1402/09/08
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
مسابقه ی آقای ریاضی انجام شد.
حل مسئله صفحه 44با هدف راهبرد الگو یابی ،الگوی مثلثی ، کشف رابطه ی بین رنگ مربع ها ، ادامه دادن الگوهای عددی و آموزش اعداد دیجیتال تدریس و تمرینات آن حل شد.
دست ورزی مربوط به الگوی مثلثی با مهره های رنگی توسط دانش آموزان انجام شد.
کتاب کار صفحه 65 حل شود.
با استفاده از چوب کبریت و یا خلال دندان اعداد دیجیتال را در برگه A4 با کمک بزرگتر ها بساز و به کلاس بیاور و کارت امتیاز دریافت کنید.
علوم دوم
خاکسار، اکرم
قسمت مهم درس پنج خط کشیده و فعالیت کلاس صفحات 41 و 42 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
کتاب کار علوم داخل کلاس می باشد.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
لغات هم معنی و مخالف درس چوپان درستکار به صورت گروهی پرسش و بعد از آن املا گفته شد.
پیک ارمغان شماره 10 حل شود.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحات 44 و 45 فقط سوال یک و چهار با خط زیبا و خوانا با مداد قرمز و مشکی با رعایت علائم نگارشی نوشته شود.
قرآن دوم
خاکسار، اکرم
صفحات 26تا 29 قواعد تنوین به همراه پیام قرآنی تدریس شد.
پیام قرآنی صفحه 29 را در برگه A4 بنویس و نقاشی مربوط به آن را کشیده و رنگ آمیزی کنید و شنبه به کلاس آورده شود.
شطرنج
حاتمی، مهری
باحرکت شاه آشنا شدن
1402/09/07
علوم دوم
خاکسار، اکرم
قسمت اول فصل 6 پیام رمز را پیدا کن 2 تدریس شد.
5 درس علوم از همه دانش آموزان پرسش و دوره شد.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
واژه آموزی و بیاموز و بگو پیدا کن و بگو درس کوشا و نوشا تدریس شد.
املا از درس چوپان درستکار به همراه لغات هم معنی و مخالف گفته می شود.
یک صفحه املا از درس چوپان درستکار در دفتر تکلیف نوشته شود.
زیبانویسی
آقایی، مرجان
امروز در کلاس زیبا نویسی شعر تکمیل و نوشته شدو درس های ناتمام گذشته تمرین و تکمیل شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
وارم آپ و بازی ترکیبی چوبک و لیوان و بادی پرکاشن و حلقه چابکی انجام شد .
هوش و ریاضی
خاکسار، اکرم
صفحات 20 و 21 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
1402/09/06
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
تانگرام چیست؟
در زمان های قدیم روزی مردی چینی در حال حمل یک کاشی بوده است و آن کاشی از دست مرد چینی رها شده ، به زمین می خورد
کاشی به چند قسمت تقسیم شد و
مرد چینی که از این اتفاق بسیار ناراحت شد شروع به تلاش کرد و قطعات کاشی را کنار هم گذاشت تا شاید بتواند کاشی را به شکل اول درآورد. در همان زمان مرد متوجه می شود که با این قطعات کاشی هزاران شکل دیگر می تواند بسازد. اما نتوانست شکل اول کاشی را بسازد.
دست ورزی مربع تانگرام انجام شد.
ریاضی صفحه 43 با هدف نقطه یابی در شکل سازی ، مهارت استفاده از تخته میخی و شابلون تدریس و تمرینات آن حل شد.
کتاب کار تمرین صفحه 64 با دقت حل شود.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
جعبه کلمات درس کوشا و نوشا با مشارکت دانش آموزان نوشته شد.
دانش آموزان جعبه کلمات درس کوشا و نوشا را تکرار و تمرین داشته باشند و یک هفته فرصت برای یادگیری وجود دارد هفته آینده پرسش می شود.
کتاب کار صفحه 45 نوشته شود.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
رفتارهای دوستانه در روابط بین فردی تدریس و صفحات 23 تا 25 در کلاس کامل گردید.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
آشنایی با سربرگ ها در نوار ریبون، نوار ابزار دسترسی سریع، کادر متن و نحوه تایپ حروف ک و ش آموزش داده شد.
1402/09/05
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
درست و نادرست ، گوش کن و بگو با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
روخوانی درس کوشا و نوشا به همراه لغات هم معنی و مخالف درس 1و2و3 از همه دانش آموزان پرسیده و کارت امتیاز دریافت کردند.
کتاب کار فارسی صفحات 42 و 44 نوشته شود.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحات 42و 43 سوال یک با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.
صفحات 42و 43 سوال یک با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.
املا دوم
خاکسار، اکرم
املا از درس مدرسه خرگوش ها به همراه لغات هم معنی و مخالف گفته می شود.
ورزش دوم
عابدین، مهری
اجرای حرکات چابکی طناب زنی آموزش داده شد.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
مرور فعالیت کلاسی و منزل در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
راجع به ضرورت مراجعه به دکتر و دندان پزشکی هنگام نیاز صحبت شد و با کمک قصه گویی ترس ها و نحوه مواجهه صحیح با آن بررسی شد