1404/09/02
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم 9 کتاب ریاضی با تمرکز بر اهداف آموزشی زیر دنبال شد
مفاهیم افزایشی وکاهشی، مسئله سازی شفاهی، عدد0و5،تمایز اعداد،الگوی شطرنجی ویافتن الگوی تکرار شونده
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تقویت مهارت جمله سازی وجمله نویسی به صورت شفاهی ومکتوب در دفتر مشق انجام شد
فعالیت تلفیقی(فارسی وریاضی )رنگ امیزی نصف پرچم ایران وسپس تا کردن پرچم،ودر ادامه بدست آوردن یک پرچم کامل از پرچم ایران
همراه گرامی لطفا پرچم های ارسال شده در پوشه کار دانش آموز نگه داری شود
تکلیف:
ص79،80،81 کتاب کار فارسی علوی انجام شود
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیز
امروز درس هشتم تدریس شد. فعالیتهای کلاسی با مشارکت عالی بچههای گلم انجام شد و کلیپ مربوط به درس هم برای آنها پخش گردید.
تکلیف:
لطفاً تکالیف مربوط به درس هشتم انجام شود.
امروز تعدادی از بچههای گلم کتاب همراه نداشتند؛ خواهش میکنم حتماً کتاب را با خودشان بیاورند، چون برای گرفتن کارت امتیاز لازم است و بدون کتاب از درس عقب میمانند.
همچنین ممنون میشوم کتابهای فرزندان عزیزتان را چک بفرمایید تا فعالیتهای کلاسی و منزل مربوط به درس هشتم کامل باشد.
از همراهی و توجه همیشگیتان سپاسگزارم.
شطرنج
مدرس:
ترکمان، نسترن
فعالیت:
به نام خدا
دفتر کار شطرنج حل و تصحیح شد
مهارت اجتماعی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه اتیکت مکالمه آموزش داده شد ( گوینده و شنونده یعنی چه ؟ و چطور شنونده مناسبی باشیم ) .
دانش آموزان عزیزی که امروز در مدرسه حضور داشتند و به آنها کتاب مهارت زندگی داده شد تا به منزل بیاورند ، لطفا در زمانی که کلاس حضوری شد ، حتما کتاب را به کلاس بیاورند . متشکرم .
1404/09/01
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
ریاضی تمایز عدد 0 و5 به صورت مجسم وکار با ابزار تدریس شد
شمارش،تشخیص صحیح عدد،سرشماری به صورت مجسم کار شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
خانواده 4 شکلی ای تدریس شد به ترتیب اول،وسط،اخر،و ای اخرتنها یا مستقل
به دانش آموزان گفته شده که ای آخر تنها یا مستقل به سفر رفته وفعلا با او کاری نداریم اما دانش آموزان کلمه سرمه ای را داخل کتاب فارسی کل خوانی کردند
فعلا می کاری تدریس نشده هرچند به صورت کل خوانی افعال با می کاری روخوانی وروانخوانی شده است
آشنایی با ایران،اقوام ایرانی،نوع پوشش،گویش ولهجه،غذاهای محلی هر منطقه ،آشنایی با نقشه وپرچم ایران به صورت برگزاری میز کوچک ایران اجرا شد
در ادامه با اولین نشانه 4شکلی آشنا شدند
نام وتشخیص جایگاه هر کدام،تلفظ صحیح،ترکیب صامت ومصوت،روخوانی متن کتاب،روخوانی ص19و20کتاب کلمه کوچک داستان های بزرگ به صورت بخش بخش ودر نهایت کل خوانی روی بورد به صورت گروهی کارشد
از آن جایی که روز دوشنبه تعطیل می باشد لطفا کار تحقیقاتی علوم برای روز سه شنبه ارسال گردد
تکلیف:
ص19و20کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ روخوانی وروانخوانی شود
لطفا فرزند خویش را ترغیب به انجام تکالیف وظایف خویش نمایید واز انجام دادن تکالیف دانش آموز خود داری نمایید
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تمرینات کتاب نگارش مربوط به نشانه ای به صورت گروهی در کلاس انجام شد
قرآن اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
مرور پیام های قرآنی به صورت گروهی مجددا تمرین وتکرار شد
رایانه
مدرس:
سیفی، راضیه
فعالیت:
در این جلسه پروژه شماره 4 صفحه 39 کتاب در کلاس انجام شد.