فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ارغوان 1

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیا عزیز نوگلهای عزیزم امروز به صورت گروهی آزمایش آتشفشان رنگین کمان با کمک رنگ خوراکی، آب ، جوش شیرین ، سرکه سفید انجام شد و یاد گرفتیم که ترکیب این مواد نوعی گاز مانند آتشفشان از خودش تولید می‌کند.

زنگ تفریح

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: زنگ تفریح ( تابستان شاد ) امروز عزیزای من باهم یخمک با طعم تخم شربتی و آب لیمو انجام دادند و کلی لذت بردند.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب خدمت اولیا مهربان امروز دخترای گلم به صورت گروه های دو نفره در حیاط مدرسه بازی توپ و موانع بازی و ورزش کردند و کلی لذت بردند.

زنگ تفریح

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: اولیای عزیز لطفا با دخترای گلم دو تا شعر در خانه تکرار و تمرین بشود لطفا شعر سلام مثل گل بهاره.....و فصل تابستون اومده خونمون .... دانلود شد و تکرار تمرین شود.

خلاقیت

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: آموزش رنگ کردن سفال با تکنیک گواش آموزش شیوه رنگ زدن با قلم و قرارگیری رنگ ها کنار هم

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب و احترام دخترای نازم امروز با اشکال هندسی و حلقه های رنگی رنگی در حیاط مدرسه به صورت گروه های 4 نفره بازی اشکال هندسی را انجام دادند.

زنگ تفریح

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ با طبیعت دخترهای گلم با انواع حیوانات آشنا شدن و به صورت تک تک لباس پوشالی حیوانات بر تن کردند و مشخصات آن حیوان از نظر نوع غذا و پوشش بدن و محل زندگی و .... با دوستان خود بحث و گفتگو کردند و سپس انیمیشن حیوانات را با هم دیدیم .

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز نوگلهای من در زنگ استقلال من با مهارت باز و بسته کردن دکمه ها آشنا شدند و به صورت تک تک با نمد هایی که به شکل گل باز و بسته شدن دکمه را امتحان کردند و همچنین به صورت گروهی در مدرسه با شکلهای نمادین کتونی بند آن را باز و بسته و گره زدن بند های آن را انجام دادند و سپس با خمیر بازی شکل لباس من درست کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: