فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 3

ریاضی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: تم 9 کتاب ریاضی با تمرکز بر اهداف آموزشی زیر دنبال شد مفاهیم افزایشی وکاهشی، مسئله سازی شفاهی، عدد0و5،تمایز اعداد،الگوی شطرنجی ویافتن الگوی تکرار شونده

فارسی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: تقویت مهارت جمله سازی وجمله نویسی به صورت شفاهی ومکتوب در دفتر مشق انجام شد فعالیت تلفیقی(فارسی وریاضی )رنگ امیزی نصف پرچم ایران وسپس تا کردن پرچم،ودر ادامه بدست آوردن یک پرچم کامل از پرچم ایران همراه گرامی لطفا پرچم های ارسال شده در پوشه کار دانش آموز نگه داری شود
تکلیف: ص79،80،81 کتاب کار فارسی علوی انجام شود

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیز امروز درس هشتم تدریس شد. فعالیت‌های کلاسی با مشارکت عالی بچه‌های گلم انجام شد و کلیپ مربوط به درس هم برای آن‌ها پخش گردید.
تکلیف: لطفاً تکالیف مربوط به درس هشتم انجام شود. امروز تعدادی از بچه‌های گلم کتاب همراه نداشتند؛ خواهش می‌کنم حتماً کتاب را با خودشان بیاورند، چون برای گرفتن کارت امتیاز لازم است و بدون کتاب از درس عقب می‌مانند. همچنین ممنون می‌شوم کتاب‌های فرزندان عزیزتان را چک بفرمایید تا فعالیت‌های کلاسی و منزل مربوط به درس هشتم کامل باشد. از همراهی و توجه همیشگی‌تان سپاسگزارم.

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا دفتر کار شطرنج حل و تصحیح شد

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت مکالمه آموزش داده شد ( گوینده و شنونده یعنی چه ؟ و چطور شنونده مناسبی باشیم ) . دانش آموزان عزیزی که امروز در مدرسه حضور داشتند و به آنها کتاب مهارت زندگی داده شد تا به منزل بیاورند ، لطفا در زمانی که کلاس حضوری شد ، حتما کتاب را به کلاس بیاورند . متشکرم .

ریاضی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: ریاضی تمایز عدد 0 و5 به صورت مجسم وکار با ابزار تدریس شد شمارش،تشخیص صحیح عدد،سرشماری به صورت مجسم کار شد

فارسی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: خانواده 4 شکلی ای تدریس شد به ترتیب اول،وسط،اخر،و ای اخرتنها یا مستقل به دانش آموزان گفته شده که ای آخر تنها یا مستقل به سفر رفته وفعلا با او کاری نداریم اما دانش آموزان کلمه سرمه ای را داخل کتاب فارسی کل خوانی کردند فعلا می کاری تدریس نشده هرچند به صورت کل خوانی افعال با می کاری روخوانی وروانخوانی شده است آشنایی با ایران،اقوام ایرانی،نوع پوشش،گویش ولهجه،غذاهای محلی هر منطقه ،آشنایی با نقشه وپرچم ایران به صورت برگزاری میز کوچک ایران اجرا شد در ادامه با اولین نشانه 4شکلی آشنا شدند نام وتشخیص جایگاه هر کدام،تلفظ صحیح،ترکیب صامت ومصوت،روخوانی متن کتاب،روخوانی ص19و20کتاب کلمه کوچک داستان های بزرگ به صورت بخش بخش ودر نهایت کل خوانی روی بورد به صورت گروهی کارشد از آن جایی که روز دوشنبه تعطیل می باشد لطفا کار تحقیقاتی علوم برای روز سه شنبه ارسال گردد
تکلیف: ص19و20کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ روخوانی وروانخوانی شود لطفا فرزند خویش را ترغیب به انجام تکالیف وظایف خویش نمایید واز انجام دادن تکالیف دانش آموز خود داری نمایید

نگارش اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: تمرینات کتاب نگارش مربوط به نشانه ای به صورت گروهی در کلاس انجام شد

قرآن اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: مرور پیام های قرآنی به صورت گروهی مجددا تمرین وتکرار شد

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه پروژه شماره 4 صفحه 39 کتاب در کلاس انجام شد.
پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

پیام مشاور چگونه از کودکان و نوجوانان در مقابل قلدری و آسیب زدن به خود مراقبت کنیم؟

رده: فوق برنامه
توضیح: تحقیقات نشان داده بچه‌هایی که در خانه احساس ارزشمندی می‌کنند، احساس امنیت بیشتری دارند. احساس ارزشمندی یعنی کودک در عمق وجودش تجربه کند که «دوست‌داشتنی و محترم است»، حتی وقتی اشتباه می‌کند یا مخالف نظر والدینش رفتار می‌کند. این احساس نه با تعریف‌های زیاد و نه با برآورده‌کردن همه خواسته‌ها، بلکه با عشق بی‌قید و شرط، حد و مرز سالم، رابطه محترمانه، گوش‌دادن فعال و نشان‌دادن همدلی واقعی شکل می‌گیرد. 1. رابطه صمیمانه و حمایت شما نقش حیاتی دارد: درباره اتفاقات روزانه در مدرسه یا با دوستانش با فرزندتان صحبت کنید، اما در سؤال پرسیدن زیاده‌روی نکنید. گاهی فقط درباره رنگ احساسات فرزندتان با او صحبت کنید: «امروز کی قلبت رو صورتی، آبی، خاکستری کرد؟» یا «امروز کی مهربون بود؟ کی خوشحالت کرد؟ کی ناراحتت کرد؟» و سریع نصیحت نکنید. گوش کنید و وارد دنیای فرزندتان شوید. 2. درباره دوستی‌های متفاوت صحبت کنید: بعضی دوست‌ها واقعی هستند، هم دوستت هستند و هم رفتار دوستانه‌ای دارند. بعضی از دوست‌ها ظاهری هستند، یعنی با هم دوستید اما گاهی رفتار دوستانه‌ای ندارند، مثلاً مسخره‌ات می‌کنند، تهدید می‌کنند، قهر می‌کنند یا تو را مجبور به انجام کارهای اشتباه می‌کنند. حتی می‌توانید با رنگ‌ها دوستی‌ها را تعریف کنید و بعداً فرزندتان به شما بگوید هر دوستی چه رنگی است. 3. مهارت قاطع بودن و تنظیم هیجانی را آموزش دهید: با فرزندتان تمرین کنید چگونه قاطع «نه» بگوید، مرز بگذارد یا از بقیه در جای درست کمک بگیرد. به فرزندتان بیاموزید احساساتش را بشناسد، چگونه آن‌ها را مدیریت و ابراز کند. برای این آموزش، برای فرزندتان کتاب بخوانید، خودتان الگوی خوبی باشید، با هم بازی کنید و در خانه تمرین کنید. 4. فرزندتان را بازجویی نکنید، او را از اتفاقات بد یا آدم‌های بد نترسانید. برای داشتن روان و شخصیت سالم، کودکان نیاز دارند باور کنند دنیا جای امنی است، اکثر آدم‌ها خوب هستند و من امن هستم. فرزندتان را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل کنید؛ کنترل بیش از حد، تمایل به سلطه یا پنهان‌کاری را زیاد می‌کند. در حالی‌که همیشه برای فرزندتان حد و مرز می‌گذارید و از او به اندازه سن و توانایی‌هایش توقع داشته باشید ، باید فرزندتان آن‌قدر به شما اعتماد داشته باشد و رابطه‌تان صمیمانه و امن باشد که بداند ، اگر با شما صحبت کند شما کنار او خواهید ماند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: