1403/05/17
1403/05/16
علوم اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
سلام و احترام خدمت شما عزیزان
پسرهای گلمان با کره زمین آشنا شدند و دانستند که بیشتر کره زمین از آب شور تشکیل شده و با خشکی های زمین و کویر وجنگل و کوه و رودخانه و دریا و اقیانوس و قنات و.... آشنا شدند و دانستند که سیاره زمین سومین سیاره نزدیک به خورشید است که به دور خود و به دور خورشید می گردد. همچنین دانشمندان کوچکم کاردستی زمین را به صورت گروهی ساختند و انیمیشن آن را مشاهده کردند.
ورزش اول
مدرس:
دباغیان، کیارش
فعالیت:
موضوع: حرکات با نردبان
اهداف: هماهنگی عصب وعضله
1403/05/15
ریاضی اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
دانش آموزان با شعر و داستان، ردیف(از چپ به راست خوابیده) و ستون(از بالا به پایین ایستاده) را درک کردند و آن ها را در محیط کلاس پیدا کردند. همچنین با داستان آقای نقاش، با جدول شگفت انگیز و یا سودوکو( کلمه ژاپنی) 3 در 3 آشنا شدند و قوانین سودوکو را یاد گرفتند و تمرین کلاسی انجام دادند.
تکلیف:
دانشمندان کوچکم با کاغذهای رنگی یا خمیر بازی یا نخود و لوبیا و عدس جدول سودوکو یا شگفت انگیز 3 در 3 طراحی کنند.
فارسی اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی
شعر به نام خداوند جان و خرد خوانده شد، هم آغاز و هم پایان مرور شد و پسرهایمان از هم آغاز و هم پایان نقاشی کشیدند. همه دانشمندان کوچکم داستان کتاب داستانی که ساخته بودند را برای دوستانشان تعریف کردند و نامی برای داستانشان انتخاب کردند.
تکلیف:
پسرهای عزیزمان از هم آغاز مثال بگویند.
چوب جادویی
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
پسرهای نازنینمان چوب بستنی را رنگ کردند و هیولا و ماشین ساختند.
1403/05/14
فارسی اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
سلام و خدا قوت به همه شما عزیزان
اول و آخر کلمات و هم آغاز و هم پایان و بخش کردن مرور شد. بازی های دست ورزی انجام شد و دانش آموزان به خلاقیت خودشان کتاب داستانی با موضوع خاص خود را ساختند و صفحات آن را نقاشی کردند.
هنر اول
مدرس:
الهی، شیما
فعالیت:
دست ورزی باسفال وشکل صورت درست کردندوبارنگ انگشتی چشم ودهان گذاشتند
پرتال هوش
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
به منظور تقویت مهارت های حرکتی، الگوی دست با کش های رنگی در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و پسرهای عزیزمان مطابق الگو کش های رنگی را روی انگشتان دست خود قرار دادند.
همچنین به منظور تقویت حافظه دیداری،توالی رنگ ها در پای تخته چسبانده شد و بعد از 15 ثانیه آن را پنهان کردیم، دانشمندان کوچکمان می بایست طبق الگویی که در ذهن سپرده اند چوب خط های رنگی را روی اسکلت ماهی قرار می دادند.