فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ارغوان 1

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب و احترام دانشمند های خوبم امروز در کلاس آزمایش خاموش کردن شمع بدون فوت انجام شد که در این آزمایش با کمک گاز قرص جوشان خاموش شد.

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: تابستان شاد (درست کردن فرفره با کمک کاغذ رنگی )برای تقویت عضلات دست و مهارت افزایش دست ورزی در کلاس انجام شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب و خدمت اولیا عزیز لطفا در منزل برای دخترای گلم دو شعر سلام و تابستان دانلود بشود و تکرار و تمرین بشود. 1-متن شعر اول : سلام مثل بهار گل شکوفه داره ...... 2-متن شعر دوم : فصل خوب تابستان اومده خونمون تیر مرداد شهریور ........

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: گل دخترهای نازم امروز با حلقه های رنگی رنگی و موانع لیوان پلاستیکی پرش و دویدن در حیاط مدرسه انجام دادن و کلی لذت بردن .

خلاقیت

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: نقاشی و رنگ آمیزی روی بشقاب های سفالی به سلیقه دانش آموز و به صورت گروهی دانش اموزان به صورت گروه های دو نفره با گواش روی بشقاب های سفالی طرح های دلخواه خود را کشیدند و رنگ آمیزی کردند هدف از این کار تمرین کار گروهی برای بچه ها بود

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: نوگل های عزیز در زنگ بازی و ریاضی یک جعبه جادویی از اشکال مختلف هندسی به صورت بازی که چشم بند به چشم های خود بستند و هر شکل را حدس میزند و نام شکل هندسی را میگفتن.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: اولیای گرامی لطفا شعر تابستان و شعر سلام که قبلا در پرتال خدمت شما عزیزان بارگذاری کردم لطفا در خانه تکرار و تمرین شود . با تشکر

زنگ تفریح

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب و احترام امروز زنگ تفریح ( با طبیعت ) اول دخترای گلمون با موضوع دریا و ساحل آشنا شدند و خاطرات خود را در کلاس توضیح دادند و سپس با شن و ماسه و صدف در کلاس به صورت گروه های دو نفره بازی کردند و سپس کاردستی ساحل و اریگامی ماهی را درست کردند.

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ استقلال من درباره موضوع غلبه بر ترس صحبت کردیم و سپس انیمیشن برای بچه های عزیرم پخش کردیم و بعد دخترای گلم از خاطرات گذشته که قبلا از چیزی میترسیدند و در حال حاضر غلبه بر ترس خود کردند صحبت کردند و کلی لذت بردند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: