فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: بنفشه 2

علوم چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: تا سوال 9 صفحه ی 33 کتاب کار حل شد .
تکلیف: علوم درس های 1 و 2 و 3 خیلی خیلی خیلی خوب مطالعه شود . (هم کتاب کار هم کتاب درسی )

ورزش چهارم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، دو،درجا تکرار و تمرین،طناب قیچی به صورت تک ضرب و دوضرب ،زیگزاگ، راست و چپ ،عقب و جلو ،انجام شد.سرد کردن پایان کلاس.

رباتیک

مدرس: بهرام بیگی پور، میترا
فعالیت: ادامه ساخت گیره

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ( ر ) خنجری و شممشیری، آموزش داده شد.کتاب خطاط‌شو، صفحات 14 و 15 نوشته شد. کتاب خط تحریری، صفحات 24 و 25 نوشته شد.

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: حل کتاب کار ریاضی .

فارسی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: روان خوانی و گفتن کلمات مهم املایی .
تکلیف: از کلمات مهم املایی گفته شده هر کدارم 3 بار نوشته شود . نگارش درس 4(ارزش علم) صفحه 25 و 27 حل شود .

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: ریاضی تا صفحه 29 تا سر قسمت جمع و تفریق در کلاس تدریس و حل شد .
تکلیف: به مناسبت روز دانش آموز امروز تکلیف داده نمیشود .

علوم چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: پرسش از درس 3 انجام شد . تا صفحه 29 درس 4 تدریس شد .

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس، درباره‌ی تأثیر تغذیه بر استرس و همچنین نقش آن در رشد استخوان‌ها و عضلات، توضیح و گفت‌وگو صورت گرفت. سپس با همفکری و مشارکت دانش‌آموزان، مواد غذایی سالم شناسایی و نام‌برده شد.
تکلیف: همچنین از دانش‌آموزان خواسته شد همواره در زندگی، از خوراکی‌های سالم مانند میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنند تا عضلات و استخوان‌های آنان به‌خوبی رشد کرده و سلامت جسمی‌شان حفظ شود.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: محور مختصات و رفتن به مکان تصادفی در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: مقایسه کسر ها تدریس و یاد آوری شد .
تکلیف: از کتاب کار ریاضی صفحه ی 36 حل شود . از کتاب درسی اصلی صفحه 29 حل شود .

علوم چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: درس 3 علوم کامل مطالعه شود ، پرسش کلاسی انجام میشود .

فارسی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: پرسش فارسی درس اول + روانخوانی انجام شد .

املا چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: املای دوره ای چیپسی از درس 1 و 2 و 3 گفته شد .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: پرسش مطالعات اجتماعی انجام شد .

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: هدیه های آسمان درس اول و دوم مطالعه شود . پرسش کلاسی انجام میشود .

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام امروز در کلاس، به تکرار و تمرین تزیین دستمال سفره و یادگیری مدل جدید پرداخته شد. با انجام چندین نوبت تمرین و پخش فیلم آموزشی، اکثر دانش‌آموزان توانستند مدل جدید را به‌خوبی فراگیرند. در جلسه‌ی آینده نیز ابتدا مدل قبلی مرور خواهد شد و سپس آموزش مدل جدید مجدداً ادامه می‌یابد.
تکلیف: لطفاً در جلسه‌ی آینده، یک عدد دستمال‌سفره‌ی کاغذی به‌منظور تکرار و تمرین آموزش تزیین دستمال‌سفره، همراه خود داشته باشند.

ریاضی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: تدریس عدد مخلوط و یاد آوری سال گذشته از کسر و حل کتاب درسی صفحه 24
تکلیف: صفحه 27 و 28 کتاب درسی ریاضی حل شود .

علوم چهارم

مدرس: کرمی، زهرا

فارسی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: درس 4 فارسی روانخوانی شد .
تکلیف: درس 1 معنی کلمات و قواعد درس یعنی (صفحه 8 و 10 و 11 قسمت بخوان و بدان ) کامل مطالعه شود پرسش انجام میشود.

املا چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
تکلیف: فردا از درس 1 و 2 و 3 املای چیپسی گفته مشود . حتما مرور و تمرین شود .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: کرمی، زهرا
فعالیت: تا صفحه 27 کتاب کار مطالعات اجتماعی حل شد .
تکلیف: درس 1 مطالعات اجتماعی مطالعه شود . پرسش کلاسی انجام میشود .

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس پنجم توسط دانش آموز و فعالیت کلاسی و نمایش انیمیشن در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس ششم انجام شود.فعالیت کلاسی و منزل از درس اول تا پنجم کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم. امروز بازی «برج کاپ‌ها» یا برج لیوان ها با بچه ها بازی شد. اهداف آموزشی و تربیتی فعالیت عبارتند از: 1. تقویت هماهنگی چشم و دست 2. توسعه مهارت‌های حرکتی و ریتمیک 3. پرورش کار گروهی و همکاری 4. افزایش تمرکز و دقت 5. تقویت اعتماد به‌نفس و روحیه رقابت سالم. در این بازی بچه ها با انگیزه و انرژی بالا شرکت کردند و در دو گروه قرار گرفتند و با خواندن ریتم 5 ضربی عقب/جلو/دست /دست /دست ضرب ها را اجرا کردند سپس با بیان کلمه لیوان جا به جا به نوبت هر کسی لیوان را برداشته و بر روی لیوان قبلی قرار میدهد و برج کم کم شکل میگیرد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: