم از صفحات 85 تا 88 کتاب کار علوم انجام شدند.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: **** دخترهای گلم، صفحات 67 و 69 کتاب نگارش انجام شوند. 5 خط املا از درس یازدهم کتاب فارسی (نویسنده ی بزرگ) بنویسید.****

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس چهاردهم هدیه های آسمان (ام ابیها) تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش/کتاب کار علوم / کتاب نگارش / کتاب هدیه های آسمان / دفتر مشق و دفتر ضرب ***دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** صفحات 105 تا 108 از کتاب کار ریاضی از مبحث تقسیم انجام شدند. ارمغان 14 کامل انجام شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، ضرب عدد های 2 و 3 و 4 و 5 فردا پرسیده می شود. طبق فایل ارسال شده در قسمت کاربرگ، از (6×1) تا (6×5) را با محور بنویسید و از (6×6) تا (6×10) را با الگو بنویسید.****

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درست و نادرست از صفحه ی 87 ، درک مطلب و واژه آموزی از صفحه ی 88 ، بیاموز و بگو و گوش کن و بگو از صفحه ی 89 کتاب فارسی تدریس و انجام شدند. صندلی صمیمیت با موضوع شاعران ایرانی در کلاس انجام شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، صفحه ی 65 کتاب نگارش انجام شود. در مورد سعدی با استفاده از جملات درس یازدهم کتاب فارسی (نویسنده ی بزرگ) 5 خط بنویسید.****

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ذکر های نماز از صفحات 9 تا 12 مرور شد. ذکر سلام از صفحه ی 13 تدریس شد. روخوانی صفحات 44 و 45 تمرین شد.
تکلیف: **** هفته ی آینده، روز دوشنبه، ذکر تشهد و سلام از صفحات 12 و 13 کتاب قرآن پرسیده می شود.****

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی دخترک بهاری، تکنیک پاستل روغنی و مدادرنگی انجام شد.
تکلیف: دختران گلم فردا برای کلاس زیبانویسی دو عدد از کارهای نقاشی که دوست دارین و کامل هست همراه خود بیاورید برای نمایشگاه.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: پروژه یک کتاب در کلاس انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: