فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 3

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** صفحات 60 و 61 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 8 کار و انجام شد . _ صفحات 57 تا 61 کتاب ریاضی زنبوری تدریس شد و سوالات و مفاهیم مربوط به آن کار و انجام شد .
تکلیف: پک شماره 9 ارمغان هفته داده شد ، لطفا با دقت انجام دهید و در روزهای آینده به خانم معلم تحویل داده شود .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ « می » کاری تدریس شد . _ ابزار آموزشی « می » کاری ، (گردونه ی می ) برای دختران گلم با کوشش خودشان درست شد. _ کتاب کار فارسی علوی صفحه 35 مربوط به لوحه نویسی « ی » و صفحات 77 الی 82 ، مربوط به نشانه « ن » کار و انجام شد. _ روان خوانی پرسش و ارزیابی لحاظ شد.
تکلیف: دختر زرنگم ، _ با گردونه « می » که در کلاس درست کردیم بازی و تمرین کن و سپس صفحه 15 جزوه روان خوانی ات را انجام بده . _ صفحات 83 تا 85 کتاب کار فارسی علوی انجام شود. ( لطفا بررسی شود صفحات غیبت دانش آموز مرور شود )

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _ صفحات36 و 37 کتاب قرآن تدریس شد . _ سوره مبارکه عصر هم خوانی و تکرار جمعی شد.
تکلیف: درپناه خدا و قرآن شاد و سلامت باشی عزیزم

بازی استراتژیک

مدرس: اکبری، نشاط
فعالیت: بازی با آهنگ و اجرای بادی پرکاشن (بدن کوبه) توسط دانش آموزان : بادی پرکاشن سبب هماهنگی و تقویت عصب و عضله میشود ، همچنین فعالیتی بسیار مفرح و شاد میباشد و سبب ترشح هورمون سروتونین ، دوپامین و اندورفین میشود ، به علاوه تا حد قابل توجهی میزانِ کورتیزول (هورمون استرس) را در دانش آموزان کاهش میدهد. به علاوه این بازیِ هدفمند و جذاب سبب هماهنگیِ نیمکره ی چپ و راست مغز شده و تمرکز دانش آموزان را افزایش میدهد .
فعالیت: به اطلاع والدین محترم می رسانم ، در هفته پیش رو مفهوم « می » کاری و نشانه « ز » تدریس خواهد شد . /// در پرتال برای ارسال تکالیف در آخر هفته ها تا جمعه قبل از ساعت 12 شب دسترسی داده شده است ، دختران گلم در روزهای تعطیل مشق های خود را با دقت و حوصله انجام دهند تا تمرین و مرور به درستی حاصل شود ./// « سپاس از همراهی شما »

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مفهوم اندازه گیری تدریس شد . _ صفحات 55 و 56 کتاب ریاضی (زنبوری ) درس داده شد و سوالات مرتبط حل و کار شد .
تکلیف: دختر زرنگم _ صفحه 56 کتاب ریاضی زنبوری قسمت مربوط به کار با خط کش را انجام بده . _ در دفتر مشق ریاضی ات اندازه مدادت را بکش با تکه های کاغذ رنگی اشکال کوچک مربع ، دایره ، مثلث درست کن و اندازه برابر با مداد ، کمی بزرگتر از مداد ، کمی کوچک تر از مداد را بساز و بنویس .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ تولیدمحتوا مربوط به جایگاه ( ای ی ) در کلمات در کلاس بارگذاری شد و کار در کلاس به صورت تفهیمی و پرسش و پاسخ فرد به فردی از دانش آموزان انجام شد . _ ترکیب و کلمات با دو حالت ( ی ) وسط و ( ی ) آخر کار و تکرار شد .
تکلیف: _ دختر گلم جدول ترکیب تا نشانه هایی که تا به حال درس داده ایم را بکش و برای دو حالت ترکیب ( ی ) کلمه مناسب بنویس . _ از روی کلمات و جملات صفحه 13 جزوه روان خوانی بخوان و بنویس .

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای بخشنده *** امروز در کلاس آنلاین املا تا نشانه ( او ، و ) گفته شد .
تکلیف: دختر قشنگم ، املایی که امروز در کلاس نوشته ای را در پرتال برای معلمت ارسال کن . مچکرم

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالم *** نیمه اول فصل 5 ، دنیای گیاهان تدریس شد .
تکلیف: عزیزدلم از مادر مهربانت کمک بگیر ، مقداری حبوبات ( لوبیا یا عدس ) خیس کن و گلدانی با سایز مناسب آماده کن تا بتوانی مراحل رشد گیاه را ببینی و یاد بگیری .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه چهار شکلی ( ای ی ی ای ) تدریس شد . _ صفحه 44 کتاب فارسی درس داده شد و روخوانی آن انجام شد . _ با تولیدمحتوای فلش کارت آموزشی کار در در کلاس و پرسش و پاسخ فرد به فرد از دانش آموزان انجام شد . _ جشن اسم مختصری برای ( دیبا ) عزیزم گرفته شد .
تکلیف: دختر گلم ، مشق خلاقی که توضیح مینویسم را انجام بده : یک مقوای ( آبی ) رنگ به دیوار اتاق یا در کمدت نصب کن ، تصویر یک دوربین بزرگ را روی یک مقوای سفید بکش ، سپس کلماتی که نشانه ( ی ) آخر دارند و می توانی کامل بنویسی را روی مقوای آبی رنگت بنویس یا بچسبان . و کلماتی که ( ی ) وسط دارند و می توانی کامل بنویسی را روی مقوای سفیدت که تصویر دوربین دارد را بنویس یا بچسبان. - جدول ترکیب نشانه هایی که تا به حال درس داده شده را بکش و برای دو حالت ترکیب ( ی ) کلمه پبدا کن و بنویس . *** صفحه 13 جزوه روان خوانی را خوب خوب تمرین کن ***

نگارش اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای مهر *** صفحه 55 کتاب نگارش کار و انجام شد .
تکلیف: دختر درس خوان ، صفحه 57 کتاب نگارش را با دقت انجام بده .( یادت باشد زمان نوشتن مشق حتما حتما بخوان و بنویس )

املا اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: دختر گلم فردا املا تا نشانه « او ، و » داریم ترکیب ها و کلمات تا این نشانه را خوب تمرین کن تا موفقیت شما درخشان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: