فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس خوانداری امروز به صورت حضوری برگزار شد در کلاس بازی جورچین صداها را انجام دادیم پسرهای عزیزم باید تصاویر هم اغاز و هم پایان را در جای خود قرار میدادند.
تکلیف: تکلیف نداریم.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس نوشتاری امروز به صورت حضوری برگزار شد در کلاس فعالیت هایی مثل (سیب چرخنده نگه داشتن سیب توسط نخ در یک مسیر با هدف افزایش تعادل و تمرکز و تقویت دست و انگشت ها،ساخت تصویر با قطعات بریده ی نی با هدف افزایش خلاقیت،تصویر سازی،برش نی توسط قیچی با هدف تقویت عضلات دست ) انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس بازیهای هدفمند امروز به صورت حضوری برگزار شد در کلاس بازی پازل و بازی فکری با هدف افزایش صبوری ،تقویت دست ورزی افزایش تمرکز کودک انجام دادیم.
تکلیف: تکلیف در منزل نداریم.

بازی دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی کلاس کارگاه افزایش ضریب هوش امروز با انجام کاربرگ ماز و تصاویر مشابه انجام شد .
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین عزیز و گرامی کلاس صدا اموزی امروز به صورت مجازی برگزار شد در درس خوانداری با صدای (س) اشنا شدیم و هم اغاز و هم پایان کلمات را همراه با قصه ,نمایش و شعر تکرار و تمرین کردیم.
تکلیف: پسرهای گلم لطفا یک درخت (سیب)نقاشی کن که سمت راست درخت یک پروانه باشد و سمت چپ درخت یک گل . لطفا تصویر تکلیف خود را در پرتال بارگذاری کن.

نقد فیلم

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس قصه گویی امروز به صورت مجازی برگزار شد به مناسبت روز جهانی ساندویچ داستان (ساندویچ من کجاست) را برای پسرهای گلم خواندم و عزیزانم به نوبت هر کدام ساندویچ ها مورد علاقه ی خود را درست کردند.
تکلیف: پسرهای گلم یک عکس از ساندویچ خود در پرتال بارگذاری کن و یک عکس و فیلم هم در واتس اپ برای من بفرست برای ساختن کیلیپ روز جهانی ساندویچ سپاسگذارم.

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث اداب بازی گروهی با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکالیف در کلاس انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام . در کلاس امروز circle دوره شد و square به دانش آموزان تدریس شد .
تکلیف: انجام کاربرگ

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس ریاضی امروز به صورت حضوری برگزار شد و در درس ریاضی با مفهوم(کنار،بین،نازک و کلفت) اشنا شدیم.
تکلیف: به مناسبت روز جهانی دانش آموز تکلیف نداریم.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس هوش و خلاقیت امروز به صورت حضوری برگزار شد و در درس هوش(جدول شگفت انگیز،جورچین،با مفهوم تفاوت ها و شباهت ها) آشنا شدیم.
تکلیف: به مناسبت روز جهانی دانش اموز تکلیف نداریم.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی کلاس اسمانه ی امروز به صورت مجازی برگزار شد و در کلاس شعرهای ماه ابان را تکرار و تمرین کردیم.
تکلیف: پسر گلم لطفا شعر روزهای هفته و شعر حافظ را تکرار کن و فیلم ان را برای معلم خود ارسال کن.

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس ساخت و ساز امروز با موضوع حیوانات شروع شد صدای حیواناتی که قرار بود ساخته شود برای بچه ها گذاشته میشد و انها باید حدس میزدند چه حیوانی است حیوانات ساخته شده(خرگوش,قورباغه,شیر,موش )بود.
تکلیف: پسر گلم عکس خودت همراه با حیواناتی که ساختی را داخل پرتال بارگذاری کن.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس دانشمند کوچک امروز به صورت حضوری برگزار شد و آزمایش بادکنک نسوز را انجام دادیم. برای انجام این ازمایش به دو بادکنک، یک شمع و مقداری آب احتیاج دارید. البته باید توجه داشته باشید که چون در این آزمایش شمع و بادکنک وجود دارد باید اصول ایمنی را رعایت کنید چون در هنگام ترکیدن بادکنک ممکن است به شما آسیبی برسد. مراحل کار: 1- ابتدا شمع را روشن کنید. 2- یکی از بادکنک ها را باد کنید و روی شعله شمع بگیرید. از زمانی که بادکنک را روی شمع می گیرید زمان را محاسبه کنید. به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟ بله بادکنک پس از چند لحظه می ترکد. برای نمونه بعدی آزمایش، بادکنک دوم را با کمی آب پر کنید و باد کنید. بخشی از بادکنک که آب در آن جمع شده را روی شعله قرار دهید. زمان را محاسبه کنید. چه اتفاقی می افتد؟ بله بادکنک می ترکد اما پس از گذشت چه مدت زمانی؟ نتیجه بادکنک خالی بلافاصله پس از قرار گرفتن روی شعله می ترکد اما بادکنکی که با کمی آب پر شده دیرتر می ترکد، اما می دانید چرا؟ شمع یک منبع حرارتی است که در تماس با هر شی ای به آن گرما منتقل می کند و اگر در شی گرمادیده عایقی وجود داشته باشد گرما دیرتر منتقل می شود. در این آزمایش آب در بادکنک دوم یک عایق است که باعث می شود گرما دیرتر به بادکنک منتقل شود. دیرتر ترکیدن بادکنک به این دلیل است که انرژی شمع صرف گرم کردن و در نهایت تبخیر آب می شود و به همین دلیل مدت زمان بیشتری برای گرم شدن و تبخیر آب و رسیدن گرما به بادکنک صرف می شود. بدیهی است هر چه میزان آب درون بادکنک بیشتر باشد زمان بیشتری برای ترکیدن بادکنک صرف می شود.
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس نوشتاری،فعالیت دوخت انجام شد هدف از انجام این فعالیت تقویت عضلات دست،هماهنگی میان چسم و دست،افزایش صبوری در کودک ،هماهنگی میان نیم کره ی راست و چپ بود.
تکلیف: پسرهای گلم در دفتر شطرنجی شما سرمشق داده شده لطفا طبق نمونه فعالیت مورد نظر را انجام بده و روز 4شنبه دفتر خود را به کلاس بیاور.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام و احترام . در کلاس امروز farm animals به دانش آموزان تدریس شدند . کلمات :cow - pig - chicken - horse - duck - cat - dog -donkey
تکلیف: فایلی که در ادامه قرار خواهد گرفت و شامل تصویر حیوانات است به دانش آموزان نشان داده شود و دانش آموزان نام آن ها را بگویند و فیلم تهیه شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: