فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابوریحان بیرونی

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمرینات درس اندازه گیری تا صفحه 105 انجام و ارزیابی شد .
تکلیف: نداریم .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز درس 11 علوم (شگفتی های برگ ) را همراه با مشاهده یک فیلم و گفت و گوی گروهی ، تدریس کردیم .
تکلیف: لطفا درس 11 را مطالعه بفرمایید .

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص19 تدریس شد.
تکلیف: ص20 انجام شود.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز چهارشنبه 10 اسفند ماه جشن تولد کلیه متولدین اسفند ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین اسفند ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز علاوه بر تدریس و حل چند سوال پیشرفته ، چند تمرین از کتاب کار ریاضی حل شد .
تکلیف: نداریم .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: سنجش مداد کاغذی علوم از چهار درس انجام شد .
تکلیف: لطفا درس 11 علوم را پیش خوانی بفرمایید.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
تکلیف: لطفا دانش آموزان برای فردا درس 10 تا 14 هدیه و 8 تا 11 قرآن را مطالعه نمایند .

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: نمایش کلیپ مربوط به درس -مفهوم کارآفرینی، -معلم موارد کارآفرینی را با مثال و همکاری دانش آموزان بیان میکند : معرفی و ارائه ی یک محصول جدید : شیلد در زمان کرونا / تبلت / اپل طراحی شیوه ی جدید برای تولید محصول قدیمی : اسنپ فود ، اسنپ مارکت ، ژله رنگین کمانی ، ماکارونی آشیانه ای یافتن منابع جدید برای تامین مواد اولیه : ظروف یکبار مصرف سلولزی /لپ تاپ ایجاد بازار جدید برای محصولات موجود : لبنیات سنتی/اسنپ ایجاد تشکیلات جدید در صنعت : سه نان -ویژگی های شخصیتی کارآفرین : سخت کوش *خطر پذیر * خلاق و نوآور* خوش بین به آینده * با اعتماد به نفس چرا لازم است که دولت حمایت کند ؟ اشتغال افزایش و بیکاری کاهش/رقابت کسب و کارها / سودآوری اقتصادی ( افزایش تولید کالا و خدمات )/ایجاد سازمانهای خیریه / امکان رشد سازمانها -فعالیت کلاسی صفحه ی 105 با همکاری دانش آموزان و راهنمایی معلم انجام میشود
تکلیف: فعالیت منزل انتهای مبحث کارآفرینی، انجام کاردستی در ارتباط با درس سواد مالی ( ساخت دستگاه خود پرداز، قلک، ساخت پوستر از لوگو های مختلف یا مدرسه علوی، تهیه پوستر از شخصیت های کارآفرین، بیان یک ایده خلاقانه از دانش آ»وز در ارتباط با مبحث کارآفرینی در قالب یک طراحی یا نقاشی و یا هر نوع طرح ابتکاری از دروس سواد مالی)( این فعالیت اختیاری می باشد)

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش کاربرد ترانزیستور و نحوه کارکرد آموزش پایه های ترانزیستور کشیدن مدار چشمک زن پلیسی و وارد دفتر بچه ها کردن

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز ادامه فعالیت های هفته ملی علوم، انجام شد ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای بی وقفه دانش آموزان عزیز ، برای این عزیزان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم .
تکلیف: لطفا فصل 5 انجام شود .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
تکلیف: لطفا درس های هفتم ، هشتم ،نهم و دهم علوم را با دقت مطالعه بفرمایید.

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
تکلیف: حفظ شعر شیرخدا تا شنبه هفته آینده

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
تکلیف: روز شنبه حتما کتاب هدیه همراهتان باشد.

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز ادامه فعالیت های هفته ملی علوم انجام شد و بخشی از کار پوسترهای هر چهار گروه انجام شد .
تکلیف: لطفا تمامی کارهای پوستر و آمادگی لازم جهت ارائه را فراهم نمایید . در ضمن فردا دفتر و کتابهای ریاضی را به همراه داشته باشید .

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: متن مشاوره خوانده شد و معنی کلمات مهم آن گفته شد و پاسخ سوالات متن داده شد و در ادامه شعر شیر خدا خوانده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: