فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: فرهیختگان 2

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار فارسی/ کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب هوش / کتاب اجتماعی/ کتاب نگارش/دفتر مشق*** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** رفع اشکال سوال های تمرین از صفحات 10 و 11 از کتاب کار ریاضی انجام شد. صفحات 12 و 13 کتاب کار ریاضی در کلاس انجام شدند.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: طرح سنجش استعداد درس فارسی انجام شد. بیاموز و بگو از صفحه ی 18 از کتاب فارسی تدریس و انجام شد. شعر پدربزرگ از صفحه ی 19 از کتاب فارسی در کلاس خوانده شد. سوال 3 از صفحه ی 9 ، سوال 3 از صفحه ی 10 و سوال های 2 و 3 از صفحه ی 11 از کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، صفحات 10 و 11 از کتاب نگارش کامل انجام شوند. 5 خط املا از درس اول کتاب فارسی (محله ی ما) نوشته شود.*** دخترهای عزیزم، برای حفظ شعر پدربزرگ (صفحه ی 19 از کتاب فارسی) یک هفته زمان دارید، هفته ی آینده، روز شنبه، شعر پدربزرگ پرسیده می شود.***

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس پول و گفتگوی کلاسی و نمایش انیمیشن
تکلیف: کار در منزل صفحه 14

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: با سلام درس اول خودآگاهی با موضوع شناخت احساسات و معرفی احساس دوگانه داده سد. تکلیف ص9 در کلاس انجام داده شد.
تکلیف: ندارند.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، روز شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب فارسی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی/ کتاب نگارش/دفتر مشق*** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** فعالیت کلاسی از صفحه ی 10 و تمرین های 4 و 5 و 6 از صفحه ی 11 از کتاب کار ریاضی انجام شدند.
تکلیف: دخترهای گلم، تمرین های 1 و 2 و 3 از صفحات 10 و 11 از کتاب کار ریاضی انجام شوند.*** عکس تکلیف کتاب کار ریاضی برای دانش آموزانی که کتاب کار ریاضی ندارند، در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است.***

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: واژه آموزی و نگاه کن و بگو از صفحات 16 و 17 از کتاب فارسی تدریس و انجام شدند.
تکلیف: دخترهای گلم، صفحه ی 8 و سوال 1 از صفحه ی 9 از کتاب نگارش انجام شوند. 7 خط املای کلمات از درس اول کتاب فارسی (محله ی ما) در دفتر مشق بنویسید.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مهری
فعالیت: صفحه شطرنج و خطوط صفحه شطرنج و عرض و ستون به دانش آموزان آموزش داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: معارفه انجام شد و چند مورد از رفتارهای صحیح و ناصحیح اجتماعی بررسی شد.
تکلیف: دو مورد از رفتار های صحیح یا ناصحیحی که بچه ها در فضای خارج از مدرسه مشاهده کردند در دفتر مربوط به درس یا به صورت نقاشی یا کلاژ یا قصه و نوشته و با عکس و... نشان دهند.
فعالیت: باسلام و احترام خدمت اولیای گرامی جهت سبک شدن کیف دانش آموزان تمامی کتاب ها فردا (چهارشنبه )به مدرسه آورده و تحویل آموزگاران داده شود تا در صورت صلاح دید معلم بعضی از کتاب ها در باکس دانش آموزان نگهداری شود و کتاب های مورد نیاز در کیف دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب فارسی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی/ دفتر مشق *** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** صفحه 9 از کتاب ریاضی (مبحث حل مسئله با الگویابی) تدریس و انجام شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه 8 و بخشی از صفحه 9 از درس اول علوم از کتاب کار علوم تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس اول (محله ی ما) از کتاب فارسی تدریس شد. روخوانی درس در کلاس تمرین شد. درست و نادرست و درک مطلب از صفحه ی 15 از کتاب فارسی انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، این کلمات را از متن درس اول کتاب فارسی (محله ی ما) پیدا کنید و جمله هایی که این کلمات در آن ها هستند، در دفتر مشق بنویسید: خانواده اش/ ثبت نام/ عادت / ناراحت / دقت / صف / دکان / فیروزه ای / فضای سبز / برگزار / دروازه بان / خاطرات / بایستد *** (برای مثال جمله مربوط به کلمه ی *خانواده اش * در متن درس، این جمله می باشد: امید با خانواده اش تازه به این محله آمده بود.) **** روخوانی درس محله ی ما تمرین شود.*** دفتر مشق خود را فردا همراه خود بیاورید.

بازی استراتژیک

مدرس: قمری، ندا
فعالیت: جلسه ی معارفه و شناخت و تعریف خود ریتم وگیم و ابزار آن ، صورت گرفت. بادی پرکاشن و بخش حرکتی و ریتمیک صورت گرفت .

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: *** دخترهای عزیزم، فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار علوم/ کتاب فارسی آموزش و پرورش/ کتاب ریاضی آموزش و پرورش / دفتر مشق *** دخترهای گلم، توجه داشته باشید، کتاب هایی که در پرتال ذکر می شوند فقط مربوط به دروس معلم پایه می باشند. سایر دروس از برنامه هفتگی چک شوند.*** صفحه 8 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش (مبحث حل مسئله با الگویابی) در کلاس انجام شد.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس اول (زنگ علوم) از کتاب علوم آموزش و پرورش تدریس شد. و انیمیشن فندق مربوط به درس اول در کلاس نمایش داده شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: شعر خداوند رنگین کمان (صفحه 10) از کتاب فارسی آموزش و پرورش تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم، از شعر خداوند رنگین کمان (صفحه 10 از کتاب فارسی آموزش و پرورش) کلمات 3 نقطه ای و 4 نقطه ای را پیدا کنید و در دفتر مشق خود بنویسید. و دفتر مشق خود را فردا همراه خود بیاورید.

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی مرغابیذو برکه تکنیک مدادرنگی انجام شد.
تکلیف: دختران گلم برای جلسه بعد نقاشی در منزل تکمیل گردد. وسایل لازم جلسه بعد:مدادرنگی و پاستل روغنی دفتر نقاشی همراه داشته باشید.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: با عرض سلام و احترام و تبریک سال تحصیلی جدید، نرم افزار پاورپوینت، نحوه باز و بسته کردن آن و ایجاد فایل جدید آموزش داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: