فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 1

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحه 32 کتاب درسی با هدف آموزش جمع و تفریق فرآیندی اعداد دو رقمی در جدول اعداد به( روش خلاق بالن ) تدریس و تمرینات آن حل شد.مسابقه آقا و خانم ریاضی برگزار شد.
تکلیف: پیک ارمغان شماره 6 بادقت حل شود.اولیا گرامی بعد از رویت امضا و شنبه به کلاس آورده شود.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فصل 5 پیام رمز را پیدا کن 1 به سوالات کتاب درسی پاسخ داده شد.
تکلیف: تمامی «مطالب خط کشیده شده» ، « فعالیت ها و تمرین های» کتاب درسی و کتاب کار درس «اول تا سوم» مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: شعر احوال پرسی تدریس و توسط دانش آموزان هم خوانی شد.
تکلیف: دختران گلم تا 4 شنبه آینده فرصت دارند که شعر احوال پرسی را حفظ کنند.

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: املا خلاق بادکنکی بترکون از لغات درس چوپان درست کار در دفتر املا نوشته شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا امضا شود.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: فعالیت درس پنجم و تدریس درس ششم ( بانک ) و آشنایی مراحل افتتاح حساب در بانک انجام شد .

آزمایشگاه

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: آزمایش کنید صفحه 42 و صفحه 43 با مشارکت دانش آموزان انجام و به سوالات آن پاسخ داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: نوشتن دقیقه در ساعت به روش گلبرگ آموزش داده به همراه دست ورزی انجام شد.کتاب کار سوال 1 فعالیت کلاسی مبحث ساعت حل شد.
تکلیف: دخترم در دفتر تکلیف دو عدد ساعت با مهر بزنید و ساعت شام خوردن و ساعت خوابیدن را با گلبرگ بکش به عدد و حروف بنویسید.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فصل 5 پیام رمز را پیدا کن (1) تدریس شد.کتاب علوم درسی داخل کلاس می باشد.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: واژه آموزی ، بیاموز و بگو درس چوپان درست کار تدریس و تمرینات آن با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: نگارش صفحه 37 سوال 3 صفحه 38 سوال 2و3 صفحه 39 سوال 3 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: صفحه 37 سوال 2و4 صفحه 38 سوال 2 و4 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی نوشته شود.

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فردا املا از لغات درس چوپان درست کار گفته می‌شود.
تکلیف: درس چوپان درست کار را با دقت بخوان کلماتی که حرف ( ط ، ز ، چ ) دارند را پیدا کن. چند کلمه بنویس که با (ها ) جمع بسته می شوند.مثل دانش آموز دانش آموز + ها =دانش آموز ها یعنی چند دانش آموز.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس هفتم مهمان کوچک تدریس و به سوالات آن با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

هنر دوم

مدرس: خسروی چهره برق، زهره
فعالیت: با سلام.امروز به دخترهای گلم ادامه طرح اسب آموزش داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: محمدی، محدثه
فعالیت: این جلسه رفتارهای درست و نادرست در رستوران را آموختند.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: نمونه سوالات جمع و تفریق فرآیندی به روش چکشی و شمارش رو به جلو و شمارش رو به عقب در دفتر تکلیف نوشته و رفع اشکال شد.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فصل 1و 2 و 3 و 4 از همه دانش آموزان پرسش صورت گرفت.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: جعبه کلمات درس پنجم چوپان درست کار، تمرینات صفحه43 سوالات 1 تا 4 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد. درست و نادرست ،گوش کن و بگو درس چوپان درست کار با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد. روخوانی درس پنجم پرسش شد.نمونه سوالات واژه سازی درس 1 و 2 در دفتر تکلیف نوشته و رفع اشکال شد.
تکلیف: کتاب کار املا دان صفحه 42 و صفحه 43سوال 5 صفحه نوشته شود.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: صفحه 38 سوال 1 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی نوشته شود.

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: یک صفحه املا از لغات مهم درس چوپان درست کار در دفتر تکلیف نوشته شود.

ورزش دوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: پرش جفت متوالی و طولی و پرش خرگوشی آموزش داده شد.
تکلیف: دخترهای قشنگم هر جلسه طناب مخصوص و کتونی مناسب همراه خود داشته باشند.

شطرنج

مدرس: علیزاده عطار، فتانه
فعالیت: اموزش کیش ومات داده شد. بازی با تمام مهره ها انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: محمدی، محدثه
فعالیت: این جلسه رفتارهای مناسب و نامناسب در رستوران را آموختند و نقاشی کردند.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: کتاب درسی صفحه 31 با هدف جمع و تفریق اعداد دو رقمی به صورت فرآیندی با شکل از روش شمارش رو به عقب و رو به جلو تدریس و تمرینات آن حل شد.
تکلیف: دخترم جمع و تفریق فرآیندی را در دفتر تکلیف نوشته و به روش فرآیندی حل کنید .نکته : از روش شمارش رو به جلو و رو به عقب حل شود.= 27+ 36 = 46- 72

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: گنجینه شماره 3 با موضوع ( خانه ی صدفی)به منظور بهبود سواد خواندن توسط دانش آموزان خوانده و به سوالات آن پاسخ داده شد.
تکلیف: درس مدرسه ی خرگوش ها را با دقت بخوان و کلماتی که اِ ربط و یِ میانجی دارند را پیدا کن و بنویس.

متن ادبی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: عزیزم ، تردید ندارم که روزی به قوت الهی، قوی با اراده و با شهامت خواهی شد. پس یادگیری را هیچگاه متوقف نکن ، از رویاهایت هرگز دست نکش و همیشه همین طور جسور و با شهامت بمان. آموزگارت خاکسار روز دانش آموز مبارک.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: کلمه های درس (کا) تمرین شد .

رایانه

مدرس: خامه چی آرانی، مریم
فعالیت: تغییر بک‌گراند و جایگاه و کادر در ورد آموزش داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: قمری، ندا
فعالیت: بازی با چوبک و اشکال احساسات انجام شد .

هوش و ریاضی

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحات 13 و 15 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 30 با هدف جمع و تفریق فرایندی با استفاده از شکل و تقریب تدریس و تمرینات آن حل شد. کتاب کار ریاضی صفحه 50 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.نمونه سوالات تقریب ، جمع و تفریق فرآیندی در دفتر تکلیف نوشته و رفع اشکال شد.کتاب درسی داخل کلاس و کتاب کار برای انجام تکلیف به دانش آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 49 سوال 2 تفریق فرآیندی وصفحه 50 سوال 4 تفریق فرایندی حل شود.فعالیت عملکردی صفحه 52 پاسخ داده شود.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس پنجم چوپان درستکار همراه با فایل صوتی روخوانی و لغات مهم آن خط کشیده شد.
تکلیف: دختر گلم روخوانی درس چوپان درستکار فراموش نشود.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: سوال 1 صفحه 37 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: املای تقریری از درس درس مدرسه ی خرگوش‌ها به صورت جمله گفته شد.لطفا دفترهای املا امضا شده و بخش کلمات نادرست و جمله سازی نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحات 26 تا 29 ( قواعد تنوین ) تدریس شد . از تمامی دانش آموزان روخوانی درس گذشته پرسش انجام شد.دانش آموزان نیاز به تکرار و تمرین بیشتر دارند .
تکلیف: صفحات تدریس شده به صورت بخش بخش در منزل زیر نظر والدین عزیز تکرار و تمرین صورت گیرد. صفحه29 پیام قرآنی این صفحه را در برگه a4 نوشته و نقاشی مربوط به آن را کشیده و به کلاس بیاورید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: