1404/07/09
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم دوم کتاب ریاضی وکتاب یار با تمرکز بر اهداف زیر انجام شد
مفهوم قبل وبعد،مفهوم صفر،آمادگی برای الگوی شطرنجی،بالا بردن دقت ومهارت استفاده از مداد،بیان رابطه یک الگوو ادامه دادن آن الگو،استفاده از انگشت دست برای نمایش اعداد تا 5،ارائه نمایش های مختلف یک مفهوم با استفاده از انگشتان دست،ادامه دادن الگوی هندسی،تکمیل مربع شگفت انگیز با رنگ کردن،برقراری تناظر بین دسته ها،تشخیص تعداد زیر 3 بدون شمارش،کم کردن واضافه کردن و..
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار علوم با تمرکز برمفهوم زیر آب وروی آب انجام شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تصویرک،صدای هم آغاز وهم پایان،بخش کردن در قالب فعالیت gamefication
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
زیر لوحه داخل کتاب نگارش وکتاب کار علوی انجام شد
تکلیف:
پیک ارمغان شماره 2 انجام شود وبرای روز شنبه به مدرسه ارسال گردد
هنر اول
مدرس:
خوشدامن، مهتاب
فعالیت:
خوانش داستان ابرخاکستری و باد کوچولو .... سپس گفت و گو در مورد داستان و شناخت کارکترهای داستان .... سپس شروع طراحی از داستان مورد نظر ...
بازی استراتژیک
مدرس:
مهدی هداوند، مینا
فعالیت:
بازی اجرا شده: تنها بازی اول (حلقه و زیگزاگ)
شرح فعالیت: بازی بدلیل بازیگوشی زیاد بچهها بهطور محدود انجام شد، اما دانشآموزان با مفهوم صف ایستادن و نوبت گرفتن آشنا شدند.
نتیجه: گام ابتدایی در یادگیری نظم و رعایت ترتیب
1404/07/08
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
فعالیت تلفیقی وgamefication (فارسی وریاضی)
خواندن تصویرک ها،بخش کردن،جداسازی توپ های رنگی به تعداد بخش های هر تصویرک وچسباندن توپ های رنگی روی نوار چسبی روی بورد آموزشی
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
قسمت سوم فصل اول علوم به همراه آزمایش وبا تاکید بریادگیری اکتشافی تدریس شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
نگاره 6 باتمرکز براهداف زیر تدریس شد
آشنایی با بوستان (پارک)وقسمت های مختلف آن
تقویت مهارت دیداری،شنیداری،زبانی
رعایت مقررات عمومی در بوستان وتوجه به تابلوها
آشنایی با نحوه ی استفاده از وسایل بازی در بوستان ورعایت نوبت
تقویت روحیه یاری رساندن به گروه همسالان
توانایی تلفظ کلید واژه ها مانند چمن،چای،بادکنک و...
توجه به رعایت صرفه جویی در اماکن عمومی
تصویرک ها،صدای هم آغاز وهم پایان
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
زیر لوحه ها در کتاب نگارش وکتاب کار علوی انجام شد
ورزش اول
مدرس:
باقرپور، محمدمبین
فعالیت:
گرم کردن اجرا تمرینات پایه و جامپ و تعادلی
تکلیف:
خواهشا بچه ها با استوک چمنی و کتونی رانینگ سر تمرین حضور پیدا نکنند
آزمایشگاه
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
یک ظرف آب در مکان مشخص شده قرار داده شد اجسامی مانند بادکنک،گیره،سوزن،لیوان،خط کش ،نی،قیچی و...در مجاورت ظرف آب قرار داده شد
در مرحله بعد از هر دانش آموز خواسته شدبه دلخواه یک وسیله را انتخاب کرده وداخل ظرف آب قرار دهد وسپس مشاهدات خود را گزارش کند
در مرحله نتیجه گیری دانش آموز به این یادگیری دست می یابد که اجسام سنگین به زیر آب می روند واجسام سبک روی آب باقی می ماند
1404/07/07
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
ص 8 کتاب کار علوی با تاکید برمفهوم شمارش انجام شد
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
قسمت دوم فصل اول علوم قسمت مشاهده با استفاده از شیوهexperiential learningبا هدف آشنایی با مفهوم مشاهده به عنوان یکی از روش های علمی،شناخت تفاوت بین برش طولی وعرضی،توانایی بیان ویژگی های یک شی،مقایسه دو نوع برش وبیان تفاوت ها،ایجاد علاقه وکنجکاوی نسبت به دنیای اطراف،تقویت حس مسولیت پذیری ومشارکت در گروه،افزایش اعتماد به نفس در بیان مشاهدات ومشارکت در گفت وگووتقویت حس تعلق وشادی در فضای بیرون کلاس
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تدریس نگاره 5 با تمرکز براهدافی مانندکلاس درس،نحوه چیدمان کلاس،نقش آموزگار ودانش آموزان،جهت ها،پرچم ایران ومعنی هر رنگ در پرچم،تقویت حافظه دیداری وشنیداری،بیان جملات بصورت شفاهی وصحیح،هم آغاز وهم پایان،اهمیت رعایت قوانین در کلاس و...
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
زیر لوحه در کتاب نگارش ودر کتاب کار انجام شد
مهارت زندگی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه از طریق داستان مسواک زدن صحیح آموزش داده شد . دانش آموازن عزیزی که در این جلسه کتاب مهارتهای زندگی نداشتند لطفا جلسه آینده حتما کتاب مهارتهای زندگی را بیاورید ، سپاسگزارم .
آزمایشگاه
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
مرحله اول ایجاد انگیزه وکنجکاوی وشروع با یک سوال ساده
مرحله دوم معرفی مفهوم مشاهده
مرحله سوم فعالیت عملی با میوه ها وثبت مشاهدات
مرحله چهارم درست کردن سالاد میوه
مرحله پنجم جمع بندی وتقویت یادگیری
1404/07/06
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
لطفا برای فردا هر دانش آموز دو عدد میوه (انتخاب نوع میوه به دلخواه می باشد)برای قسمت مشاهده درس علوم بههمراه داشته باشد
سپاس ازهمراهی شما
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
نگاره 4 تدریس شد
اهداف دنبال شده:آشنایی با پرچم ایران وتوجه به رنگ های آن
آموزش ورعایت نظم وترتیب وبهداشت فردی
آشنایی با بخش های مختلف مدرسه،نمازخانه،آب خوری،دست شویی
توانایی انطباق تصاویر با کلمات
تصویرک ها وهم آغاز وهم پایان
و...
انجام تمرینات کتاب یار فارسی علوی نگاره 1،2،3
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
انجام زیر لوحه ر د در کتاب نگارش
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
سواد مالی توضیح داده شد در مورد پول تصاویر پشت و رو اسکناس نشان داده شد درس اول از روی کتاب خوانده شد توسط معلم با دقت تصاویر نگاه کردند ،به ارزش سکه ها اشاره شد کتاب داستان سه کیسه پشم به جای پول معرفی شد .کار در کلاس حل شد.
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل صفحه 14 و 15 و 16 حل شود و آخر کتاب تصاویر پول است جدا شود توسط دانش آموز و چسبانده شود و کتاب سه کیسه پشم به جای پول گوش داده شود
مهارت اجتماعی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه اتیکت نحوه صحیح معرفی خود در روابط اجتماعی و همچنین رفتارهای هنجار و ناهنجار آموزش داده شد.
1404/07/05
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم اول کتاب کار ریاضی به صورت گروهی انجام شد
ص6وص7کتاب ریاضی باهدف شمارش ویافتن دسته هایی با تعداد هم اندازه،مشخص کردن اعداد با انگشتان دست،الگو انجام شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم سه باعنوان یک دو سه زنگ مدرسه باتمرکز براهدافی مانند تقویت مهارت دیداری وشنیداری،جمله سازی به صورت صحیح وشفاهی،مفهوم زپان وموقعیت،جهت ها،آشنا شدن با خیابان ومسجد،رعایت نوبت،اهمیت چراغ راهنمایی ومعنی هر یک از رنگ های چراغ راهنمایی،نقش پلیس،آشناشدن عابر پیاده وخطوط عابرپیاده و...
تصویرک ها،صدای هم آغاز وهم پایان،یافتن فلش کارت ها با صدای هم آغاز وهم پایان مشترک
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
زیر لوحه 2و3 ابتدا بصورت کار با خمیر بازی ودر ادامه انجام تمرین در کتاب
رایانه
مدرس:
سیفی، راضیه
فعالیت:
در جلسه امروز پس از معارفه و آشنایی با گل پسران کلاس با نرم افزار paint و نحوه جستجو و باز کردن آن آشنا شدیم و همچنین ایجاد فایل جدید بازکردن فایل قدیمی و ذخیره کردن فایل ایجاد شده را کار کردیم.