فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز بعد از ورزش و هنر و زبان دانش آموزان حضوری ریاضی داشتند ،تدریس ریاضی درس تقریب با داستان و شکل برای هر دو گروه کلاسی مجازی و حضوری صفحه و23و22 کتاب کامل تدریس شد .
تکلیف: کاربرگ که میفرستم را مانند نمونه حل کنید . 2)تقریب عددها زیر را بنویس 21.35.67.85.62.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه در مورد حشرات و محیط زندگی و انواع حشرات صحبت شد و دانش آموزان کفشدوزک را مرحله به مرحله کشیدند.
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد. لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. ممنون

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس فصل دوم آموزش جمع ستونی به کمک ابزار و دست ورزی و شکل آموزش داده شد .
تکلیف: صفحه 36 و 37 کتاب کار ریاضی حل شود

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس کتاب علوم به کمک فیلم های کمک آموزشی فیلم مربوط به بازیافت زباله نمایش داده شد و درس نامه کتاب کار علوم فصل دوم تدریس شد .
تکلیف: کتاب کار علوم صفحه 26 و 27 و 28 و 29 حل شود .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام پیک بیدها ریاضی انجام شد ،و درس هدیه های آسمان درس سوم تدریس شد خاطره ی ماه بچه ها داخل گروه ها رفتند و با هم فکری به سوالات پاسخ دادند .فیلم مربوط به محتوا درس سوم هدیه‌های آسمان خاطره ماه در گروه کلاسی بارگذاری شد .
تکلیف: ندارند .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام در کلاس امروز states of matter and their properties (خواص جامدات ، مایعات و گازها ) آموزش داده شد .
تکلیف: انجام کاربرگ

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز دو زنگ ریاضی داشتیم زنگ اول حل کتاب کار و قسمت ارزشیابی فصل اول و آشنایی با فصل دوم توضیح نگار ابتدا فصل دوم را داشتیم . زنگ دوم بازی و ریاضی و ساخت انگشت دانه های 10 تایی و جمع کردن با انگشتان را داشتیم به صورت بازی و ریاضی .
تکلیف: 1.بازی و ریاضی که امروز در کلاس یاد گرفتی با پدر و مادرت بازی کن و 5 تا جمع با انگشتانت با بازی انجام بده و عدد آن را در دفترت بنویس داخل جدول ارزش مکانی. 2.عددی دو رقمی هستم که رقم یکانم 2 و رقم دهگانم یک عدد قبل از 7 است. 3.عددی دو رقمی هستم که رقم یکانم 6 و رقم دهگانم 2 تا بیشتر از رقم یکانم است. 4.جواب جمع زیر را با رسم چوب خط بنویس. 7+4+6 5.جواب تفریق زیر را با رسم شکل بدست بیاور. 24-8

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام تدریس کلماتی که با (با)ساخته میشوند و بازی کردن در کلاس آنلاین با کلمات .آموزش بیاموز و بگو درس مسجد محله و بازی بگرد و پیدا کن در کلاس آنلاین . محتوا درس مسجد محله ما در گروه کلاسی ارسال شد . معنی کلمات در گروه کلاسی ارسال شد .
تکلیف: صفحه 20 و 21 کتاب نگارش انجام شود. صفحه 19 کتاب کار فارسی انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام در کلاس امروز tens and ones (یکان و دهگان)به دانش آموزان آموزش داده شد .
تکلیف: دانش آموزان اعدا 10 تا 90 را به صورت دسته های ده تایی (مانند نمونه )نشان دهند .

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: مرور ریاضی کتاب کار فصل اول کامل تدریس شد فقط صفحه آخر مانده .
تکلیف: لطفا ارزشیابی فصل اول صفحه 187 و 188و189 و190 پاسخ داده شود .لطفا به هیچ وجه در انجام این ارزشیابی به بچه ها کمک نکنید تا من متوجه نقاط ضعف و قوت آنها بشوم

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام ادامه تدریس درس مسجد محله زیر کلماتی که ارزش املایی دارد خط کشیدند و واژه سازی در اضافه کردند با به ابتدا کلمات تدریس شد .و شعر یار مهربان تدریس شد .
تکلیف: ویس املا در گروه واتس آپ فرستاده میشود لطفا بنویسند

متن ادبی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: پیک بیدها با موضوع مگه کلاغ ها هم کار می کنند در کلاس انجام شد .با هدف درک مطلب و افزایش سواد خواندن .فایل پی دی اف اینجا و در گروه کلاسی بار گذاری میشود . بچه ها به 4 گروه تقسیم شدند و گروه های هاوس سیستم در بیگ بل باتن به سوالات نگاه کن و بگو و درست و نادرست کتاب پاسخ دادند .
تکلیف: ندارند .

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث واکنش مناسب به احساس و نظرات دیگران با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکلیف در کلاس انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: