فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابوریحان بیرونی

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز فعالیت های هفته ملی علوم با سه موضوع معجزه گیاهان و عنکبوت ها و گازهای گلخانه ای انجام شد .
تکلیف: لطفا کتاب کار ریاضی را با خود همراه داشته باشید .
فعالیت: یادآور می شویم فردا 27 بهمن آزمون تیزهوشان به صورت حضوری راس ساعت 10 برگزار می گردد.

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمامی نکات مهم درس زاویه بیان شد و تمرینات ص 102 تا 105 حل شد .(رابطه زاویه های بین دو عقربه ساعت هم بیان شد )
تکلیف: لطفا تمامی تمرینات فصل 5 هم از کتاب درسی ریاضی و هم از کتاب کار تا پایان فصل انجام شود و حتما تکالیف در پرتال ارسال شود .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
تکلیف: لطفا درس 10 علوم را کاملا هم از کتاب درسی و هم از کتاب کار مطالعه بفرمایید .چنانچه کتاب کار شما در مدرسه است یا به مدرسه مراجعه بفرمایبد و با خود بیاورید و یا دانلود کرده و آن را مطالعه کنید .

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: کلمات معنایی بخوان و بیندیش (بوعلی و بهمنیار) از درس یازدهم گفته شد و سوالات درک و دریافت آن بررسی گردید و در ادامه متن دوستی از درس دوازدهم خوانده شد و معنی کلمات و عبارات آن گفته شد.
تکلیف: حل ارمغان شماره 10

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تدریس انواع خط ( راست ، پاره خط ، نیم خط ) زاویه (متمم ، مکمل ، مجانب ، مجاور و متقابل به راس ) و نیمساز و عمود منصف و فاصله انجام شد و چند نمونه فعالیت در کلاس در همین زمینه انجام شد .
تکلیف: لطفا تمرینات صفحه 102 تا 105 کتاب ریاضی را با دقت انجام دهید.

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: شعر شهدا خورشیدند از درس یازدهم خوانده شد و آرایه تشبیه در آن توضیح داده شد، به سوالات درک مطلب آن پاسخ داده شد، دانش زبانی خوانده شد و در ادامه متن بخوان و بیندیش خوانده شد و خلاصه ای از داستان آن توسط دانش آموزان بیان شد.
تکلیف: نوشتن پاسخ سوالات درک و دریافت مربوط به بخوان و بیندیش درس یازدهم

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: درس 16-17 کتاب کار اجتماعی توسط دانش آموزان حل شد.
فعالیت: اردوی سینما کوروش فردا برگزار می شود، لطفا رضایتنامه های جدید را امضا و فردا به مدرسه ارسال کنید، اولیای دانش آموزان غایب به صورت دستنویس رضایتنامه خود را ارسال نمایند.

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز در دو زنگ تمرینات کتاب کار با مبحث مساحت و محیط دایره را حل کردیم و در ضمن ارمغان 8 و 9 در کلاس انجام و تصحیح شد (علوم و ریاضی )
تکلیف: نداریم .

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمامی نکات درس 10 علوم گفته شد و کتاب را خواندیم .در ضمن فردا ساعت 9:30 به اردوی سینما خواهیم رفت لطفا رضایتنامه ها امضا شود و چنانچه عزیزی امروز غایب بوده اولیای محترم لطف کنند رضایتنامه ای نوشته و امضا بفرمایند و دانش آموزان فردا با خود همراه داشته باشند .
تکلیف: لطفا ابتدا درسنامه علوم از کتاب کار ( درس 10) را بخوانید و پس از مطالعه دقیق تمرینات کتاب کار را انجام دهید.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم شدن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم و میز جهت درک بهتر بازی گروهی و تمرکز و هماهنگی حرکات چشم و دست با هم همچنین هماهنگی حرکات با موزیک
تکلیف: تکلیف ندارند

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس پارت چهارم اتیکت مکالمه، تمام نکات در مورد مکالمه به بچه ها آموزش داده شد و بارش فکری داشتند، کارت های مکالمه و‌رفتار بین دانش اموزان به صورت گروه های دو نفره پخش شد و تمرین کردند.
تکلیف: بچه ها برای درست کردن پاورپوینت به صورت گروهی در مورد موضوعاتی که در کلاس داده شد هم فکری داشته باشند و حتما تا هفته آینده پاورپوینت هایشان را به دست بنده برسانند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: