1403/08/09
ریاضی دوم
ریاضی، عادله
«جمع فرآیندی و گسترده » تدریس شد. و کار در کلاس صفحه 29 «مربوط به جمع فرآیندی» و تمرین هایی در دفتر تکلیف نوشته و با مشارکت دانش آموزان حل شد.
علوم دوم
ریاضی، عادله
درس سوم و چهارم «نکات خط کشیده شده و سوالات کتاب کار علوم» به صورت کامل مطالعه و برای روز شنبه آمادگی کامل داشته باشید.
فارسی دوم
ریاضی، عادله
روخوانی «تمیز باش و عزیز باش» از تمامی دانش آموزان پرسیده شد.
جعبه کلمات درس «سوم و چهارم» مطالعه شود.
والدین گرامی: لطفاً نظارت شود تا دانش آموزان هر شب از روی دروس تدریس شده ، روخوانی داشته باشند.
نگارش دوم
ریاضی، عادله
تمرین های صفحه 35 کتاب نگارش انجام شود.
املا دوم
ریاضی، عادله
از درس چهارم «مدرسه ی خرگوش ها» املا به صورت جمله ای نوشته و تصحیح شد.
لطفاً دانش آموزانی که غلط داشته اند از روی غلط ها بنویسند.
قرآن دوم
ریاضی، عادله
صفحه 20 تا 22 کتاب قرآن با هدف «آموزش تای تأنیث ، ه دو نقطه» آموزش داده شد، فعالیت صفحه 20 انجام شد. و دانش آموزان با اشاره معلم از روی لوحه خواندند.
متن اطلاعاتی دوم
ریاضی، عادله
ارمغان شماره 5 حل شود.
سواد مالی
زمانی، زهرا
فعالیت درس 4 نیاز های مشترک و تدریس درس 5 ( پس انداز ) انجام شد.
1403/08/08
فارسی دوم
ریاضی، عادله
بازی گروهی «پیدا کردن کلمات هم معنی ، مخالف» با هدف «ترغیب و تثبیت جعبه کلمات» در حیاط مدرسه برگزار شد.
نگارش دوم
ریاضی، عادله
تمرین های صفحه 34 کتاب نگارش انجام شود.
ورزش دوم
عابدین، مهری
حرکت میز و بازی توپ و خرچنگ آموزش داده شد.
هوش و ریاضی
ریاضی، عادله
سوال 2 صفحه 20 ، سوال 4 صفحه 21 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
1403/08/07
نگارش دوم
ریاضی، عادله
تمرین های صفحه 33 نگارش انجام شود.
املا دوم
ریاضی، عادله
از کلمات مهم درس «مدرسه ی خرگوش ها» املا گفته و تصحیح شد.
والدین گرامی: لطفاً دفتر املای دانش آموزان مشاهده و امضا شود. دانش آموزانی که غلط داشته اند حتما از روی غلط ها در قسمت مخصوص بنویسند.
هنر دوم
خسروی چهره برق، زهره
با سلام.امروز به دخترهای گلم ادامه طرح اسب آموزش داده شد.
شطرنج
علیزاده عطار، فتانه
آموزش مهره اسب داده شد . بازی با تمام مهره های شطرنج انجام شد.
مهارت اجتماعی
محمدی، محدثه
در این جلسه مکان های عمومی و خصوصی را آموختند و رفتار صحیح در مکان های عمومی را شناختند.
1403/08/06
ریاضی دوم
ریاضی، عادله
صفحه 27 کتاب درسی با هدف «الگوسازی ، آموزش دقیقه در ساعت» تدریس و تمرین های این صفحه با مشارکت دانش آموزان حل شد.
فارسی دوم
ریاضی، عادله
بخوان و بیندیش «تمیز باش و عزیز باش» همراه با فایل صوتی تدریس و به سوالات «ایستگاه اندیشه» با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد. روخوانی درس چهارم«مدرسه ی خرگوش ها» از تمامی دانش آموزان پرسیده شد.
دخترهای عزیزم ، هر شب از روی دروس تدریس شده روخوانی شود.
نگارش دوم
ریاضی، عادله
تمرین های صفحه 32 کتاب نگارش انجام شود.
املا دوم
ریاضی، عادله
یک املا از کلمات خط کشیده شده درس چهارم «مدرسه ی خرگوش ها» نوشته و تصحیح شود.
زیبانویسی
شایسته، محبوبه
حرف ک تدریس شد.
کلمه های مربوط به درس کامل شد.
نقاشی مربوط به درس کشیده شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
بازی وارم آپ انجام گرفت .
بازی دوستی هم با حلقه چابکی صورت گرفت .
1403/08/05
فارسی دوم
ریاضی، عادله
واژه آموزی « اً» تدریس و «حالا تو بگو» صفحه 27 کتاب درسی فارسی ، «جعبه کلمات» و تمرین های صفحه 35 تا 38 کتاب کار فارسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد. فایل مربوط به حل این صفحات بارگذاری شده است.
املادان صفحه 34 کتاب کار فارسی انجام شود. جعبه کلمات «درس اول تا سوم» مطالعه شود.
مهارت زندگی
محمدی، محدثه
در این جلسه شناخت احساسات،همدلی،واکنش مناسب نشان دادن به دیگران را آموختند.
آزمایشگاه
ریاضی، عادله
آزمایش صفحه 25 کتاب درسی با هدف « آموزش آرام آرام گرم یا سرد شدن دمای هوا» در حیاط مدرسه برگزار شد.
جمع آوری اطلاعات در یک برگه A4 «یک نقاشی درباره ی مشاغل و حیواناتی که شب ها فعالیت دارند کشیده و چند خط درباره ی آن ها بنویسید» تا شنبه هفته آینده همراه خود بیاورید. لطفاً موضوع تحقیق به صورت تیتر در بالای برگه نوشته شود.