فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: فرهیختگان

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: مبحث ضرب ص 64 تدریس شد .
تکلیف: عزیزم تصویر فرش اتاق یا خانه تان را روی برگه A4 نقاشی کنید و بنویسید اندازه سطح فرش شما چند در چند است؟ ) پاسخ خودر را به فارسی و ریاضی بنویسید؛ همچنین یک عکس کوچک از خود در بالای تصویر فرش بچسبانید و اندازه اش را بنویسید. فایل تدریس شده در کلاس در قسمت کاربرگ قرار داده شده است .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: تمرین (درس 11 ) منابع + ( و درس 12 ) درست مصرف کنیم .همچنین کاربرگ شماره 11 و 12 مطالعات نیز در کلاس حل شد . فایل تدریس شده در کلاس در قسمت کاربرگ قرار داده شده است .
تکلیف: عزیزم همه ی تمرینات به کتاب منتقل شود .
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیای عزیز می رسانیم که جلسه دانش افزایی با موضوع # مهارت های فرزندپروری 2 # روز شنبه مورخ 10 دی ماه ساعت 13 در پرتال علوی برگزار خواهد شد. از شما سروران عزیز برای شرکت در این جلسه دعوت به عمل می آوریم. با تشکر دپارتمان روان شناسی

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: فصل سوم ریاضی ( کسر ، کاربرد کسر در اندازه گیری ، مقایسه ی کسر ، تساوی کسر ) در کلاس تمرین و تکرار شد . صفحه ی 68 کتاب کار ریاضی تمرین شد .

علوم سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: کاربرگ تمرینی علوم به همراه پاسخ در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است. روز شنبه آمادگی کامل برای درس علوم از درس 1 تا 6 داشته باشید .

قرآن سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: درس 16_17 قرآن( حروف ناخوانا ) تدریس شد .
تکلیف: عزیزانم به مدت ده روز زمان داریدتا با تمرین دعای فرج را به خاطر بسپارید .

ورزش سوم

مدرس: یعقوبی، ناهید
فعالیت: گرم کردن عمومی انجام تست های استعداد حرکتی 1. راه رفتن ، پرتاب توپ به بالا و همزمان کف زدن سپس دریافت توپ 2.آموزش شوت بغل پا با پای راست و چپ

مهارت اجتماعی

مدرس: هدایتی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان امروز طرز استفاده صحیح از کارد و چنگال را یاد گرفتند و رفتارهای صحیح و نا صحیح سر میز غذا خوری را مرور کردند.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیای عزیز می رسانیم که سنجش نیمسال اول از تاریخ 10 الی 22 دی ماه برگزار می شود. لطفا با مرجعه به سایت علوی برنامه آزمون و مفادآن را مشاهده نمایید.

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
تکلیف: فصل 3 ریاضی ( کسر ، کسرهای مساوی ، مقایسه ی کسر ) و فصل 4 ریاضی سه صفحه ی اول تمرین شود . عزیزکم روز چهارشنبه *کتاب کار ریاضی *بجای کتاب ریاضی آورده شود .دختر با دقتم از آوردن کتاب اضافه خودداری کن .

علوم سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت:
تکلیف: دختر پرتلاشم درس 4-5-6 علوم تمرین و مرور شود . چهارشنبه پرسش سه درس علوم داریم . روز چهارشنبه *کتاب کار علوم *بجای کتاب علوم آورده شود . دختر با دقتم از آوردن کتاب اضافه خودداری کن .

فارسی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: املاچه هایی که قبلا در کلاس برگزار شده بود تمرین و تکرار کلمات سختشان انجام شد .
تکلیف: عزیزم از کلماتی که در دفتر مشق نوشته اید بنویسید . روز چهارشنبه *کتاب کار فارسی* بجای کتاب فارسی آورده شود. دختر با دقتم از آوردن کتاب اضافه خودداری کن .

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: همدلی ( رفتارهای غیرمنصفانه و پذیرش تفاوتهای فردی ) تدریس و صفحات 28 و 29 در کلاس کامل گردید
تکلیف: ص31 و سوال 2 ص30 انجام شود

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: دوره جلسه گذشته تنظیمات عکس از سربرگ فرمت و اوردن تصاویر انلاین و باکس متن و کلمات گرافیکی تدریس شد.
تکلیف: لطفا حتما تمام مطالب کار شود.
فعالیت: باسلام مسابقات فرهنگی،هنری درون مدرسه ای تا تاریخ 10 دیماه تمدید شد. دپارتمان پرورشی

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: مرور فصل دوم ( الگوسازی ، عدد هزار ، ارزش مکانی ، ارزش پول ، عددهای تقریبی ) انجام شد . صفحه ی 52 کتاب کار ریاضی در کلاس تمرین و تکرار شد .
تکلیف: فصل سوم ریاضی ( رسم شکل ، کسر ، کاربرد کسر در اندازه گیری ) تمرین و در دفتر مشق نوشته شود .

فارسی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: درس 4-5-6 فارسی ( جعبه ی کلمات ، بیاموز و بگو ) تمرین و تکرار شد . همچنین صفحه ی 35- 51 کتاب کار فارسی در کلاس حل شد .
تکلیف: درس 7 و 8 فارسی جعبه ی کلمات ( کلمات هم خانواده ، مخالف ،هم معنی ) و املای 2 درس (7-8 ) - بیاموز و بگو تمرین و در دفتر مشق نوشته شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: درس 9 هدیه ( گفتگو با خدا ) تدریس شد .

قرآن سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: روز 16-17-18 قرآن تدریس شد .
فعالیت: با سلام و احترام جدول برنامه ریزی مطالعاتی کلاس سوم در درس متن اطلاعاتی بارگذاری شده است.
توضیح: با سلام و احترام آخرین مهلت تحویل پژوهش های علوم دختران گل روز یکشنبه مورخ 4 دی ماه می باشد. با تشکر از همراهی شما

ریاضی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: فصل اول ریاضی ( الگویابی ، شمارش چند تا چند تا ، ماشین ورودی و خروجی ، ساعت در بعدازظهر ) تمرین و تکرار شد و صفحات 11 - 17 - 20 کتاب کار ریاضی تمرین شد .
تکلیف: فصل دوم ریاضی ( الگوسازی ، عدد هزار ، ارزش مکانی ، ارزش پول ، عددهای تقریبی ) در منزل تمرین شود و تمرینات خود را در دفتر مشق یادداشت کنید . فردا با خود به همراه داشته باشید . فردا دخترم«کتاب کار ریاضی» را بجای کتاب ریاضی بیاور .

علوم سوم

مدرس: ساکی، مینا
تکلیف: سه درس علوم 1-2-3 با دقت تمرین و تکرار شود . و فردا کتاب کار علوم با خود بیاورید .

فارسی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: مرور و تمرین و تکرار درس 1-2-3 فارسی انجام شد . صفحات 8- 11- 12- 17 کتاب کار فارسی تمرین شد . املاچه ی سه درس گرفته شد .
تکلیف: درس 4-5-6 فارسی ( واژه آموزی - کلمات مخالف ، هم معنی ، مخالف ) و املای سه درس 4 و 5 و 6 تمرین شود . فردا در کلاس نیز تمرین همین سه درس را خواهیم داشت . فردا «کتاب کار فارسی» را بجای کتاب فارسی با خود بیاورید .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: ساکی، مینا
فعالیت: با سلام و احترام جدول برنامه ریزی مطالعاتی کلاس سوم در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است، دختر گلم لطفا با برنامه ریزی درست، درس های آموخته شده را مطالعه و مرور کن.

بازی استراتژیک

مدرس: اکبری، نشاط
فعالیت: در این جلسه یک وارم آپ در جهت تخلیه ی هیجانات و فعال شدنِ تمرکز انجام شد و همچنین یک بازیِ ترکیبی با لیوان و چوبک ها انجام شد . این بازی در جهت تقویتِ مهارت های حرکتیِ پایه (پایداری و دستکاری) انجام شد و دانش آموزان توانستند بازی را با کیفیتی مطلوب انجام دهند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: