1404/08/14
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تا سوال 9 صفحه ی 33 کتاب کار حل شد .
تکلیف:
علوم درس های 1 و 2 و 3 خیلی خیلی خیلی خوب مطالعه شود . (هم کتاب کار هم کتاب درسی )
ورزش چهارم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، دو،درجا تکرار و تمرین،طناب قیچی به صورت تک ضرب و دوضرب ،زیگزاگ، راست و چپ ،عقب و جلو ،انجام شد.سرد کردن پایان کلاس.
رباتیک
مدرس:
بهرام بیگی پور، میترا
فعالیت:
ادامه ساخت گیره
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ( ر ) خنجری و شممشیری، آموزش داده شد.کتاب خطاطشو، صفحات 14 و 15 نوشته شد. کتاب خط تحریری، صفحات 24 و 25 نوشته شد.
1404/08/13
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
حل کتاب کار ریاضی .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
روان خوانی و گفتن کلمات مهم املایی .
تکلیف:
از کلمات مهم املایی گفته شده هر کدارم 3 بار نوشته شود .
نگارش درس 4(ارزش علم) صفحه 25 و 27 حل شود .
1404/08/12
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
ریاضی تا صفحه 29 تا سر قسمت جمع و تفریق در کلاس تدریس و حل شد .
تکلیف:
به مناسبت روز دانش آموز امروز تکلیف داده نمیشود .
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
پرسش از درس 3 انجام شد .
تا صفحه 29 درس 4 تدریس شد .
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس، دربارهی تأثیر تغذیه بر استرس و همچنین نقش آن در رشد استخوانها و عضلات، توضیح و گفتوگو صورت گرفت. سپس با همفکری و مشارکت دانشآموزان، مواد غذایی سالم شناسایی و نامبرده شد.
تکلیف:
همچنین از دانشآموزان خواسته شد همواره در زندگی، از خوراکیهای سالم مانند میوهها و سبزیجات استفاده کنند تا عضلات و استخوانهای آنان بهخوبی رشد کرده و سلامت جسمیشان حفظ شود.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
محور مختصات و رفتن به مکان تصادفی در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد.
1404/08/11
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
مقایسه کسر ها تدریس و یاد آوری شد .
تکلیف:
از کتاب کار ریاضی صفحه ی 36 حل شود .
از کتاب درسی اصلی صفحه 29 حل شود .
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
درس 3 علوم کامل مطالعه شود ، پرسش کلاسی انجام میشود .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
پرسش فارسی درس اول + روانخوانی انجام شد .
املا چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
املای دوره ای چیپسی از درس 1 و 2 و 3 گفته شد .
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
پرسش مطالعات اجتماعی انجام شد .
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
هدیه های آسمان درس اول و دوم مطالعه شود .
پرسش کلاسی انجام میشود .
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس، به تکرار و تمرین تزیین دستمال سفره و یادگیری مدل جدید پرداخته شد. با انجام چندین نوبت تمرین و پخش فیلم آموزشی، اکثر دانشآموزان توانستند مدل جدید را بهخوبی فراگیرند. در جلسهی آینده نیز ابتدا مدل قبلی مرور خواهد شد و سپس آموزش مدل جدید مجدداً ادامه مییابد.
تکلیف:
لطفاً در جلسهی آینده، یک عدد دستمالسفرهی کاغذی بهمنظور تکرار و تمرین آموزش تزیین دستمالسفره، همراه خود داشته باشند.
1404/08/10
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تدریس عدد مخلوط و یاد آوری سال گذشته از کسر
و حل کتاب درسی صفحه 24
تکلیف:
صفحه 27 و 28 کتاب درسی ریاضی حل شود .
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
درس 4 فارسی روانخوانی شد .
تکلیف:
درس 1 معنی کلمات و قواعد درس یعنی (صفحه 8 و 10 و 11 قسمت بخوان و بدان )
کامل مطالعه شود پرسش انجام میشود.
املا چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
فردا از درس 1 و 2 و 3 املای چیپسی گفته مشود . حتما مرور و تمرین شود .
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
تا صفحه 27 کتاب کار مطالعات اجتماعی حل شد .
تکلیف:
درس 1 مطالعات اجتماعی مطالعه شود .
پرسش کلاسی انجام میشود .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس پنجم توسط دانش آموز و فعالیت کلاسی و نمایش انیمیشن در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس ششم انجام شود.فعالیت کلاسی و منزل از درس اول تا پنجم کامل شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. امروز بازی «برج کاپها» یا برج لیوان ها با بچه ها بازی شد. اهداف آموزشی و تربیتی فعالیت عبارتند از: 1. تقویت هماهنگی چشم و دست 2. توسعه مهارتهای حرکتی و ریتمیک 3. پرورش کار گروهی و همکاری 4. افزایش تمرکز و دقت 5. تقویت اعتماد بهنفس و روحیه رقابت سالم. در این بازی بچه ها با انگیزه و انرژی بالا شرکت کردند و در دو گروه قرار گرفتند و با خواندن ریتم 5 ضربی عقب/جلو/دست /دست /دست ضرب ها را اجرا کردند سپس با بیان کلمه لیوان جا به جا به نوبت هر کسی لیوان را برداشته و بر روی لیوان قبلی قرار میدهد و برج کم کم شکل میگیرد.