فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 3

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ صفحات 100 تا 103 کتاب ریاضی زنبوری تدریس شد . _ مفهوم دسته بندی کردن استاندارد درس داده شد و دسته های یکی ده تایی تمرین و تکرار شد. «« آزمون مداد قرمز سری دوم / علوم / برگزار شد .»»»
تکلیف: دختر قشنگم ، صفحه 106 و 107 کتاب کار ریاضی علوی را با دقت انجام بده .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ پرسش روان خوانی صفحات 31 تا 34 ارزیابی و لحاظ شد . _ جشن اسم آوا جانم برای دخترگلم و هم کلاس هایش ثبت خاطره شد .
تکلیف: دختر قشنگم مشق خلاق شما این است که چشم هایت را ببندی و خیال کنی برای یک روزپرنده شده ای دوست داری چه کاری انجام دهی ؟ ( حده اقل 7 خط توصیف کن و بنویس )

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** صفحات 51 ، 52 ، 53 کتاب قرآن تدریس و لوحه خوانی شد .
تکلیف: ««« دختر زیبا رو در پناه قرآن شاد و سلامت باشی . »»»

استعداد تحلیلی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: کتب مورد نیاز دانش آموزان که فردا یک شنبه 18 دی ماه باید همراهشان باشد : ««« _ دفتر مشق فارسی _ کتاب ریاضی علوی ( کوسه ای ) جهت تصیح و ارزیابی تکالیف »»» ««« _ کتاب فارسی ( امین و آزاده )_ کتاب فارسی علوی ( گرگی) جهت تدریس »»»
تکلیف: *** از آوردن کتاب ، دفتر و وسایل اضافه خودداری کنید تا دختران گلمون اذیت نشوند . ***

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: دوره ی مطالب قبلی انجام شد انتخاب قسمتی از تصویر و انتخاب کل عکس و حذف عکس تدریس شد.
تکلیف: لطفا حتما تمام مطالب با دانش اموزان کار شود.

بازی استراتژیک

مدرس: اکبری، نشاط
فعالیت: فعالیت و بازیِ جلسه ی امروز بازی با چوبک بوده که این بازی در راستای تقویت و یادگیری جهت ها بوده ، همچنین در بخشِ بازی با سرعتِ بالا ، افزایش سرعت عمل دانش آموزان تحریک و تقویت شده . دانش آموزان بسیار موفق عمل کرده اند و با کیفیتِ رضایت بخشی در کلاس امروز مشارکت کرده اند. با تشکر
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی. در صورتی که شنبه 17 دی ماه، مدارس حضوری شود، اولین ارزیابی توصیفی نیم سال اول درس علوم برگزار خواهد شد. با تشکر واحد آموزش
توضیح: به نام خداوند بخشنده و مهربان، با عرض سلام و احترام خدمت اولیای محترم با توجه به وضعیت جوی و حضوری و غیر حضوری بودن کلاس ها، جهت سهولت در امر آموزش و پیش بینی های لازم و همچنین جهت آرامش خاطر شما اولیای گرامی و عدم رفت و آمد مکرر (با توجه به مشغله های کاری و ...) تا اطلاع ثانوی کلیه کتاب ها در منزل بوده و در صورت حضوری شدن کلاس ها *طبق برنامه آموزشی* کتاب های مرتبط به همراه دختران گلم به مدرسه آورده شود. باتشکر واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** """" « پ » مثل : پِدر """"" به مناسبت یادگیری نشانه « پ » جشن انگیزشی - پدر - با حضور پدران دانش آموزان برگزار شد .
تکلیف: ستاره قلبم ، عبارت های ریاضی داده شده را وارد دفتر مشق ریاضی ات کن و با دقت و حوصله حل کن و جواب را بنویس .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** به اطلاع والدین رسانده می شود در هفته پیش رو نشانه «گ » « ف » تدریس می شود .
تکلیف: دختر قشنگم ، _ نمونه سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن وبا دقت و حوصله انجام بده دختر گلم حتما خوش خط و مرتب بنویس . _ صفحات 31 تا 34 جزوه روان خوانی را خیلی خوب تمرین کن شنبه پرسیده می شود .

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهربانی ها *** دیکته تانشانه « ز » گفته شد .
تکلیف: دختر گلم املای کلاسی ات را دراین قسمت برای خانم معلم ارسال کن.

استعداد تحلیلی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: """ سلام و درود """ به جهت این که نوشتن تکلیف به درستی در پایه اول بسیار مهم است و نوشتن و تمرین غلط باعث تثبیت اشتباه می شود این قسمت بارگذاری می شود تا بعد از تصحیح تکالیف دانش آموزان گلم اگر نیاز به اصلاح و تمرین دوباره بود قبل از پایان زمان ارسال تکالیف در این قسمت پیگیری و لحاظ شود .
تکلیف: *** آرزوی قلبی من موفقیت و شادی دختران گلم است . ***

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** امروز در کلاس آنلاین ریاضی ، در دفتر مشق ریاضی دختران گلم نمونه عبارت های چندجمعی مطرح و مرور و تکرار شد و پرسش و حل سوال به صورت فردبه فردی برای رفع ابهام و اشکال کار و انجام شد .
تکلیف: *** دختر قشنگم ، ریاضی را به شما یاد می دهم تا بتوانی بشماری تا چه اندازه زیاااااد عشق می ورزم که موفق و شاد باشی . ***

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه « پ » تدریس شد . _ صفحه 57 کتاب فارسی ( امین و آزاده ) روخوانی و درس داده شد . _صفحه 131 تا 136 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه « پ » به صورت پرسش فرد به فردی با هدف تثبیتِ ترکیب ها و کلمات با نشانه جدید ، کارو انجام شد .
تکلیف: شیرین عسل خانم : _ صفحه 75 و 76 کتاب نگارش را بادقت و خوش خط بخوان و بنویس و انجام بده . _ صفحه 33 جزوه روان خوانی را خیلی خوب تمرین کن . _ مشق خلاق پرنده یِ نامه رسان را انجام بده ؛ به این صورت که تمام کلماتی که به ذهن خودت می رسد که با نشانه « پ » است و می توانی کامل و صحیح بنویسی را روی برگه بنویس و داخل پاکت بگذار تا باسواد شدنت را به خانم معلم برسانی.

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
تکلیف: دختر گلم برای فردا دیکته تا نشانه « ز » را خیلی خوب تمرین کن تا مثل همیشه تلاش و درس خواندن شما در زنگ املا درخشان باشد .

ورزش اول

مدرس: یعقوبی، ناهید
فعالیت: تعادل ایستا https://aparat.com/v/lrZ2U لطفا مدت زمانی که دانش آموز می تواند به حالت صحیح بایستد و هیچ خطایی نداشته باشد ثبت شود.( نکته: به خطاهای رایج که در آخر فیلم آمده است دقت کنید). پلانک با دستهای صاف https://aparat.com/v/ZSFMd لطفا مدت زمانی که دانش آموز می تواند به حالت صحیح بدن خود را نگه دارد ثبت شود. ( نکته: لطفا به خطاهای رایج که در پایان فیلم آمده است دقت کنید.)
تکلیف: دخترگلم لینک فیلم حرکات ورزشی را در خانه با دقت ببین و تمرین کن و مدت زمان حرکات ورزشی را ارسال کن.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ جمع چندتایی تدریس شد. _ صفحه 97 کتاب ریاضی (زنبوری ) درس داده شد . _ صفحه 103 کتاب کار ریاضی علوی به صورت تفهیمی و ثبیت مفهوم درس داده شده کار و انجام شد . _ سری چهارم طرح خانم و آقای ریاضی اجرا شد و نفرات برتر تمایز داده شدند .
تکلیف: *** اگر با عشق و محبت ، شوق یادگیری را در بچه ها ایجاد کنیم هرگز از رشد کردن دست نخواهند کشید ***

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** فصل 7 « زمین ، خانه خاکی ما » تدریس شد .
تکلیف: دختر قشنگم ، برای هفته آینده گِل سفالگری تهیه کن تا در زنگ آزمایشگاه علوم با همکلاسی ها و خانم معلم سازه ای سفالی به یادگاری از آموخته های علوم کلاس اولت درست کنیم . ( در بسته بندی های کوچک در فروشگاه های لوازم تحریری موجود می باشد .)

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _صفحه 129 و 130 کتاب کار فارسی علوی مربوط به درک مطلب نشانه « و » به صورت روخوانی و پرسش فردبه فرد دانش آموزان عزیزم کار و انجام شد .
تکلیف: غنچه یِ زیبا ، _نمونه سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی کن و با دقت وحوصله انجام بده و بنویس . _ صفحه 32 جزوه روان خوانی را خیلی خوب تمرین کن .

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی و کلاژ دختر یلدا انجام شد در منزل تکمیل گردد
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی و کلاژ دختر یلدا انجام شد در منزل تکمیل گردد جلسه بعد همراه داشته باشید برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: