1404/07/09
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
ارمغان هفته 2 حل شود و حتما شنبه آورده شود .
علوم چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
علوم فصل 2 مخلوط ها
مفهوم یکنواخت(همگن) و غیر یکنواخت(نا همگن)
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
4 خط دوم شعر حفظی حفظ شود .
ورزش چهارم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، درجا،دو ،آموزش طناب ساده(یک ضرب) تکرارو تمرین شد.
تکلیف:
خواهشمندم اولیای عزیز لطفا برگه سلامت را کامل و دانش آموزان با خود به مدرسه بیاورند.
رباتیک
مدرس:
بهرام بیگی پور، میترا
فعالیت:
تحویل پک ها
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ب و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاطشو، نوشته شد.
تکلیف:
سرمشقهای داده شده، نوشته شود و جلسهی اینده، همراه دختران باشد.
کتاب و دفتر زیبانویسی، هر جلسه همراه دختران باشد.
1404/07/08
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
صفحات 9 و 10و 11 (تا سر سوال 7) در کلاس حل شده است .
تکلیف:
صفحات 10 و 11 کامل حل شود .
صفحه ی 13 قسمت تمرین (فقط سوال 1 )
حل شود .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
کتاب کار فارسی صفحات 12 و 13 در منزل حل شود .
شعر صفحه ی 17 کتاب از رو خوانده شود و 4 خط اول حفظ شود .
هنر چهارم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
در این جلسه درباره موضوعات نقاشیها برای آماده سازی دانش آموزان برای مسابقه دوسالانه علوی شامل:
- توربینهای بادی در دل طبیعت
- پنلهای خورشیدی روی سقف خانهها
- چشماندازهایی از شهرهای سبز با انرژی پاک
- نمادهایی از حفاظت محیط زیست و کاهش آلودگی
_ طوفان فکری و تصویری
_ انجام اتودهای اولیه
هدف این بخش:
ایجاد آگاهی دانش آموزان درباره اهمیت انرژیهای تجدیدپذیر و نقش آموزش هنری در انتقال مفاهیم زیستمحیطی به نسلهای آینده.
1404/07/07
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
تکلیف:
کتاب ریاضی صفحه 8 و 11 در منزل حل شود .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
با سلام خدمت مادر پدر های عزیز ،
جهت سبک تر شدن کیف بچه ها لطفا نکات زیر رو ملاحضه فرمایید :
1_اگر در پورتال تکلیفی گفته شده در دفتر مشق انجام بشه فردای آن روز دفتر مشق ها چک میشه پس حتما انجام داده و آورده شود .
2_کتاب کار هوش و مطالعات اجتماعی کلا در کلاس حل میشود پس بچه ها میتوانند در قفسه های کلاس بگذارند و دیگر به منزل نبرند . (مگر در مواقع آزمونها برای دوره)
3_ در پورتال انجام تکلیف از کتاب کار اگر داده شده بود ، در موقع داشتن همان کتاب کار طبق برنامه چک میشود پس لازم نیست در غیر اینصورت آورده شود .
4_درس انشا در برنامه همان کتاب نگارش است ، پس حتما کتاب شنبه ها نگارش آورده شود .
برای درس فارسی همیشه دو رنگ قرمز و سبز(کلمات املایی مهم قرمز و کلمات معنی دار سبز ) بچه ها همراه داشته باشند .
قرآن چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
درس اول تدریس شد .
تکلیف:
درس اول رو خوانی شود .
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
امروز در کلاس درباره استرس و نشانههای آن صحبت کردیم. بچهها با مشارکت خود نشانههایی مانند تند شدن ضربان قلب، فشار در شانهها و تنگی نفس را شناسایی کردند. سپس درباره چگونگی مدیریت استرس صحبت کردیم. تمرکز بر تنفس و آرامش ذهنی میتواند به ما کمک کند تا استرس را کنترل کنیم و با چالشها بهتر مواجه شویم.
تکلیف:
برای تکلیف، فعالیت صفحه 9 به دانشآموزان داده شد و از آنها خواسته شد تا در جلسهی آینده نمایشی با موضوع "مدیریت استرس" اجرا کنند تا از این طریق، تواناییهای خود را در کاربرد عملی این مهارتها آزمایش نمایند.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
دانش آموزان عزیز با مفاهیم کد، الگوریتم، برنامه، باگ و زبان های برنامه نویسی آشنا شدند.
1404/07/06
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
مرور عدد نویسی و پیش زمینه ای از میلیون حل کتاب تا صفحه 5
تکلیف:
صفحه 6 و 7 کتاب قسمت تمرین حل شود .
املا چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
کلمات مهم املایی گفته شده است .
تکلیف:
از کلمات گفته شده هر کدام دو بار نوشته شود در دفتر مشق نوشته شود .
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
صفحه 7 کتاب کار حل شد .
1404/07/05
ریاضی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
فصل اول ریاضی حل صفحه 2
تکلیف:
صفحه 3 کتاب درسی سوال 2 حل شود .
ارمغان 1 را هر کسی که تحویل نداده است حتما تا فردا آورده شود .
فارسی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
درس 1 فارسی تدریس شده است .
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
کرمی، زهرا
فعالیت:
درس اول محله ما تدریس شد .
تکلیف:
درس 1 فقط صفحه 9 حل شود .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس اول پول در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس اول پول انجام شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر شما
امروز جلسه اول کلاس با هدف آشنایی نام دانش آموزان و معلم به صورت زدن ریتم 4تایی (پا /پا/دست/دست) آغاز گردید.
سپس ریتم دوم ( راست /چپ /دست /دست) همراه آهنگ با سرعت مختلف با دانش آموزان کار شد.
و در آخر این دو ریتم شماره گذاری (کدگذاری شد) و برای تقویت حافظه و حس دیداری و شنیداری دانش آموزان با آهنگ تمرین و کار شد.
تمرین: ریتم اول را میتوانید با نام گل /میوه/رنگ/ماشین و ...در خانه بازی کنید.