فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز با بچه ها ساخت کلمات سه حرفی (CVC) و همچنین کلمات با ai تمرین شد.
تکلیف: لطفا در منزل با استفاده از کارت های حروف، هم کلمات سه حرفی و هم کلمات با ai تمرین شوند. در صورت تمایل ویدیو یا ویس هم تهیه شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر و خسته نباشید. امروز با بچه ها تماماروی ساخت کلمات سه حرفی تمرکز کردیم. به بچه ها توضیح داده شد که حروف قرمز (a, e, o, u, i) باید به عنوان حرف وسط و دو حرف دیگر اطراف این حرف گذاشته شوند.
تکلیف: لطفا حتما در منزل حروف روی کاغذ های سفید یا رنگی نوشته شوند (A, e ,o, u, i با رنگ متفاوت از باقی حروف) و با این کارت ها حروف سه حرفی ساخته شده و توسط بچه ها خوانده شوند. (درصورت تمایل فیلم یا ویس تهیه کنید و برای من ارسال بفرمایید. در غیر این صورت عکس کلمات ساخته شده توسط بچه ها را لطفا در پرتال علوی آپلود کنید.)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و خدا قوت. امروز با بچه ها بلندینگ کلمات با تمامی حروف قبلی و صداهای ترکیبی (ai, ay, a_e, oa, ow, o_e) کار شد. (با استفاده از فلش کارت های حروف و به صورت گروهی با گروه های هاوس سیستم)
تکلیف: به عنوان هدیه روز دانش آموز، بچه ها تکلیفی ندارند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز اسپلینگ کلمات با ow و o_e مرور شدند. ai, a_e, ay و کلمات آنها مرور شدند. با ترکیب تریکی وردز he, she, was جملات جدید ساخته شد.
تکلیف: لطفا کلمات ai, ay, a_e مرور شوند. دیکته از کلمات با ai, ay گرفته شود. (فقط همین دوتا فعلا کافیه. نیازی نیست از کلمات با a_e دیکته بگیرید عزیزان.) جملات زیر طبق سلیقه خود بچه ها کامل شوند: he was __________ (sad, home, ...) she was __________ (sad, home, ...)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عض ادب خدمت شما والدین گرامی. در ابتدا با بچه های عزیز، صدای حروف الفبا را مرور کردیم. سپس برای کلمات با ow، با اسپلینگ تست همزمان، بچه ها را ارزیابی کردیم و در نهایت در یک داستان منسجم، از بچه ها خواستیم که تمامی کلمات با صدای long o را تشخیص بدهند و اعلام کنند. (oa, o_e, ow) تریکی وردز he, she, is مرور شدند.
تکلیف: لطفا با کلمات ow, از بچه ها دیکته بگیرید. (لطفا با اسپلینگ مجزای هر صدا، کمکشون کنید کلمات رو بنویسند چون کلمات از سه حرف، بیشتر هستند و طبیعیه که بچه ها توی نوشتنتون فعلا مشکل داشته باشند.) ویدیوی ارسال شده رو برای بچه های عزیز پخش کنید و ازشون بخواید که انواع کلمات با صدای long o رو تشخیص بدهند. با تشکر از شما.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: