فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: آفتاب گردان 2

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: بازی عدد صد اجرا شد . دخترانم با انواع سکه و واحد ریال آشنا شدند. آزمون مداد رنگی یک تیمز برگزار شد.
تکلیف: در صورت داشتن( پول آموزشی ) در منزل برای روز شنبه به کلاس آورده شود .

علوم دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: تدریس اولیه درس هشتم ( سوخت ها ) انجام شد .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: بخوان و حفظ کن ( مثل یک رنگین کمان ) روانخوانی شد . حکایت ( همکاری ) با روش قصه گویی روانخوانی شد . کلاس بدون دیوار با موضوع جمله سازی از روی تصاویر برگزار شد .
تکلیف: ارمغان شماره ی 12 پاسخ داده شود.

ورزش دوم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: روز مادر را به تمامی مامان های گلم تبریک عرض می‌نمایم. ورزش امروز در خصوص بزرگ داشت روز مادر برگزار شد .

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس به تکمیل فعالیت‌های درس‌هایی که در جلسات آنلاین آموزش داده شده بود پرداختیم. همچنین درس جدید با موضوع ترس تدریس شد و از دانش‌آموزان خواسته شد مواردی را که از آن‌ها می‌ترسند، روی یک برگه یادداشت کنند.
تکلیف: دانش‌آموزانی که کتاب در منزل دارند، لطفاً حتماً آن را در جلسه‌ی آینده همراه خود بیاورند. «اولیای گرامی، روز مادر را تبریک می‌گوییم. برای شما سلامتی، شادی و آرامش آرزو داریم.»

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: مسابقه ی خانم و آقای ریاضی برگزار شد.
تکلیف: از عدد 100 تا 150 به عدد و حروف نوشته شود .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: آزمون مداد رنگی 1 پرلز برگزار شد. فعالیت‌های صفحه 53 انجام شد.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: رسم اشکال هندسی و تایپ حروف ه و ث در نرم افزار ورد آموزش داده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: قسمتی از کتاب کار هوش پاسخ داده شد.

شطرنج

مدرس: نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت: انجام بازی شطرنج و تازه شدن دیدار و رفع دلتنگی تکمیل کردن دفتر تمرین
تکلیف: بازی شطرنج حتما در منزل انجام شود

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: معرفی عدد 100 انجام شد . ( تولید محتوا و شعر ) صفحه ی 56 در کتاب ریاضی پاسخ داده شد. عدد صد در جدول ارزش مکانی جاگذاری شد .
تکلیف: عددهای 100 ، 200 ، 300 ، 400 ، 500 ، 600 ، 700 ، 800 و 900 اول در جدول ارزش مکانی و بعد به عدد و حروف نیز نوشته شوند.

علوم دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: درس پیام رمز را پیدا کن 2 در کلاس تکرار و تمرین و فعالیت‌های آن در کتاب علوم پاسخ داده شد .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: بیاموز و بگو درس از همه مهربان‌تر با مثال های متفاوت تدریس شد .
تکلیف: املا از درس فراموش نشود.

نگارش دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: کتاب کار نگارش و پایان صفحه 52 انجام شد .
تکلیف: دختران گلم در تا آخر صفحه 52 تمام فعالیت های خواسته شده را کامل کنید .

متن ادبی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: داستان چوپان و سگ گله با روش قصه‌گویی گفته شد و به فعالیت‌های آن پاسخ داده شد .

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس نهم عابر بانک و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس نهم انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس، نکات مهم مربوط به مهارت‌های مکالمه آموزش داده شد. در این جلسه، درباره این موضوع صحبت شد که دانش‌آموزان هنگام گفت‌وگو چگونه باید نقش گوینده را به‌درستی ایفا کنند و متناسب با هر محیط، شیوه صحبت‌کردن خود را تنظیم نمایند. همچنین بر اهمیت انتخاب لحن مناسب و رعایت میزان بلندی یا کوتاهی صدا تأکید شد تا ارتباط مؤثر و محترمانه‌تری برقرار شود.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیز، لطفاً شعری را که امروز در کلاس آموزش داده شد تمرین کنید تا برای جلسه آینده آماده باشید و با تسلط کامل آن را ارائه دهید. شعر: اگه بخوام بشم من یه شنونده ی عالی باید حواسم باشه به چهار عضو اصلی با گوش، با گوش می شنوم. با چشم، با چشم می بینم. بعدش سوال می پرسم... تا با قلبم بفهمم. با سپاس

آزمایشگاه

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: آزمایش چگونه صدای نازک و صدای کلفت تولید کنیم انجام شد . آزمایش مربوط به (چشمه نور ) و تشکیل سایه های گوناگون در کلاس برگزار شد .

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: مرور فصل 3 ریاضی توسط دخترانم پاسخ داده شد. جمع و تفریق فرایندی و تکنیکی رفع اشکال شد.
تکلیف: صفحات 77 ، 78 و82 در کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: درست و نادرست و ببین و بگو درس از همه مهربان‌تر انجام شد.
تکلیف: 5 جمله ی زیبا با کلمات مهم املایی درس ازهمه مهربان‌تر نوشته شود.

نگارش دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: نگارش فارسی صفحه 48 و 49 انجام شد.
تکلیف: تا پایان صفحه 49 تکمیل شود .

قرآن دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: سوره حمد و توحید توسط دخترانم از حفظ خوانده و صفحه 38 بصورت فردی و جمع خوانی روانخوانی شد.

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس، درس جدید مدیریت خشم آموزش داده شد. در این جلسه، تکنیک «توجه به تنفس» به عنوان یکی از روش‌های مهم کنترل هیجانات به دانش‌آموزان معرفی و تمرین شد. سپس هر یک از دانش‌آموزان به‌صورت جداگانه این روش را توضیح دادند تا علاوه بر درک بهتر مفهوم، مهارت عملی آن را نیز تقویت کنند.
تکلیف: همچنین از دانش‌آموزان خواسته شد این روش را برای والدین خود توضیح دهند تا در محیط خانواده نیز تمرین و تقویت شود. لطفاً صفحه 33 کتاب مهارت‌های زندگی در منزل تکمیل شود. با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: صفحات 50 و 51 و سوال اول مرور فصل در کلاس پاسخ داده شد مبحث مانده ، گذشته ربع و نیم در کلاس یادآوری و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختران گلم تا آخر صفحه 53 در کتاب ریاضی پاسخ داده شود .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: درس از همه مهربان‌تر تدریس شد روانخوانی توسط دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: زیر کلمات مهم املای درس از خط بکشید و آنها را در دفتر مشقت بنویسید .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: درس 10 خانواده بخشنده تدریس و فعالیت‌های آن توضیح داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: سفر هیجانی ما به اعماق اقیانوس. در این فعالیت، کودکان با خواندن شعر با احساسات مختلف (شاد، غمگین، خواب‌آلود و ...) آشنا شدند، و تمرین کردند که چگونه احساسات را با صدا و حالت چهره بیان کنند. سپس با دیدن تصاویر اعماق دریا، وارد یک بازی نمادین شدیم و بچه‌ها با موسیقی، مثل ماهی‌ها آزادانه حرکت کردند. بعد با تکنیک تقارن و برش کاغذ، با انگشتان، یک ماهی ساختیم و دوباره همراه موسیقی به نقش ماهی برگشتیم و داستانی مثل «فرار از کوسه» و تخیل سازی ادامه پیدا کرد. در پایان هم رنگ‌آمیزی ( در صورت دوست داشتن بچه ها) و خداحافظی داشتیم. اهداف فعالیت : تقویت هوش هیجانی: شناخت و بیان احساسات. تقویت زبان و بیان: تغییر لحن و خواندن شعر. خلاقیت و تخیل: ورود به فضای فرضی اقیانوس و نقش‌آفرینی. مهارت‌های حرکتی: حرکات آزاد هماهنگ با موسیقی. مهارت‌های هنری: ساخت ماهی با تقارن و برش کاغذ با انگشتان. تعامل اجتماعی: همکاری و بازی گروهی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: