فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ارغوان 1

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: دختر های نازم در زنگ زبان آموزی کتاب نوشتاری صفحه 13 با هدف دست ورزی و تقویت عضلات دست انجام شد.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: تکرار و تمرین سوره کوثر با دخترای گلم انجام شد .

شعر

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: تکرار و تمرین شعر امام زمان و سرود ملی و ماه های فصل پاییز و شعر پاییز به صورت گروهی .

فعالیت

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب خدمت اولیا محترم خواهشمندم به مناسبت روز جهانی کودک و بازدید منطقه از مدرسه ما فردا دختران گلم آراسته سر کلاس حاضر باشند و اولیایی که لباس محلی تهیه کردند لباس محلی به تن کنند و در ضمن در خانه شعرها و سوره کوثر تکرار تمرین شود و اولیایی که دستاورد های تابستان به بنده تحویل ندادند فردا به بنده حتما تحویل دهند . با تشکر

قصه‌های فارسی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز در زنگ قصه گویی به صورت خیالی کودکان خودشان را جای هر شخصیت کارتونی که دوست داشتند گذاشتند و برای خودشان داستان ساختند و برای دوستانشان تعریف کردند.

دومینو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز فرشته های نازم با دومینو تکرار و تمرین نحوه گرفتن دومینو و قرار دادن روی سطح صاف را انجام دادند سپس روی یک خط صاف دومینو ها را با رعایت فاصله آموزش داده شده چیدند.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ علوم ص9 کتاب علوم با مفاهیم اعضای بدن آشنا شدند.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ هوش فرشته های نازم با مفهوم الگویابی آشنا شدند و صفحات 6/7رنگ امیزی شد.

فعالیت

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب خدمت اولیا گرامی خواهشمندم ، با دخترای گلم در این چند روز شعر امام زمان ، شعر سرود ملی و سوره کوثر تکرار و تمرین شود در ضمن شهر امام زمان در کانال مدرسه بارگذاری شده و همچنین لطفا برای روز شنبه دستاورد های و کاردستی های تابستان دوباره تحویل مدرسه دهید برای بازدید آموزش و پرورش از منطقه نیاز است و همچنین در صورت امکان و همکاری برای بازدید از منطقه و اجرای شعر های کلاسمون روز یکشنبه لباس م محلی برتن داشته باشند با تشکر .

بازی‌های تمرکزی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: دخترای نازنینم در زنگ بازی هدفمند بازی جهت ها و رنگ ها به صورت گروه های دو نفره انجام دادند با هدف بالا بردن سرعت عمل ، افزایش دقت و تمرکز و آشنایی با جهت ها

آزمایشگاه

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: زنگ دانشمند کوچک بچه ها رو به آزمایشگاه بردیم و ازمایش جالب تخم مرغ جادویی انجام دادیم .

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز دخترای گلم در زنگ علوم با اعضای بدن خود آشنا شدند و مفید بودن هر کدام از اعضای بدن که خدای مهربان برای ما آفریده است و رنگ امیزی کتاب صفحه 9 انجام شد.

مهارت زندگی پیش‌دبستانی

مدرس: جعفری، زهره
فعالیت: آموزش بهداشت فردی، مسواک زدن و شستشوی دست و صورت و ...

ماهرشو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ فعالیت مناسبتی و ماهرشو به مناسبت روز جهانی مامان بزرگ و بابا بزرگ های مهربون کاردستی و کلاژ مامان بزرگ و بابا بزرگ انجام شد .

فعالیت

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب خدمت اولیای عزیز روز یکشنبه مورخ 1402/7/16 به مناسبت روز جهانی کودک از اداره آموزش پرورشی بازدید از کودکان پیش دبستانی داریم خواهشمندم در این چند روز باقی مانده با دخترهای نازنینم سوره کوثر و سرود ملی سر زده است افق .... و لطفا آهنگ شعر سلام من به مهدی به قلب آسمانیش دانلود شود وبا دختران گلم تکرار تمرین شود.در ضمن برای روز یکشنبه لباس محلی تهیه شود و روز یکشنبه بر تن داشته باشند.

دستان توانا

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ دستان توانمند دختران گلم اول با یک دست و بعد با دو دست کاغذ های باطله رو اول مچاله کردند و سپس دور یک سبد ایستادند و داخل سبد انداختند . هدف :مهارت دست ورزی ،عضلات دست

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب خدمت اولیا عزیز امروز زنگ ریاضی ابتدا شعر انواع خطوط برای دخترای قشنگم خواندم سپس با انواع خطوط آشنا شدند و سپس به صورت گروهی با خطوط در حیاط مدرسه بازی کردیم و کتاب ریاضی صفحه 9 رنگ آمیزی شد .

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: چهارفصل و ویژگی های آن به صورت کامل به دانش آموزان آموزش داده شد و پس از آن با استفاده از شکل دست های خودشان تنه درخت کشیدند برای ساخت کلاژ 4فصل

شعر

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: لطفا اولیای محترم برای این ماه سوره کوثر و شعر های فصل. پاییز و ماه های فصل پاییز و حافظ خوانی در خانه تکرار تمرین شود ، در ضمن اولیا محترم شعر حافظ عکسش برای شما عزیزان بارگذاری شده . با تشکر

قصه‌های فارسی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز قصه تاندا کوچولو نترس با هدف غلبه بر ترس خود برای دخترای گلم خوانده شد سپس بعد قصه دخترای عزیزم باهم داستان نقد کردند و بعد از آن نقاشی آن را کشیدند.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: با عرض سلام و احترام، انواع کامپیوتر، اجزای آن و شناخت محیط های کامپیوتری آموزش داده شد.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیا عزیز امروز در زنگ آسمانه با دخترای گلم آموزش سوره کوثر داشتیم و همچنین آموزش شعر فصل پاییز و ماه های فصل پاییز و همچنین حافظ خوانی .
تکلیف: اولیای محترم لطفا در خانه سوره کوثر و شعر حافظ گفتم غم تو دارم. گفتا غمت سرآید . تکرار و تمرین شود

نقد فیلم

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز انیمیشن دانا و مانا با هدف آشنایی دوست یابی و محیط مدرسه برای دختران گلم به نمایش گذاشته شد و کلی لذت بردند.

فعالیت

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: به مناسبت روز جهانی ناشنوایان به تاریخ امروز اول برای دختران گلم درباره افراد ناشنوایان توضیح دادیم و در مورد مراقبت از جسم خود گوش خود نیز صحبت کردیم سپس با همدیگر به صورت گروهی بازی درباره روز جهانی ناشنوایان انجام دادیم .

دومینو

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: امروز در کلاس دومینو آموزش های اولیه دومینو به دخترای گلم داده شد و نحوه دست گرفتن و قرار دادن دومینو در زنگ دومینو تکرار و تمرین شد .
تکلیف: اولیای عزیز : لطفا دومینو ها در منزل باشد برای تکرار و تمرین برای آموزش های داده شده در کلاس و زنگ دومینو .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: