فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابوریحان بیرونی

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز واحدهای اندازه گیری طول و سطح کار شد و تکالیف دانش آموزان مشاهده شد و در ضمن سنجش ریاضی از سه فصل اول کتاب انجام شد .
تکلیف: لطفا صفحه 106 و 107 کتاب کار ریاضی را کامل انجام دهید.

علوم ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز تمرینات درس 8 علوم همراه با آزمایشات آن انجام شد.
تکلیف: لطفا درس 8 مطالعه شود .

فارسی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: متن درس نهم با عنوان رنج هایی که کشیده‌ایم توسط دانش آموزان خوانده شد و لغات مهم از نظر معنایی گفته شد و قسمت واژه آموزی بررسی شد.
تکلیف: نوشتن پاسخ سوالات درک مطلب درس نهم

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: صفحه آخر درس 15 با عنوان انواع لباس تدریس شد و فعالیت های 2-3-4 بررسی شد و متن درس 16 با عنوان لباس از تولید تا مصرف تا سر مبحث خرید لباس خوانده شد و فعالیت های 1-2-3 بررسی شد و کاربرگ شماره 19 و 20 چک شد.
تکلیف: تکمیل کاربرگ شماره 20

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا وارم آپ انجام شد جهت گرم کردن بدن برای جلوگیری از گرفتگی عضلات و شادابی بیشتر بازی ترکیبی چوبک و کاپ گیم جهت دقت و سرعت عمل بالا و هماهنگی چشم و دست بالا با هم همچنین قدرت درک بهتر ریتم
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز پس از چند نمونه تمرین و یادآوری واحدهای طول ، تدریس واحدهای اندازه گیری سطح و تبدیل آنها به یکدیگر انجام شد .
تکلیف: لطفا تمرینات صفحه 91 تا 93 کتاب ریاضی را انجام داده و حتما در بخش تکالیف پرتال تا ساعت 8 شب ارسال بفرمایبد .

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: درس سیزدهم کتاب کار اجتماعی با عنوان برنامه روزانه متعادل در کلاس حل و بررسی شد و هر دانش آموز یک قسمت را پاسخ داد.
تکلیف: نوشتن درس چهاردهم کتاب کار اجتماعی توجه شود که تکالیف در پرتال ارسال شود.

هنر ششم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی حیوان الاغ را به شکل کاریکاتور آموزش دیدند و کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنون

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز واحدهای اندازه گیری طول و تبدیل آنها به یکدیگر با مشارکت فعالانه دانش آموزان تدریس شد و چند نمونه تمرین انجام شد.
تکلیف: لطفا تمرینات داخل دفتر و هم چنین تمرینات ص 88 تا 90 کتاب ریاضی را کامل انجام دهید.

قرآن ششم

مدرس: طاهای ابدی، المیرا
فعالیت: آیات درس نهم به همراه آیات ترجمه شده آن توسط دانش آموزان خوانده شد و قسمت یک نکته از هزاران درس هشتم در کلاس خوانده و توضیحاتی در مورد آن داده شد.
تکلیف: نوشتن تمرینات شماره 1-2-3 درس نهم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: مروری بر درس گذشته توسط دانش آموزان و حل فعالیت منزل. نمایش کلیپ مربوط به کارخانه کیک وکلوچه صفحات 91 و 92 کتاب توضیح داده میشود : تولیدات کارخانه ، شغلهای کارخانه بررسی میشود -تعریف کالا و خدمت و همچنین : تفاوتهای آنها ( ملموس بودن کالا / قابل انباشت بودن کالا / تولید و استفاده ی همزمان / نوع همکاری عرضه کننده و مصرف کننده ) -مفهوم شغل : مجموعه ای از وظایف و فعالیتها که فرد برای یک واحد اقتصادی انجام میدهد و در ازای آن پول میگیرد -مفهوم واحد اقتصادی : مکانی که در آن تولید کالا و یاعرضه ی خدمات صورت میگیرد .(پخش پاور پوینت) -انواع شغل : شغل تولیدی : کالا تولید میکنند مثال نانوا شغل خدماتی : خدمات عرضه میکنند مثال آرایشگر -انواع سازمان : سازمانهای تولیدی : به تولید کالاهای مورد نیاز مشتریان میپردازند مثال نانوایی سازمانهای خدماتی : صرفاً کار یا خدمتی را به مشتری ارائه می دهند مثال آرایشگاه نکته ی مهم : 70 درصد کالاهای تولید شده قابلیت دخیره سازی دارند ولی خدمات را نمیتوان ذخیره کرد .
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 94

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش بستن مدار فرستنده و گیرنده در کنار یکیدیگر و تست خاموش و روشن شدن LED
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: