فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: آفتاب گردان 2

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: دست ورزی معرفی مبحث عددهای سه رقمی با استفاده از شکل و جدول ارزش مکانی تدریس و صفحات 59 و 60 پاسخ داده شد . گسترده نویسی اعداد سه رقمی تدریس شد.
تکلیف: ارمغان شماره 13 پاسخ شود.

علوم دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: درس سوخت ها از روی کتاب کار مجدد تدریس و تا پایان سوال 3 صفحه 56 با پرسش کلاسی پاسخ داده شد .

ورزش دوم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، مسابقه دوی 60متر ،بازی های هدفمند، گرم کردن و سرد کردن ابتدا و انتهای کلاس.

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز فعالیت‌های کتاب با موضوع «ترس‌های به‌جا» انجام و تکمیل شد تا دانش‌آموزان بتوانند درک عمیق‌تر و جامع‌تری از این مفهوم پیدا کنند.
تکلیف: از دانش‌آموزان خواسته شد تا با والدین خود درباره‌ی ترس‌هایشان گفتگو کنند و بررسی نمایند که کدام یک از این ترس‌ها به‌جا و کدام نابه‌جا است.

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: مبحث ساعت مانده گذشته تکرار و تمرین شد معرفی پول به طور کامل تدریس و صفحات 57 و 58 در کتاب ریاضی پاسخ داده شد . مسابقه خانم و آقای ریاضی برگزار شد.
تکلیف: کاربرگ ارسال شده پاسخ داده شود .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: 25 آذر روز پژوهش با مسابقه ابر حباب‌ها برگزار شد.
تکلیف: چهار مرتبه از روی درس روانخوانی شود و سپس یک املا نوشته شود.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: رسم جدول و تایپ حروف ح، خ و ص در نرم افزار ورد آموزش داده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: صفحه 29 در کتاب هوش پاسخ داده شد.

شطرنج

مدرس: نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت: رفع اشکال و حل دفتر تمرین
تکلیف: لطفا در خانه بازی شطرنج تمرین شود در مورد اینکه بچه هادفتر تمرین را تا چه صفحه ای حل کنن چون سطح شطرنج بچه ها یکسان نیست هر دانش آموز تا صفحه ای که آموزش دیده حل میکنه و به همین دلیل نمیتوانم یک صفحه ی یکسان را مشخص کنم ولی لطفا نکات آموزش داده شده حتما در منزل تکرار و یاد آوری شود دانش آموز مطلب را در کلاس کاملا یاد گرفته ولی هفته ی بعد که درس رو می پرسم چیزی یادشون نیست و متاسفانه این موضوع جلوی پیشرفت بچه ها رو میگیرد و اجازه ی جلو رفتن بهشون نمی دهد با هم همکاری کنیم تا اتفاقهای خوب برای بچه هامون بیافته با تشکر از لطف و توجه شما والدین بزرگوار و دلسوز

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
تکلیف: جمع و تفریق ذهنی ، دوقلو به صورت شفاهی تکرار و تمرین شود .

علوم دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: درس سوخت‌ها تدریس شد. درسنامه ی درس مطالعه شد .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
تکلیف: پنج کلمه ی مهم املایی نوشته و با آنها جمله های زیبا نوشته شود.

نگارش دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: نگارش درس از همه مهربان‌تر در کتاب کامل شد .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: درس 11 ( نماز بخوانیم) تدریس و فعالیت‌های آن در کلاس انجام شد.
تکلیف: ترتیب خواندن نماز دو رکعتی تمرین شود .

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس دهم همراه بانک و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس دهم انجام شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس، به آموزش نکات مهمانی رفتن و رعایت آداب مربوط به آن پرداخته شد. در این راستا، نکات جدیدی به دانش‌آموزان آموزش داده شد و درباره پیامدها و عواقب اشتباهات ناشی از رعایت نکردن این نکات نیز گفتگو صورت گرفت.
تکلیف: از دانش‌آموزان خواسته شد نکات آموزش‌داده‌شده را برای اعضای خانواده خود توضیح دهند تا خانواده‌ها نیز به‌طور کامل با این مطالب آشنا شده و آن‌ها را به‌خوبی درک کنند.

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: صفحه 82 ، 83 ، 84 و 85 در کتاب کار ریاضی با پرسش کلاسی پاسخ داده شد.
تکلیف: کاربرگ ارسالی ( جمع و تفریق با روش فرایندی ) پاسخ داده شود.

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: درس زیارت تدریس شد. صفحات 58، 59 و 60 در کتاب کار فارسی پاسخ داده شد.
تکلیف: چهار مرتبه از روی درس جدیدروانخوانی شود و سپس 20 کلمه ی جدید و مهم املایی نوشته شود.

املا دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: املا از درس از همه مهربان‌تر نوشته شد ، توسط اولیای گرامی بررسی شود.

قرآن دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: سوره ی نصر تدریس و آیه های آن با روش غصه گویی تفسیر شد .
تکلیف: سوره ی نصر حفظ شود .

هنر دوم

مدرس: ثمری، مینا
فعالیت: دانش آموزان با استفاده از مداد رنگی و کاربرگ ویژه ی این این مناسبت به دنیای رنگ ها و قصه های یلدا سفر کردند .

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: جمع و تفریق فرایندی رفع اشکال شد .مبحث مانده و گذشته در ساعت تکرار و تمرین و رفع اشکال شد . نحوه بازی با سکه‌ها و تبدیل آنها در کلاس آموزش داده شد .
تکلیف: بازی خرید و فروش با انواع سکه در منزل انجام شود. در صورت تمایل کاربرگ ارسالی را پاسخ دهید .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: شعر حفظی پرسیده شد دانش‌آموزانی که شعر را حفظ نبودند شعر را روانخوانی کردند .جمله سازی تکرار و تمرین شد . جعبه کلمات درس کوشا و نوشا و دوستان ما در کتاب کار فارسی نوشته شد.
تکلیف: املا از درس نوشته شود برای فردا دفترهای املا همراه دانش آموزان عزیز باشد.

نگارش دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: صفحه 55و 56 در کتاب نگارش با پرسش کلاسی پاسخ داده شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف قاف و اتصالاتش، اموزش داده شد. تکالیف تصحیح شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 30 و 31 نوشته شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم. امروز بازی آدم‌برفی ریتمیک (نقاشی خلاق همراه با موسیقی و حرکت) با دانش آموزان کار شد. شرح فعالیت: در ابتدای کلاس، آدم‌برفی با استفاده از اشکال دایره‌ای ترسیم شد تا مهارت حرکتی ظریف بچه ها و توانایی رسم دایره تقویت شود. سپس توضیح داده شد که جزئیات اضافه‌شده مربوط به فکر معلم است و هر شخص می‌تواند با خلاقیت خود جزئیات دلخواهش را به نقاشی اضافه کند. در ادامه، تمرین بادی‌پرکاشن 4 ضربی (پا، پا، دست، دست) انجام شد و مدادرنگی‌ها روی میز قرار گرفت. با پخش موسیقی بی‌کلام با ریتم 4 تایی (بخش‌های آرام و تند)، دانش آموزان باید در قسمت‌های تند موسیقی با سرعت آدم‌برفی را رنگ‌آمیزی کنند و در قسمت‌های آرام موسیقی، مدادها را زمین گذاشته و بادی‌پرکاشن را اجرا کنند. تا پایان آهنگ، رنگ‌آمیزی باید با دقت و سرعت مناسب به پایان می‌رسید. اهداف آموزشی: تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف دست و کنترل مداد. افزایش تمرکز و دقت شنیداری. هماهنگی چشم، دست و گوش. پرورش خلاقیت و اعتمادبه‌نفس. افزایش سرعت عمل و تصمیم‌گیری. آشنایی با ریتم 4 ضربی. مهارت‌های تقویت‌شده: مهارت حرکتی ظریف.تمرکز و توجه.هماهنگی حرکتی.درک ریتم و موسیقی و خلاقیت فردی.کنترل سرعت و هیجان.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: