فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ارغوان 1

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: نو گلهای قشنگم امروز آزمایش پاک شدن ماژیک هایلایتر در نقاشی هامون به وسیله سرکه آموزش دیدند و کلی لذت بردند از این آزمایش جذاب .

زنگ تفریح

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب خدمت اولیا محترم امروز دخترای عزیزم در زنگ تفریح (تابستانه شاد) با همدیگه نحوه درست کردن آب دوغ خیار را یاد گرفتیم و یاد گرفتیم میتونه بهترین غذا و مفید در تابستان باشه و بعد از درست کردن دور هم جمع شدیم و باهم میل کردیم .

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز دخترای نازم با خمیر بازی های خود شکل حلزون را درست کردند.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب و احترام خدمت اولیا عزیز امروز در زنگ ورزش و بازی با دخترای گلم بازی ریتمیک حلقه های رنگی و توپ انجام شد، هدف ؛ تقویت عضلات دست و پا / تقویت مهارت دقت و تمرکز

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز نوگلهای من در زنگ هنر و خلاقیت با کمک سفال شکل بستنیدرست کردند و کلی لذت بردند.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض و ادب بازی ریاضی ( عنوان :آموزش تقارن) امروز نوگلای عزیزم با چوب بستنی رنگی رنگی به صورت گروهی بازی تقارن انجام شد.

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: استقلال من (آموزش رفتن به سرویس بهداشتی به تنهایی) امروز نمایش عروسکی با موضوع استقلال من در کلاس اجرا کردیم و کلی چیزهایی خوب یاد گرفتیم سپس داخل حیاط مدرسه رفتیم و تمام کارهای نمایش عروسکی را اجرا کردیم مثلا بعد از دستشویی رفتن دسته‌ای خود راباید با آب و صابون بشوییم .

ذهن زیبا

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: دخترای گلم امروز انیمیشن کهکشان و کره زمین را اپل دیدند سپس به صورت گروهی از چراغ قوه به عنوان نماد خورشید و کره زمین آزمایش شب و روز را درکلاس انجام دادیم سپس چاپ با تکنیک گواش و بادکنک به شکا کره زمین درست کردیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: