1404/09/05
نگارش دوم
مدرس:
ریاضی، عادله
فعالیت:
سوال 3 صفحه 45 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
تمرین های صفحه 44 با خط خوانا و استفاده از مداد قرمز نوشته شود.
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
ریاضی، عادله
تکلیف:
ارمغان شماره ی 10 حل کرده و برای روز شنبه همراه خود بیاورید. دخترهای عزیزم برای روز شنبه «برگ های مختلف از لحاظ شکل و رنگ و اندازه» همراه خود بیاورید ، آوردن یک نوع برگ هم کافی است. ولی در صورت امکان در رنگ ها و اندازه های مختلف بیاورید.
1404/09/04
نگارش دوم
مدرس:
ریاضی، عادله
فعالیت:
سوال 3 صفحه 42 ، 43 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف:
تمرین های صفحه 43 با خط خوانا و استفاده از مداد قرمز نوشته شود.
هنر دوم
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
امروز اشکال هندسی و انواع خط در نقاشی را شناختیم و سپس با اشکال ساده نقاشی بالن کشیدیم و با انواع خط به رنگ آمیزی و زیباسازی نقاشی پرداختیم.
1404/09/02
علوم دوم
مدرس:
ریاضی، عادله
فعالیت:
فعالیت های صفحه 44 ، 45 کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
قرآن دوم
مدرس:
ریاضی، عادله
فعالیت:
فعالیت های مربوط به «یادآوری» صفحه 34 ، 35 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
امروز با دخترای قشنگم در مورد مراقبت از روح و روان صحبت کردیم . در مورد مفهوم خشم یاد گرفتیم و همینطور راههای بروز آن و روشهای مدیریت آن را آموختیم .
شطرنج
مدرس:
کشه فراهانی، سعیده
فعالیت:
امروز صفحه 11و 12 کتاب تدریس شد و حل شد .
1404/09/01
ریاضی دوم
مدرس:
ریاضی، عادله
فعالیت:
تمرین های صفحه 38 ، 39 کتاب درسی با هدف آموزش «خصوصیات اشکال هندسی » ، «تفاوت و شباهت مربع و مستطیل ، انواع مثلث ها» با مشارکت دانش آموزان حل شد.
نگارش دوم
مدرس:
ریاضی، عادله
فعالیت:
تمرین های صفحه 42 سوال «1 ، 2 ، 4» کتاب نگارش با خط خوانا و استفاده از مداد قرمز نوشته شود.
املا دوم
مدرس:
ریاضی، عادله
فعالیت:
املا به صورت جمله ای از درس پنجم «چوپان درست کار» گفته و تصحیح شد.
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
تدریس مفاهیم درس کالا و مشاغل خدماتی و تولیدی انجام شد.
حل تمرین های کلاسی انجام شد.
تکلیف:
فعالیت در منزل درس کالا و مشاغل خدماتی در منزل حل شود
هوش و ریاضی
مدرس:
ریاضی، عادله
فعالیت:
تمرین های صفحه 19 ، 20 ، 21 کتاب «چهار هوش» با هدف «افزایش هوش کلامی ، هوش فضایی ، سرعت و دقت ، تمرکز » با مشارکت دانش آموزان حل شد.