1404/09/02
ریاضی اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
سلام و وقت بخیر
شمارش به ترتیب و معکوس، رنگ کردن نیمه ای از پرچم با رنگ انگشتی و تا زدن از وسط و رنگ شدن خود به خود نیمه دیگر پرچم به منظور مفهوم تقارن و تلفیق با نشانه ای مثل ایران.
فارسی اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
مرور 4 شکل نشانه ای به همراه روان خوانی کلمات و مروری بر ترکیب ها.
دیکته تصویری در کاربرگ طرح نقشه ایران نیز انجام شد.
نگارش اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
نگارش نشانه ای کامل شد و عزیزان از روی درس ای نوشتند.
تکلیف:
3 صفحه کتاب کار فارسی قسمت ای صفحات 79، 80 و 81 انجام شود.
تمرین ترکیب ها و دیکته و روان خوانی نیز فراموش نشود. می کاری مثل می بارد، سه شنبه تدریس می شود.مرسی
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیز
امروز درس هشتم تدریس شد. فعالیتهای کلاسی با مشارکت عالی بچههای گلم انجام شد و کلیپ مربوط به درس هم برای آنها پخش گردید.
تکلیف:
لطفاً تکالیف مربوط به درس هشتم انجام شود.
امروز تعدادی از بچههای گلم کتاب همراه نداشتند؛ خواهش میکنم حتماً کتاب را با خودشان بیاورند، چون برای گرفتن کارت امتیاز لازم است و بدون کتاب از درس عقب میمانند.
همچنین ممنون میشوم کتابهای فرزندان عزیزتان را چک بفرمایید تا فعالیتهای کلاسی و منزل مربوط به درس هشتم کامل باشد.
از همراهی و توجه همیشگیتان سپاسگزارم.
شطرنج
مدرس:
ترکمان، نسترن
فعالیت:
به نام خدا
بازی درون کلاسی انجام شد .نقاط قوت و ضعف آموزش داده شد
مهارت اجتماعی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه اتیکت مکالمه آموزش داده شد ( گوینده و شنونده یعنی چه ؟ و چطور شنونده مناسبی باشیم ) .
دانش آموزان عزیزی که امروز در مدرسه حضور داشتند و به آنها کتاب مهارت زندگی داده شد تا به منزل بیاورند ، لطفا در زمانهای که کلاس حضوری شد ، حتما کتاب را به کلاس بیاورند . متشکرم .
1404/09/01
ریاضی اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
شروع تم 9.عدد نویسی تا عدد 5 و مصادیق آن، عدد 5 مثل 5 انگشت، 5 ضلعی و .... انجام سود و کو 4 در 4 عددی.
فارسی اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
تدریس نشانه ای (اول مثل ایران، وسط مثل سیب، آخر مثل آبی، آخر تنها مثل مدرسه ای) با داستان خانواده 4 نفره، ای اول پدر هست که با عصا میاد، همیشه اول میاد، ی وسط پسر هست که شبیه باباشه و با پدرش همیشه با گاری این طرف و آن طرف می روند و کدگذاری گاری با اشاره به دو تا چرخ گاری به عنوان دو نقطه آن ، ی آخر که خواهر هست آخر میاد، ای آخر تنها مادر هست، چون پیر شده با عصا میاد و چون پاهاش درد میکنه جایی نمیره و فقط با یه نشانه بیرون میاد که هنوز نخواندید(مثل سرمه ای).ترکیب ها با ی، روان خوانی کلمات ایران، سیب، بستنی، ایمان، ایستاد، آبی، بیدار و ....صحبت در مورد کشور ایران و دریاهای آن و پرچم ایران. کلیپ اقوام ایرانی و پخش آهنگ های شمالی، کردی، ترکی.... و داشتن لحظات شاد کنار هم. خواندن سرود ای ایران، آشنایی با غذاهای محلی و سوغاتی های شهر های مختلف ایران و سرو غذاهای محلی کنار هم. (سپاسگزارم از عزیزانی که برای تهیه غذا و نان محلی زحمت کشیده بودند،خیلی لطف کردید.)
تکلیف:
کلمات و جملات مشق ابتدا خوانده و سپس نوشته شود. ترکیب ها مرور شود و در کاربرگ جدول دوستی که قبلا داده شده بود ترکیب با ی کامل شود.ممنون.
نگارش اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
انجام یک صفحه کتاب نگارش نشانه ی و کامل کردن جدول دوستی در کتاب نگارش.
املا اول
مدرس:
رفیعی، بنفشه
فعالیت:
دیکته دفتری از نشانه ر و ن در دفتر به صورت جمله گفته شد.