1404/09/12
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
همراه گرامی با سلام
دو صفحه باقی مانده کتاب ریاضی تم 10 به صورت گروهی در کلاس انجام شد
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تحقیقات دانش آموزان در مورد جانوران،نوع پوشش،غذا،حرکت،چرخه رشد و.. در کلاس به صورت انفرادی در کلاس ارائه شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
باسلام
همراه گرامی
امروز تمرینات کتاب کار فارسی علوی به صورت گروهی در کلاس انجام شد
تشخیص نشانه،تلفظ نشانه،ترکیب صامت ومصوت،تکمیل جای خالی کلمات،جمله سازی،مرتب کردن جملات بهم ریخته و.. از جمله اهداف دنبال شده می باشد
کتب ریاضی وفارسی آموزش وپرورش وعلوی به منزل ارسال شد
ارمغان 12 فعلا رویت نشد چون سوالاتی شامل ای آخر مستقل و ِ دوستی را شامل می شد که پس از تدریس رویت خواهد شد.
امروز همچنین ای آخر تنها یا مستقل به صورت بیان داستان وایفای نقش توسط آموزگار تدریس شد . کلماتی که به ِ آخر تنها یا چسبان ختم شوند هر گاه نیاز به استفاده از ی داشته باشند از ای آخر مستقل استفاده می کنیم
مانند نرده+ای=نرده ای
مدرسه+ای=مدرسه ای
لطفا برای فردا دانش آموزان صرفا کتاب کار ریاضی علوی ودفتر مشق به همراه داشته باشند
تکلیف:
ص89 و90 کتاب کار فارسی علوی انجام شد لطفا سوال 7 ص90 کتاب فارسی علوی که مربوط به ِ دوستی می باشد انجام نشود
هنر اول
مدرس:
خوشدامن، مهتاب
فعالیت:
باسلام.... مرور اوریگامی ساخته شده در کلاس آنلاین و رفع اشکال دانش آموزان ....سپس رنگ آمیزی اوریگامی فوق
بازی استراتژیک
مدرس:
مهدی هداوند، مینا
فعالیت:
بازی ریتم و گیم
در این فعالیت، موسیقی برای کودکان پخش شد و آنها باید همزمان با شنیدن ریتم، با کشیدن خط و نقطه سرعت و کیفیت ریتم را روی کاغذ نمایش میدادند.
کودکان هنگام شنیدن نتهای کِشیده (آهستهتر) خطهای بلندتر و هنگام شنیدن نتهای کوتاه و سریع نقطهها یا خطهای کوتاه میکشیدند.
هدفهای آموزشی این بازی
1.تقویت درک ریتم و سرعت نتها
2.هماهنگی گوش و دست (شنیداری-حرکتی)
3.افزایش تمرکز و دقت شنیداری
4.آزادی بیان هنری و کاهش استرس
5.آشنایی مقدماتی با مفهوم کشش نتها
1404/09/11
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
باسلام
همراه گرامی مبحث گیاهان به صورت تلفیقی ومجسم وکار با ابزار با درس فارسی تدریس شدمفاهیمی مانند دانه،ساقه،ریشه به صورت عملی کار شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
مرور نشانه ای انجام شد
در ادامه تدریس نشانه اِ به همراه ایفای نقش ونمایش تدریس شد ترکیب صامت ومصوت،تقویت مهارت های روخوانی وروانخوانی و نوشتاری به صورت گروهی انجام شد
تکلیف:
در منزل ص62 وص63 انجام شود
ص63 تمرین اول وسوم (یک مداد وسه مداد) انجام نشود چون مربوط به ای آخر مستقل و ِ دوستی می باشد که فعلا تدریس نشده است
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
ص61 کتاب نگارش با تاکید برتقویت مهارت خوانداری ونوشتاری، تشخیص صدای اول،تکمیل کلمات انجام شد
رایانه
مدرس:
سیفی، راضیه
فعالیت:
در این جلسه صفحات 40 و 41 کتاب تدریس شد. و مطالب آموزش داده شده بصورت تصادفی (اسپینر) از دانش آموزان سوال شد.
1404/09/10
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
ادامه تم 10 کتاب ریاضی با تمرکز بر اهداف آموزشی زیر دنبال شد
تقارن،مفاهیم افزایشی، مقدمات جمع نظام دار،ساخت اعداد با استفاده از رنگ آمیزی چینه ها،آشنایی با عدد 6 ونحوه نوشتن صحیح آن و...
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
باسلام
همراه گرامی سپاس از همراهی شما در کلاس های آنلاین
نشانه ز به صورت بیان داستان زهرا مرور شد
روخوانی وروانخوانی درس سرباز به صورت گروهی وانفرادی انجام شد
ترکیب صامت ومصوت نشانه ز انجام شد
در ادامه نوشتن ترکیبات همراه با ذکر مثال در دفتر مشق تمرین وتکرار شد
تکلیف:
ص59 وص60 کتاب نگارش انجام شود
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
ص58 کتاب نگارش با تمرکز برتقویت مهارت های روخوانی وروانخوانی ونوشتاری ،جمله سازی،تشخیص تصویر ونوشتن کلمات مرتبط به صورت گروهی انجام شد
مهارت زندگی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه درس 8 داده شد و در رابطه با مدیریت خشم توضیح داده شد . دانش آموزان گرامی لطفا تکالیف درس 8 انجام شود ، سپاسگزارم .
1404/09/09
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم 10 کتاب ریاضی با تمرکز بر اهداف آموزشی زیر دنبال شد
شمارش،چوب خط،عدد 6 و7،تقارن،الگوی شطرنجی،استفاده از انگشتان دست،انتقال،مفاهیم افزایشی و...
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تدریس نشانه ز به صورت ایفای نقش ونمایش سرباز در کلاس انجام شد
فعالیت تلفیقی فارسی وعلوم (زنبور) انجام شد
روخوانی وروانخوانی متن به صورت گروهی انجام شد ترکیب صامت ومصوت با استفاده از صدای زنگ در انجام شد نوشتن شکل صحیح نشانه وتلفن صحیح نشانه انجام شد
تکلیف:
لطفا در دفتر مشق خود جدول دوستی با نشانه ز انجام شود
زا زَ زو زی(با ی وسط) زی
ورزش اول
مدرس:
باقرپور، محمدمبین
فعالیت:
برگزاری کلاس آنلاین و اجرای نرمش های پویا
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
تکلیف:
سلام و احترام خدمت اولیای گرامی
خواهشمند است فعالیت منزل مربوط به درس 9 توسط دانشآموز عزیز انجام شود.
از همراهی و همکاری ارزشمند شما سپاسگزارم
1404/09/08
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
باسلام
فعالیت امروز در زنگ ریاضی با تمرکز بر مقدمات تم 10 وبه صورت تلفیقی با فارسی برگزار شد
کشیدن چوب خط،نوشتن اعداد،مفاهیم افزایشی،نشان دادن اعداد با انگشتان دست ومفهوم انتقال از جمله فعالیت های انجام شده می باشد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
به صورت gamefication وتلفیقی با درس ریاضی انجام شد
انتخاب تصادفی یک کلمه از بین کلمات داخل لیوان با تکان دادن عروسک آزاده وبا بیان stopاز سوی دانش آموز،خواندن هر دو کلمه،بیان تعداد نقطه های هر کلمه ونشان دادن تعداد ابتدا با انگشت وسپس کشیدن چوب خط ودر انتها نوشتن عدد
در مرحله بعد از دانش آموز خواسته شد پس از نشان دادن تعداد نقاط با انگشتان دو دست حالا از آیتم انتقال انگشتان به یک دست استفاده کند تا مفاهیم افزایشی را درک نماید
در مرحله بعد از دانش آموز خواسته شد ابتدا به صورت شفاهی وبعد به صورت مکتوب از دو کلمه خوانده شده استفاده کرده ویک جمله بسازد
تکلیف:
دلبندم با کلمات زیر در دفتر مشق خود جمله سازی کن
می بارد،آمدیم،ابری،بیدار،می آمد،سمیرا،ساندیس،ایمان،ایرانی،بیدار،بیرون،
بینی،سینی
هنر اول
مدرس:
خوشدامن، مهتاب
فعالیت:
باسلام .... آموزش اوریگامی ... ساخت کاغذ اولیه اوریگامی (قطع مربع)...سپس آموزش اوریگامی سر حیوانات (سر سگ