فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: فرهیختگان 2

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش / کتاب کار علوم/ ارمغان 8/ دفتر مشق*** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** دخترهای گلم، فردا ارمغان 8 را همراه خود بیاورید.**** صفحات 53 تا 56 (به جز سوال های 9 تا 12 از صفحه ی 56) از کتاب کار ریاضی از مبحث تقریب اعداد انجام شدند.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از صفحات 30 تا 34 از درس سوم کتاب کار علوم (مواد اطراف ما) انجام شد. صفحات 48 و 49 (به جز *بیشتر بدانیم* از صفحه ی 49) از درس پنجم کتاب کار علوم (آب ماده ی با ارزش) تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: **** دخترهای گلم، 7 خط املا از درس ششم کتاب فارسی (فداکاران) نوشته شود.****

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس هفتم هدیه های آسمان (بوی بهشت) تدریس شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، روی برگه ی A4 یک بند در مورد قدردانی از پدر و مادر بنویسید. سپس پایین برگه یک نقاشی در مورد قدردانی از پدر و مادر بکشید.****

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس رنگ آمیزی نقاشی داستانی به پایان رسید.

بازی استراتژیک

مدرس: قمری، ندا
فعالیت: وارم آپ انجام شد با هدف ترشح هورمون های شادی و بهبود متابولیسم و افزایش ضربان قلب و تعداد تنفس و بهبود گردش خون ( بخش فیزیولوژیک ) و در بخش حرکتی ، زانو بالا ،تغییر جهت ها و انجام حرکات پایه انجام شد . 2 ) بازی ترکیبی چوبک و لیوان و کاپ گیم هم با هدف تقویت دو نیمکره ی مغز ، تقویت حافظه ی کاری و هماهنگی عصب و عضله و دقت و تمرکز و هماهنگی چشم و دست انجام گرفت .

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش / کتاب کار ریاضی / کتاب کار علوم/ کتاب هدیه های آسمان/ دفتر مشق *** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** مبحث تبدیل متر و کیلومتر از صفحه ی 36 کتاب ریاضی تدریس شد. صفحات 51 و 52 از مبحث ارزش پول از کتاب کار ریاضی انجام شدند.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 30 و 31 از درس سوم کتاب کار علوم (مواد اطراف ما) مرور شد. مباحث اقیانوس، دریا و دریاچه از صفحه ی 48 از درس پنجم کتاب کار علوم (آب ماده ی با ارزش) تدریس شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، صفحات 30 تا 34 کتاب کار علوم با دقت مطالعه شوند. فردا پرسیده می شوند. فایل مربوط به مرور صفحات 30 و 31 کتاب کار علوم در قسمت کاربرگ برای شما ارسال شده است.****

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 49 و 51 و 52 از کتاب کار فارسی انجام شدند. بندنویسی صفحه ی 51 کتاب کار فارسی با موضوع *فداکاری* در کلاس انجام شد.
تکلیف: **** دخترهای عزیزم، کلمات داده شده را از متن درس ششم کتاب فارسی (فداکاران) پیدا کنید و جملات مربوط به آن ها را بنویسید: هم نوعان _ چراغ _ سهام خیام _ اشغال _ آغوش _ محمد حسین فهمیده _ طفل _ غروب _ پیراهنش _ مرگ حتمی _ حسن امیدزاده _ شعله های آتش ****

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ذکرهای تدریس شده از صفحات 9 و 10 کتاب قرآن مرور شد. ذکر سجده پرسیده شد. ذکر استغفار خوانده شد. روخوانی صفحات 29 و 30 کتاب قرآن در کلاس انجام شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، هفته ی آینده، روز دوشنبه، ذکر استغفار از صفحه ی 10 کتاب قرآن پرسیده می شود.****

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: کپی اجزای اسلاید، undo و redo آموزش داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش / کتاب کار ریاضی/ کتاب کار فارسی / کتاب نگارش / کتاب کار علوم / کتاب قرآن / دفتر مشق*** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** ضرب عدد های صفر و یک تدریس شد. مبحث تبدیل واحدهای میلی متر و سانتی متر و متر از صفحات 34 و 35 کتاب ریاضی تدریس شد.
تکلیف: **** دخترهای عزیزم، فایل ارسال شده در قسمت کاربرگ که مربوط به ضرب عددهای صفر و یک است، در دفتر بنویسید و تکرار و تمرین کنید.(ضرب ها نوشته شوند، شکل دسته ها کشیده شود و شعر های مربوط به ضرب ها هم نوشته شوند.) ****

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: سوال های 2 و 3 از صفحه ی 39 و سوال 3 از صفحه ی 40 از کتاب نگارش انجام شد. بندنویسی صفحه ی 41 از کتاب نگارش توضیح داده شد. صفحات 45 و 48 و 50 از کتاب کار فارسی انجام شدند. و صفحه ی 46 از کتاب کار فارسی توضیح داده شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، صفحات 39 و 40 و 41 از کتاب نگارش انجام شوند. (برای بندنویسی صفحه ی 41 کتاب نگارش، یکی از موضوعات *مسجد* یا *اسراف نکردن آب* را انتخاب کنید و در مورد آن یک بند بنویسید. می توانید برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوعی که انتخاب کردید در اینترنت هم سرچ کنید.)****

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس هشتم اجتماعی (چرا با هم همکاری می کنیم؟) تدریس شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش / کتاب کار فارسی/ کتاب نگارش / کتاب اجتماعی / دفتر مشق / دفتر املا علوی (اولیای گرامی، لطفا دفتر املا امضا شود و دانش آموزان فردا همراه خود بیاورند.) *** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** صفحات 37 و 38 از مبحث تقریب اعداد از کتاب ریاضی تدریس و انجام شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 47 و بخشی از صفحه ی 48 از درس پنجم کتاب کار علوم (آب ماده ی با ارزش) تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: واژه آموزی، نگاه کن و بگو، بیاموز و بگو و شعر *مثل باران* از صفحات 53 تا 55 از کتاب فارسی تدریس شد.
تکلیف: **** دخترهای عزیزم، صفحات 37 و 38 از کتاب نگارش انجام شوند. 7 خط املا از درس ششم کتاب فارسی (فداکاران) بنویسید.**** شعر *مثل باران* از صفحه ی 55 کتاب فارسی، هفته ی آینده، روز شنبه، پرسیده می شود.****

املا سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: املا از درس پنجم کتاب فارسی (بلدرچین و برزگر) نوشته شد.
تکلیف: **** عزیزانم، اشتباهات املایی در دفتر املا مجدد نوشته شوند و با کلماتی که اشتباه نوشتید، جمله بسازید. اولیای گرامی، لطفا دفتر های املا امضا شوند و دانش آموزان فردا همراه خود بیاورند. ****

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: انجام فعالیت منزل و پرسش کلاسی انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، روز شنبه، این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب فارسی آموزش و پرورش/ کتاب ریاضی آموزش و پرورش / دفتر املا علوی/ کتاب کار علوم / دفتر مشق / بیدپا (اولیای گرامی، لطفا بیدپا امضا شود و دانش آموزان روز شنبه همراه خود بیاورند.) *** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** صفحه ی 50 از کتاب کار ریاضی از مبحث ارزش پول انجام شد. معرفی علامت ضرب انجام شد.*** فایل پاسخ صفحه ی 50 از کتاب کار ریاضی که در کلاس انجام شد، در قسمت کاربرگ برای شما ارسال شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، ارمغان 7 انجام شود و روز شنبه همراه خود بیاورید.****

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مرور و پرسش از تعریف ماده، مولکول و حالت های مواد (جامد، مایع، گاز) از درس سوم کتاب کار علوم (مواد اطراف ما) انجام شد. سوال های علوم ارمغان 7 توضیح داده شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، فایل ارسال شده در قسمت کاربرگ که مربوط به مرور موارد ذکر شده از درس سوم کتاب کار علوم می باشد، تکرار و تمرین شود.****

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درست و نادرست و درک مطلب از صفحه ی 53 کتاب فارسی انجام شد. فایل پاسخ صفحه ی 53 کتاب فارسی برای شما در قسمت کاربرگ ارسال شد.
تکلیف: **** دخترهای گلم، املا از درس پنجم کتاب فارسی (بلدرچین و برزگر) برای روز شنبه، تکرار و تمرین شود.****

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس چهارم هدیه های آسمان (در کاخ نمرود) مرور شد. سوال های هدیه های آسمان و قرآن ارمغان 7 در کلاس توضیح داده شد.

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی دخترک و روز برفی رنگ آمیزی و کشیده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: