فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خداقوت. امروز برای بچه ها، حرف w مرور شد. (اسم، صدا، کلمات). روی صدای ow و اسپلینگ کلمات، کار شد. اسپلینگ کلمات با oa ارزیابی شد. تریکی وردز he و is مرور و تریکی ورد she، معرفی شد.
تکلیف: لطفا از روی کلمات با ow، سرمشق نوشته شود. از روی تریکی وردز he, she و جملات آنها، سرمشق تهیه شده و این دو کلمه با هم مقایسه شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز به بچه ها عزیز، صدای W معرفی شد. (اسم، فرم، صدا و کلمات) و ترکیب صدایی ow نیز، کار شد. از برخی از بچه ها Spelling test پای تخته و تست دیداری تشخیص oa, o_e و ow هم از برخی دیگر از بچه ها گرفته شد.
تکلیف: لطفا سرمشق از حرف W نوشته شود . اسم، کلمات و فرم این کلمه با دقت مرور شود. سرمشق از صدای ow و مقایسه ی آن با دو فرم صدایی دیگر (oa و o_e) انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید و خدا قوت. امروز کلمات oa , o_e مرور شدند. spelling آنها تمرین شد و تریکی ورد come مرور شد. تریکی ورد some آموزش داده شد.
تکلیف: کلمات مربوط به هر دو صدا در فایل یوست شده. اولویت با تمرین دیکته بچه ها در آخر هفته می باشد. در صورت تمایل میتوانند از روی کلمات، سرمشق هم بنویسند. لطفا مباحث آموزشی مربوط به این دوصدا و تفاوت تریکی ورد ها و کلمات معمولی، مرور شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خدا قوت و خسته نباشید. امروز با بچه ها صدای (o_e) کار شد. (مجیک e) کلمات مربوط به این صدا تمرین شد. تریکی وردز he و come مرور شدند.
تکلیف: لطفا از روی آوای o_e بچه ها سرمشق بنویسند. (ترجیحا روی e آخر کلمه، کلاه شعبده بازی کشیده شود). کلمات مربوط به این صدا تمرین و مرور شوند. (نیازی به نوشتن از روی آنها نیست، اما در صورت علاقه مندی امتیاز ویژه ای برایتمرین بلندینگ کلمات در نظر گرفته می شود.)

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و خسته نباشید. درجلسه ی امروز به یادآوری برخی از classroom languages پرداختیم، سپس صدای حروف الفبا را تمرین و صدای oa را مرور کردیم. (شیوه نوشتار، کلمات، song). دیکته ی کوتاه مدت دسته جمعی برگزار کردیم. از تریکی ورد ها، he مرور و come معرفی شد.
تکلیف: لطفا از کلمات مربوط به صدای oa در خانه سرمشق تهیه شود. (عزیزانی که قبلا تمرین را در دفترشان انجام داده اند، نیازی نیست دوباره سرمشق بنویسند. ولی عزیزانی که تاحالا از روی کلمات ننوشته بودند، لطفا بنویسند.) خواندن کلمات تمرین شود. song مربوط به oa تمرین شود. از روی تریکی ورد come سرمشق بنویسند. (حتما علامت ضربدر یا علامت ممنوع روی e آخر کلمه ی come نوشته شود تا بچه ها بدانند e سایلنت است.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: