فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: قیصر امین پور

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس نوشتاری امروز به صورت حضوری برگزار شد در کلاس تمرین هایی مانند پیچیدن کاموا دور مداد،رد کردن نی از داخل سوراخ و انداختن تخته پاکن از روی درب بطری با هدف تقویت مهارت دست ورزی انجام شد.
تکلیف: پسر گلم با ماکارونی های صاف ردیف و ستون 9 تایی بساز و داخل ان را با حبوبات تبدیل به جدول شگفت انگیز کن.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس صدا اموزی امروز به صورت حضوری برگزار شد در کلاس پسرهای عزیزم در دفتر صداآموزی برای کلمات(بستنی،مار،دکمه،انار،پا،آب) با توجه به صداهای اول و اخرشان نقاشی کشیدند.
تکلیف: تکلیف نداریم.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس کارگا افزایش ضریب هوشی امروز به صورت حضوری برگزار شد و کاربرگ تکمیل کردن یک تکه از پازل و مراحل ترتیب درست تصاویر را در کلاس انجام دادیم با هدف سنجش هوش کودک،تقویت توجه و دقت کودک
تکلیف: تکلیف منزل نداریم.

بازی‌های تمرکزی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی کلاس بازی های هدفمند امروز به صورت حضوری برگزار شد .در حیاط یک بازی گروهی با هوف افزایش صبوری،تقویت حافظه ی کودکان،بالا بردن دایره لغات کودکان انجام شد،بازی به این صورت بود که بچه ها فقط زمانی میتوانستند صحبت کنند که بطری به سمت انها چرخیده میشد سپس یک جمله بیان میشد مثل(من دیشب نخوابیدم چونکه...) بطری به سمت هرکس می افتاد باید یک کلمه به جمله قبل اضافه میشد و نفر بعدی باید سعی میکرد جمله را کامل میگفت و یک کلمه به جمله قبلی اضافه میکرد....
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس صدا اموزی امروز به صورت مجازی برگزار شد و درس جدید داده نشد .با پسرهای گلم تکرار و تمرین صدا های اموزش داده شده از ابتدا تا به الان را انجام دادیم.
تکلیف: تکلیف نداریم.

نقد فیلم

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس قصه گویی امروز به صورت مجازی برگزار شد و در کلاس توسط 4 نفر از پسرهای گلم به 4 قصه گوش کردیم و به نوبت بچه ها در مورد قصه ها صحبت کردند و برداشت خود را بیان کردند این فعالیت بسیار روی حافظه کودک,توجه و تمرکز بچه ها مفید است.
تکلیف: پسر گلم یکی از قصه های امروز را برای مامان تعریف کن و نقاشی ان را بکش و فردا نقاشی خود را در کلاس به همراه داشته باش.

مهارت زندگی

مدرس: رشیدی، فاطمه
فعالیت: با سلام و احترام مبحث کمک در سفر با مشارکت دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: تکلیف در کلاس انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام در کلاس امروز کلمه circle به دانش آموزان تدریس شد .
تکلیف: انجام کاربرگ

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس ریاضی امروز به صورت حضوری برگزار شد در درس ریاضی با مفاهیم( کوچکتر و بزرگتر)( کوتاه و بلند) (راست و چپ) اشنا شدیم و بازیهایی با همین مفاهیم در کلاس انجام دادیم.
تکلیف: پسر گلم دست راست و چپ خود را روی کاغذ بگذار و دور آن را بکش سپس دست راست خود را آبی کن و دست چپ خود را قرمز کن.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز کلاس هوش و خلاقیت به صورت حضوری برگزار شد و در درس هوش با مفهوم تطابق (بگرد و پیدا بکن)(الگو یابی) آشنا شدیم و بازی الگو یابی انجام دادیم.
تکلیف: پسر گلم با لگو های خود یک الگوی 3 رنگه بساز . مثال:یه سبز،یه قرمز،یه زرد و تکرارش..... یا دوتا زرد،یه سبز ،دوتا زرد ،یه سبز..... یا دوتا سبز ،یه زرد،یه صورتی،دوتا سبز،یه زرد،یه صورتی.....

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه آموزش کشیدن سه مدل حیوان را آموزش دیدند.
تکلیف: کلاس به صورت حضوری برگزار شد و در حین آموزش دانش آموزان کار خود را تکمیل کردند و نشان دادند و عکس کارها گرفته شد. لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان خمیربازی همراه داشته باشند. ممنون

نقد فیلم

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس نقد انیمیشن امروز به صورت حضوری برگزار شد و انیمیشن در مورد این موضوع بود که اگر خطا و اشتباهی انجام دادیم باید اشتباه خود را جبران کنیم و معذرت خواهی کنیم.
تکلیف: تکلیف نداریم.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس علوم امروز به صورت مجازی برگزار شد و در درس علوم درباره ی (موجودات زنده_غیر زنده)گفت و گو کردیم و با حیوانات اهلی و وحشی اشنا شدیم.
تکلیف: پسر گلم در یک کیلیپ حیوان مورد علاقه خودت را به ما نشان بده و دلیل علاقه ی خودت را به ما بگو.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس اسمانه ی امروز به صورت مجازی برگزار شد ،در کلاس شعرهای(مهربانی،پاییز و سوره ی توحید ،شعر حافظ) تکرار و تمرین شد،و شعرهای ماه آبان(حیوانات اهلی و وحشی،شعر روزهای هفته،شعر ارزش صبر)تکرار و تمرین شد و در مورد ارزش صبر با پسرهای گلم گفت و گو کردیم.
تکلیف: پسر گلم با صبور ترین عضو خانواده عکس بنداز و در مورد ارزش صبر با مامان و بابا گفت و گو کن.(صبر یعنی تحمل سختی ها و داشتن مهارت کافی برای گذراندن بحران)

خلاقیت

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس ساخت و ساز امروز به صورت مجازی برگزار شد و به مناسبت روز جهانی کدو تنبل با پسرهای گلم کیک کدو تنبل درست کردیم و یک ساخت وساز به شکل کدو تنبل انجام دادیم.
تکلیف: پسر گلم به همراه کیک و کاردستیت لطفا یک عکس داخل پرتال بارگذاری کن.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس دانشمند کوچک امروز به صورت مجازی برگزار شد و آزمایش روغنی انجام داده شد. وسایل مورد نیاز دو لیوان تمیز، هر کدام به اندازه‌ی نصف پر از آب روغن آشپزی رنگ خوراکی _ قرمز یا آبی بهتر است روش انجام آزمایش 1. چند قطره رنگ خوراکی را در لیوان اول ریخته و بهم بزنید. به چگونگی اختلاط آب و رنگ توجه داشته باشید. 2. مقداری روغن آشپزی در لیوان دوم بریزید. آیا مانند رنگ خوراکی مخلوط می‌شود؟ سعی کنید روغن و آب را بهم بزنید و مشاهده کنید که چه اتفاقی می‌افتد. روغن عاقبت به سطح آب میاید تا یک لایه بر روی آب تشکیل دهد آنچه روی می‌دهد. روغن و آب مخلوط نمی‌شوند، حتی زمانیکه شما آن‌ها را بهم می‌زنید، بعد از مدتی از هم جدا شده و بصورت 2 فاز مجزا در می‌آیند. رنگ خوراکی به راحتی با آب مخلوط می‌شود ولی با روغن مخلوط نمی‌شود. اگر به رفتار رنگ خوراکی درون روغن توجه کرده باشید متوجه می‌شوید که گاهی اوقات قطرات رنگ خوراکی تشکیل دانه‌های تسبیح گونه می‌دهد که به آرامی درون روغن به پایین می‌روند.
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی کلاس نوشتاری امروز به صورت حضوری برگزار شد .با پسرهای گلم خمیر بازی با هدف دست ورزی و تقویت عضلات دست و انگشتان انجام شد. (گردی درست کردن،مار درست کردن،خط حلزونی) مفاهیم کوچک،بزرگ،متوسط
تکلیف: تکلیف نداریم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با سلام در کلاس امروز مفاهیم five senses و body parts تمرین و دوره شدنند .
تکلیف: انجام کاربرگ
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: