فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 3

ریاضی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تمرینات صفحه ی 19 و 20 کتاب کار ریاضی ، با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .

علوم دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از درس اول کتاب و کتاب کار علوم ، از دانش آموزان انجام شد . تدریس اولیه ی درس علوم ( هوای سالم ، آب سالم ) به همراه پخش انیمیشن و ارائه محتوا انجام شد .

فارسی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: شعر حفظی من یار مهربانم ، صفحه ی 9 کتاب فارسی ، به همراه پخش فایل صوتی تدریس شد .
تکلیف: دختر های قشنگم با خط خوش و خوانا یکبار از روی جعبه ی کلمات درس اول کتاب کار فارسی (کلمات هم معنی و مخالف صفحه ی 8 کتاب کار فارسی ) در دفتر خود بنویسید. عزیزانم تا روز دوشنبه ، شعر حفظی من یار مهربانم و جعبه ی کلمات درس اول کتاب کار فارسی حفظ شود .

نگارش دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تمرین شماره ی 2 صفحه ی 18 و 19 کتاب نگارش در کلاس حل شد .
تکلیف: تمرینات شماره ی 1و 2 و 4 صفحه ی 17 و تمرینات 1و 4 صفحه ی 18 کتاب نگارش ، و تمرین شماره 1 صفحه ی 19 در منزل حل شود .

املا دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: املای تقریری از درس اول ستایش گفته شد و دانش آموزان در دفتر املا نوشتند .

قرآن دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: طرح درس تلفیقی درس فارسی و قرآن ، با هدف " آموزش الف مقصوره " به همراه پخش انیمشن و بازی کلاسی تدریس شد. لوحه خوانی از صفحات 4 تا7 کتاب قرآن ، در کلاس انجام شد .

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
تکلیف: ارمغان شماره ی 2 در منزل حل شود و توسط والدین امضا و روز شنبه به مدرسه آورده شود .

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: سلام سلام روزتون بخیر و شادی بازی امروزمون بازی ریتمیک و حرکتی با حلقه با هدف تقویت هماهنگی و چابکی و هماهنگی عصب و عضله بازی حرکتی کاپ گیم و حلقه با هدف تقویت سرعت عمل و تقویت شنوایی. رشد مهارت‌های ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمع‌آوری کاپ‌ها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشه. افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچه‌ها سریع واکنش نشون بدن. هماهنگی چشم و دست در جابه‌جایی کاپ‌ها: گرفتن و چیدن کاپ‌ها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست داره. تمرین نوبت‌پذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کنه. تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: رو‌به‌روی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچه‌ها میشه. پرورش حافظه‌ی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکت‌ها رو یاد می‌گیره و با موسیقی هماهنگ نگه می‌داره. ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچه‌ها میشه. بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشه

ریاضی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: صفحه ی 8 کتاب ریاضی با هدف " آموزش حل مسئله با راهبرد رسم شکل " با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد . چند تمرین تکمیلی از مباحث تدریس شده ، در کلاس حل شد و دانش آموزان در دفتر خود نوشتند .

علوم دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تدریس درس اول کتاب علوم ( زنگ علوم ) انجام شد و تمامی فعالیت های آن پا سخ داده شد .
تکلیف: نکات مهم و خط کشیده شده ی درس اول کتاب علوم و درسنامه ی کتاب کار علوم مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: بیاموز و بگو درس اول «کلمه + ای» تدریس و «حالا تو بگو» صفحه 8 کتاب فارسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد. جعبه ی کلمات ( صفحه ی 8 ) کتاب کار فارسی ،تدریس شد . املادان صفحه ی 10 و تمرین صفحه ی 11کتاب کار فارسی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .

نگارش دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تمرین شماره ی 3 صفحه ی 16 ، 17 و 18 کتاب نگارش با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .

املا دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: والدین گرامی : دفتر های املا تحویل دانش آموزان داده شده است ، حتما جدول اشباهات املایی توسط دانش آموزان تکمیل شود و دفترهای املا را چک بفرمایید و برای فردا همراه خود به کلاس بیاورند .
تکلیف: دخترهای قشنگم فردا املای تقریری به صورت جمله ای و کلمه ای از درس اول و ستایش گفته خواهد شد . با خط خوش و خوانا یک صفحه دیکته در دفتر تکلیف خود بنویسید .

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: اهمیت پول ،نحوه نگهداری و نحوه ی پس انداز صحیح تدریس شد. فعالیت های کلاسی حل شد.

مهارت زندگی

مدرس: محمودی، شبنم
فعالیت: امروز دخترای قشنگم با مفهوم بهداشت فردی و آراستگی ظاهری و عادات تمیزی و مرتب بودن روزانه آشنا شدند.

ریاضی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تمرینات صفحه ی 7 کتاب ریاضی ، با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد . تمرینات صفحه ی 13 و 14 و فعالیت کلاسی صفحه ی 18 کتاب کار ریاضی ، با مشارکت دانش آموزان ، در کلاس حل شد . فایل مربوطه بارگذاری شده است.
تکلیف: سوال داده شده را در دفتر تکلیف بنویسید و به آن پاسخ دهید . با رقم های 4و 6 تمامی عدد های دو رقمی که می توان ساخت را بنویسید .

فارسی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: واژه سازی صفحه ی 7 کتاب فارسی باهدف "آموزش پیشوند ( هم ) " تدریس شد و به حالا تو بگو صفحه ی 7 کتاب فارسی ، پاسخ داده شد . روخوانی از درس اول و ستایش ، توسط تمامی دانش آموزان انجام شد .

نگارش دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تمرین شماره ی 3 صفحه ی 15 کتاب نگارش ، در کلاس حل شد .
تکلیف: تمرین شماره ی 1 ،2 ، 4 صفحه ی 15 و تمرین شماره ی 1و 2 صفحه ی 16 کتاب نگارش در منزل حل شود .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: درس اول کتاب هدیه ( هدیه های خدا ) تدریس شد و تمامی فعالیت های آن پاسخ داده شد .

هنر دوم

مدرس: موسوی، راضیه سادات
فعالیت: در مورد موضوع مسابقه دوسالانه هنر توضیحات لازم داده شد و دانش آموزان طرح و ایده های اولیه خود را نقاشی کردند .( موضوع مسابقه [ زباله ] می باشد )

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه دخترهای قشنگم با لوگو و محیط نرم افزار word آشنا شدند و سه روش برای ورود به این نرم افزار و نحوه خروج از آن به دخترهای عزیزم آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا هر جلسه کتاب رایانه همراه دانش آموزان باشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: قاسمی، فرزانه
فعالیت: امروز با همکاری یکدیگر به معرفی اتیکت و قوانین کلاس پرداختیم. سپس فیلمی کوتاه و چند تصویر درباره‌ی رفتارهای هنجار و ناهنجار اجتماعی تماشا کردیم و درستی یا نادرستی این رفتارها را از طریق بازی و گفتگو مورد بررسی قرار دادیم.

ریاضی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تدریس مبحث ساخت اعداد دو رقمی ( با کمک کارت و رقم ) به همراه انجام دست ورزی ، انجام شد . فعالیت صفحه ی 6 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .

فارسی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: نگاه کن و بگو و درست و نادرست صفحه ی 6 کتاب فارسی ، با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .

نگارش دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تمرینات صفحه ی 11 کتاب نگارش ، با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .
تکلیف: تمرینات صفحه ی 12 و 13 کتاب نگارش در منزل حل شود .

املا دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: املای حافظه ای و املای تقریری ، با هدف تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری ، گفته شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: توضیحاتی در مورد زیبانویسی، داده شد؛ مثل: درست گرفتن مداد در دست، آموزش داده شد. فاصله چشم تا دفتر و انواع ابزار زیبانویسی معرفی شد.
تکلیف: کتاب خطاط‌شو و دفتر خط‌دار 40 برگ، هرجلسه آورده شود. از حرف الف، پنج خط در دفتر نوشته شود.و روز یکشنبه آورده شود.

شطرنج

مدرس: خرم جو، فاطمه
فعالیت: آموزش اسم مهره ها آموزش شعر پیاده آموزش شعر اسب
تکلیف: بچه ها شکل پیاده و اسب را نقاشی کنند.

آزمایشگاه

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: آزمایش مربوط به فعالیت کلاسی 1 صفحه ی 10 کتاب کار علوم، با هدف: "آشنایی با حس شنوایی و عضو گوش" ، در کلاس انجام شد . دانش آموزان با هدف یادگیری نحوه ی مشاهدی دقیق ، جمع آوری اطلاعات و یاد داشت کردن آن ها ، به حیاط رفتند و مشاهدات خود را در دفتر یادداشت نوشتند .

ریاضی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: فعالیت و تمرین صفحه ی 3 و 4 و فعالیت و کاردر کلاس صفحه ی 5 کتاب ریاضی ، با هدف ( یاد آوری جدول شگفت انگیز ،خواندن ساعت کامل ، ساخت عدد دو رقمی با دسته ی یکی و ده تایی )با مشارکت دانش آموزان حل شد .فایل مربوطه بار گذاری شد .

علوم دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: درس اول کتاب کار علوم ( زنگ علوم ) تدریس شد و زیر مطالب مهم ، درسنامه خط کشیده شد .فعالیت کلاسی صفحه 10 کتاب کار علوم ، با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .

فارسی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: درس اول کتاب فارسی ( کتابخانه ی کلاس ما ) به همراه پخش فایل صوتی و روخوانی ، تدریس شد و زیر کلمات مهم املایی آن خط کشیده شد.
تکلیف: دخترهای قشنگم با خط خوش و خوانا یکبار از روی کلمات مهم املایی درس اول فارسی ( کتابخانه ی کلاس ما) در دفتر تکلیف بنویسید.روخوانی از درس اول فارسی ، تمرین شود .

نگارش دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
تکلیف: تمرینات صفحه ی 9 و 10 کتاب نگارش با هدف: (یاد آوری ) در منزل حل شود .

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: والدین گرامی : دانش آموزان روزانه دفتر تکلیف را همراه خود به کلاس بیاورند . در زنگ های فارسی ، کتاب نگارش به کلاس آورده شود .

ورزش دوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: طرز صحیح ایستادن ،راه رفتن و دویدن آموزش داده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: عمارلو، زهرا
فعالیت: تمرینات صفحه ی 6 و 8 کتاب کار ریاضی و هوش ، با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: