فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ارغوان 1

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض و ادب بازی ریاضی ( عنوان :آموزش تقارن) امروز نوگلای عزیزم با چوب بستنی رنگی رنگی به صورت گروهی بازی تقارن انجام شد.

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: استقلال من (آموزش رفتن به سرویس بهداشتی به تنهایی) امروز نمایش عروسکی با موضوع استقلال من در کلاس اجرا کردیم و کلی چیزهایی خوب یاد گرفتیم سپس داخل حیاط مدرسه رفتیم و تمام کارهای نمایش عروسکی را اجرا کردیم مثلا بعد از دستشویی رفتن دسته‌ای خود راباید با آب و صابون بشوییم .

ذهن زیبا

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: دخترای گلم امروز انیمیشن کهکشان و کره زمین را اپل دیدند سپس به صورت گروهی از چراغ قوه به عنوان نماد خورشید و کره زمین آزمایش شب و روز را درکلاس انجام دادیم سپس چاپ با تکنیک گواش و بادکنک به شکا کره زمین درست کردیم .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز در زنگ علوم (دانشمند کوچک ) آزمایش نقاشی زردچوبه ای انجام شد به این صورت که ابتدا با قلمو آغشته زردچوبه روی کاغذ نقاشی دلخواه کشیده سپس یکبار با گوش پاکن اغشته به لیمو ترش روی نقاشی کشیده و متوجه شدیم رنگ زرد چوبه تغییر نمیکنن و این بار گوش پاکن اغشته به تاید روی نقاشی کشیده و رنگ زرد چوبه به رنگ قرمز تغییر می‌کند.

زنگ تفریح

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: تابستانه شاد امروز با دخترای گلم مسابقه آب بازی انجام دادیم به صورت گروهی (هدف تقویت مهارت حرکتی و سرعت )

ذهن زیبا

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب خدمت اولیا عزیز و مهربون مجموعه علوی به اطلاع میرسانم فردا اردو درون مدرسه(یک روز خیس ) با دخترای نازنین داریم لطفا جهت رفاه دخترای گلم یک دست لباس کامل (شلوار بلوز و جوراب ) و یک تفنگ آب پاشی به همراه داشته باشند .

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت اولیا محترم امروز با دخترایی گلم ورزش و بازی توپ و حلقه های رنگی انجام شد با هدف تقویت عضلات دست و تقویت مهارت های حرکتی و بالا رفتن سرعت عمل و افزایش مهارت دقت و تمرکز

زنگ تفریح

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ تفریح با عنوان کارگاه استقلال من دخترای گلم ابتدا به صورت داستان با مهارت به تنهایی لباس پوشیدن آشنا شدند سپس ار آنها خواستیم که به تنهایی جوراب یا کفش خودشان را از پا دراورده و سپس به پا کن بعد از این فعالیت جذاب همچنین اریگامی پیراهن هم انجام دادیم

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز با دخترای گلم سازه ماکارانی (گردنبند ماکارانی ) با ابزار ماکارانی شکل دار و کاموا درست کردیم هدف تقویت مهارت دست ورزی و افزایش خلاقیت در نواموزان عزیزم .

زنگ تفریح

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض و ادب خدمت اولیای عزیز سال تحصیلی 1402_1403 و همچنین شروع پایگاه های تابستانه گل های علوی را تبریک عرض میکنم امروز دخترای گلم اول از همه به عنوان افتتاحیه پایگاه تابستانه جشن و عمو موسیقی داشتیم سپس در زنگ تفریح کلاسی با موضوع با طبیعت آموزش کاشت گیاه و یک گیاه برای رشد کافی به چه چیزهایی نیاز داره توضیح دادیم و به صورت گروهی به تک تک گلبرگ ها و برگ‌های گیاهان داخل مدرسه نگاه کردیم و لمس کردیم که اندازه ها مختلف و شکل های مختلف دارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: