1404/08/21
ورزش چهارم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، درجا،تکرارو تمرین تمامی طناب هایی که آموزش داده شده ،آموزش طناب پروانه بصورت یک ضرب و دوضرب،سرد کردن در پایان کلاس.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف میم و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 20 و 21 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
تکلیف:
کتاب خط تحریری، تا صفحهی 31 کامل شود.
1404/08/20
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
مرور درس اول .
تکلیف:
فردا حتما به جای کتاب علوم ، کتاب ریاضی آورده شود .
صفحات 30 و 32 کتاب درسی ریاضی حل شود .
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
آشنایی با انرژی شیمیایی در پخت غذا .
تکلیف:
فردا کتاب علوم آورده نشود فقط کتاب ریاضی آورده شود .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
درس 5 فارسی روانخوانی در منزل تمرین شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
برای فردا درس 1 و 2 و 3 و 4 مطالعات اجتماعی کتاب کار و کتاب درسی خیلی خیلی خیلی خوب مطالعه شود .
هنر چهارم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
پویش هنری با موضوع "انرژی تجدید پذیر "
با افتخار اعلام میکنیم که تمام از دانشآموزان خلاق و دغدغهمند، نقاشیهای خود را با موضوع مهم "انرژی تجدید پذیر " به پایان رساندهاند. این آثار، بازتابی از نگاه دقیق و مسئولانه آنان به محیط زیست و منابع حیاتیمان است.
عنوان " اگر زمین حرف میزد میگفت: ..."
در کلاس از دانش آموزان پرسیده شد و در پشت برگه نقاشی نوشته شد .
با آرزوی موفقیت برای همهی عزیزان، در مسیر آگاهیبخشی و حفاظت از طبیعت.
تکلیف:
آموزش مگنت های یخچالی .
وسایل لازم اگر تهیه نشده:
خمیر کلی
سفره یکبار مصرف مقداری
آهنربا کوچک تعدادی
1404/08/19
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
کتاب کار علوم درس 3 تکیل شد ، حتما دانش آموزانی که تحویل ندادند و کامل نکردند تا فردا بیاورند .
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
مطالعات اجتماعی درس 1 و 2 و 3 و 4 خیلی خیلی خیلی خوب مطالعه شود .
قرآن چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تا صفحه 19 کتاب قران تدریس شد .
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
بلوک های رفتن به مکان تصادفی و در جهت قرار بگیر در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد و پروژه ساخت آکواریوم ماهی در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس به آموزش و توضیح مفهوم «تصویرسازی ذهنی» پرداختیم. در این جلسه، دربارهی زمانهای مناسب بهکارگیری تصویرسازی ذهنی و نقش آن در کاهش استرس و بهبود آرامش ذهنی گفتوگو شد. همچنین، تأکید گردید که این مهارت میتواند در موقعیتهای پراسترس به ما کمک کند تا با تمرکز و آرامش بیشتری واکنش نشان دهیم.
تکلیف:
به دانشآموزان توصیه شد تا در زمان بروز استرس و اضطراب، با بهرهگیری از مهارت تصویرسازی ذهنی، میزان تنش و نگرانی خود را کاهش داده و به آرامش ذهنی دست یابند.
1404/08/18
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
جمع و تفریق کسر ها تدریس شد .
تکلیف:
ارمغان شماره 7 قسمت ریاضی تکمیل و آورده شود .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
کتاب کار فارسی تا سوال 3 صفحه 39 حل شد .
تکلیف:
فردا کتاب و کتاب کار فارسی درس 1 و 2 و 3 و 4 خیلی خیلی خیلی خوب مطالعه شود .
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
سلام و درود،
امروز در کلاس چهارم، به آموزش و اجرای یک مدل تزیین دستمال سفره پرداخته شد. پس از پخش ویدئوی آموزشی، از دانشآموزان خواسته شد هر یک بهصورت فردی و بدون کمک دیگران، مجدداً آن مدل را اجرا و بازآفرینی کنند.
تکلیف:
لطفاً در جلسهی آینده، یک عدد دستمالسفرهی کاغذی جهت آموزش مدل جدید تزیین، همراه خود داشته باشند.
1404/08/17
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تا صفحه 33 کتاب کار ریاضی حل شد .
تکلیف:
صفحه 37 کتاب کار حل شود .
ساعت های زیر در دفتر مشق به سه روش به عدد مخلوط تبدیل و نوشده شود .
3:50 دقیقه
8:45 دقیقه
2:30 دقیقه
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
فردا به جای کتاب درسی فارسی فقط کتاب کار فارسی آورده شود .
نگارش چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تا صفحه 28 کتاب نگارش حل شد .
تکلیف:
صفحه 29 و 30 کتاب نگارش حل شود.
املا چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
از درس 4 (ارزش علم ) املا گفته می شود .
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
فردا کتاب و کتاب کار مطالعات هیچکدام نیاز نیست آورده شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
درس 1 و 2 و 3 هدیه های آسمان خیلی خیلی خیلی خوب مطالعه شود .
درس 1 تا 3 قران هم معنی ها خیلی خیلی خیلی خوب مطالعه شود .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس ششم توسط دانش آموز و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس ششم انجام شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر اولیا محترم. امروز بازی با لیوان (کاپ گیم ) به صورت گروهی دو نفره به صورت تعادلی انجام شد. اهداف مهارت های حرکتی: تقویت تعادل و هماهنگی دو نیمکره بدن (استفاده از پای مخالف). تقویت هماهنگی چشم، دست و پا. تقویت توان کنترل عضلات درشت و ظریف. افزایش تمرکز در انجام حرکات هماهنگ با ریتم. اهداف شناختی: درک و تشخیص تغییر ریتم و واکنش به آن. پیروی از دستورالعملها و هماهنگی با علائم شنیداری (سوت، ریتم). افزایش توجه و تمرکز شنیداری. اهداف اجتماعی و عاطفی: تقویت همکاری و تعامل گروهی افزایش احساس اعتماد و مسئولیت متقابل تقویت مهارت حل مسئله مشترک (هماهنگی برای بلند کردن لیوان) ایجاد احساس شادی، انگیزه و نشاط گروهی