فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 2

ریاضی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. آموزش تم 13، تدریس جمع نظام دار، با کدگذاری ساختمان انجام شد. مرور علامت مساوی( برابر بودن) آموزش علامت جمع، علامت کمتر و بیشتر

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه ( ک )، کتاب کار فارسی علوی با تمرکز بر روی نشانه ( ک ) انجام شد. از جمله اهداف دنبال شده: تشخیص صحیح نشانه ، تلفظ صحیح نشانه ، تمایز جایگاه نشانه، ترکیب صامت و مصوت ، مرتب سازی کلمات و جملات به هم ریخته، جمله سازی با ارائه سرنخ و کدگذاری، تمایز به کارگیری ( ِ دوستی ) ( یِ میانجی ) و.... می‌باشد.
تکلیف: باسلام. تکالیف آخر هفته دانش آموزان عزیز ارمغان شماره 13 انجام شود. کتاب کار فارسی علوی نشانه ( ک ) تکمیل شود. املا و روانخوانی از نشانه ( ک ) تمرین شود. در صورت حضوری بودن مدارس روز شنبه کتاب ریاضی، کتاب کار ریاضی ، کتاب کلمه های کوچولو و داستان های بزرگ همراه پسران عزیزم باشد. آخر هفته خوبی داشته باشید.

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه ( ک ) و تفاوت و جایگاه ( ی ِ میانجی ) ( اِ دوستی ) در کلمات، روانخوانی نشانه ( ک ) از روی کتاب کلمه های کوچولو، داستان های بزرگ
تکلیف: باسلام. تکالیف دانش آموزان عزیز، صفحه 33، 36 ، 39 کتاب کلمه های کوچولو، داستان های بزرگ انجام شود. املا از نشانه ( ک ) نوشته شود. تمرین روانخوانی از نشانه ( یِ ) ( ک ) پسران عزیزم داشته باشند. باتشکر

املا اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. املا به صورت مجازی از نشانه ( یِ ) گفته شد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه آموزشی، دانش‌آموزان با مفاهیم اولیه و کاربردهای هوش مصنوعی آشنا شدند. کلاس با معرفی هوش مصنوعی آغاز شد و سپس به بررسی نمونه‌های ساده و جذاب از عملکرد هوش مصنوعی در زندگی روزمره پرداختیم. آشنایی با مفهوم هوش مصنوعی و اینکه چگونه ماشین‌ها می‌توانند مانند انسان یاد بگیرند و تصمیم‌گیری کنند. مثال‌هایی از کاربردهای روزمره استفاده هوش مصنوعی در تلفن همراه، بازی‌ها و جستجوهای اینترنتی به عنوان تمرین عملی دانش‌آموزان با فعالیت‌های تعاملی در مطالب ارائه شده، تجربه‌ای مستقیم از کار با ابزارهای هوش مصنوعی داشتند. بچه‌ها با اشتیاق فراوان پرسش‌های خود را مطرح کردند و علاقه‌مندی زیادی نسبت به ادامه یادگیری در این حوزه نشان دادند. این جلسه نه تنها فرصتی برای یادگیری فناوری‌های نوین بود، بلکه باعث شد دانش‌آموزان با نگاهی خلاقانه و آینده‌نگر به دنیای علم و فناوری بنگرند.

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور ( اِ دوستی ) و ( ی ِ ) میانجی ، آموزش نشانه ( ک‌) با داستان و شعر، تمرین جدول ترکیب و ساخت کلمات جدید با ترکیب خواسته شده، جایگاه نشانه در کلمات، بخش کردن و صدانویسی کلمات جدید روانخوانی از روی متن درس کتاب فارسی تمرین روانخوانی نشانه ( ک ) از روی کتاب کلمه های کوچولو، داستان های بزرگ
تکلیف: باسلام. تکالیف پسرهای عزیزم سرمشق های مربوط به نشانه ( ک ) نوشته شود. املا از ( ا ِ دوستی ) ( ی ِ ) میانجی نوشته شود. تمرین روانخوانی نشانه ( ک )

نگارش اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. انجام دوصفحه از کتاب نگارش مربوط به نشانه ( ک ) به صورت گروهی

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 10 داده شد و در رابطه با خلاقیت و کاربردهای متفاوت اشیا صحبت شد .

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه وارد کردن تصویر دانلود شده در فضای paint تدریس شد و یک متن روی آن تایپ شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: