1403/07/17
علوم پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خدا
برای فردا کاوشگری صفحه ی 9 را اماده کنید و به کلاس بیاورید
قرآن پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خدا/قران قسمتی از جلسه ی 4 را با فایل صوتی قاری شنیدیم و قسمتی را دانش اموزان روانخوانی کردند.
تکلیف:
به عنوان تکلیف قرار بود پیام قرانی در دفتر نوشته شود در صورت تمایل نقاشی مربوط به ان مفهوم ان را هم در زیرش بکشید و روی پیام قرانی را چسب نواری بزنید تا با دست برخورد نداشته باشد
پس تکمیل هفته ی اینده بیاورید
ورزش پنجم
مدرس:
دباغیان، کیارش
فعالیت:
آموزش تکنیک دست در دویدن
تکلیف:
تمریرنات دویدن که در جلسات قبل توضیح داده شد.
زیبانویسی
مدرس:
الهی، شیما
فعالیت:
درس دوم حرف ب تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف.باماژیک روی پارچه نوشتند.
تکلیف:
کلمات وجملات درس اول و دوم دردفترزیبانویسی نوشته شود.دفترزیبانویسی همیشه همراه داشته باشند.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خداوند خورشید و ماه/بدلیل اینکه هنوز کتابهای هوش بدستمان نرسیده نکات ریاضی از اعداد مرکب کار شد و در دفتر قسمت نکته ها همراه تمرین نوشتندو پله های تبدیل واحد طول وسطح و جرم را یاد گرفتند/
تکلیف:
دانش اموزان پله های تبدیل واحد را روی مقوا مرتب و شکیل بنویسند در کلاس به نمایش میگذاریم بهترین کار امتیاز میگیرد.
1403/07/16
ریاضی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام تنها مهندس هستی/ کتاب کار درس 3 (عدد های مرکب )صفحات 20 و 21 و 22 و قسمتی از 23 را حل کردیم و از کتاب درسی صفحه ی10 را کامل کردیم و حل کردیم/
تکلیف:
حل کنید(در دفتر ریاضی بخش نکته ها بنویسید).1-اگر ساعت هشت و سی و هفت دقیقه صبح دوشنبه باشد.19 ساعت و 45 دقیقه ی قبل چه زمانی و چه روزی است؟/2-یک ادم شکمو ساعت هشت و پانزده دقیقه و سی ثانیه شروع به خوردن غذا میکند.اگر غذا خوردن او سه ساعت و چهل و نه دقیقه و چهل و دو ثانیه طول بکشد ،چه ساعتی غذا خوردنش تمام میشود؟/3-یک چاله کن ،چاله ای را در مدت دو ساعت و پنجاه دقیقه و چهل ثانیه میکند،او سه چاله را در چه زمانی میکند؟/4-الان روز سه شنبه ساعت 3 بعد از ظهر است .پنج روز و شانزده ساعت بعد چه ساعتی است؟
علوم پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خداوند تغییر ها/درس 2 تا قسمتی داده شد و تغییر فیزیکی و شیمیایی با سوزاندن کاغذ و خرد کردن میوه نشان داده شد/فردا کتاب کار علوم و کتاب درسی ان همراهتان باشد/
نگارش پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خداوند جان و خرد/نگارش درس اول را در کلاس کامل کردیم/دانش اموزان سوالات را تک تک حل کردند و پاسخ دادند /
املا پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خدا/املا از درس اول (تماشاخانه)گفته شد،املا بصورت ساخت ترکیب بین دو کلمه و اینه ای داده شد/
بازی استراتژیک
مدرس:
ناظریان، منا
فعالیت:
با یک بازی ریتمیک تعقیب و گریزی گرم کردیم و بعد از انجام یک بازی ریتمیک تمرکزی، کلاس را با یک بازی هیجانی تمام کردیم.
1403/07/15
ریاضی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی تو راست/از نکات ریاضی (الویت عملیات) سوال با دانش اموزان تمرین مردیم ،نکته ی تقسیم و سوال تیز هوشانی ان را با دانش اموزان تحلیل کردیم از اعداد مرکب قسمتی از کتاب را شروع کردیم /مطالب حل شده در کلاس دوباره تمرین شود/ لطفا کتاب های کار در مدرسه باشد.هر روز لازم میشود.
فارسی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خداوند خورشید وماه/درس رقص باد خنده ی گل دوباره از بابت قافیه و ردیف بررسی شد و مرور کردیم بعد ابیات را معنی مردیم و تعداد جملات ارایه ها و ترکیب وصفی و اضافی را بررسی کردیم / دانش اموزان ،انشا با موضوع ویژگی دانش اموز خوب... در کلاس نوشتند و تعدادی خواندند/ فردا فارسی و دفتر فارسی همراه داشته باشید./کتاب کار در مدرسه باشد فقط چهار شنبه ها همراه خود ببرید تا اولیا ی عزیز امضا کنند/
تکلیف:
شعر را یکبار در دفتر فارسی بنویسید وجا برای معنی و تحلیل بیت بگذارید تاکید میکنم لطفا مرتب و تمیز بنویسید/نگارش درس اول انجام شود فردا املا از درس ستایش و تماشاخانه داریم اماده باشید /ممنونم
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خدا/ ابتدا درس اول پرسش و مرور شد بعد قسمتی از درس دوم داده شد/دانش اموزان حتما درس اول و دوم را بررسی کنند و بخوانند و یاد بگیرند پیش مطالعه ی درس از روشهای بهتر یادگیری است چون دانش اموز امادگی بیشتری دارد.
متن اطلاعاتی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
سلام اولیای عزیزم 15 روز از اغاز مهر گذشت و ماه اول سال تحصیلی مثل برق و باد رف...انشاالله که مفید و پر فایده سپری شده باشد. اما اولیای نازنینم تعداد خیلی کمی ازپسرای گلم در کلاسمون باعث بی نظمی و شلوغی و کند شدن روند اموزش میشوند سپاس گزار شما خواهم بود به پسرای گلم توصیه های لازم برای حضور در کلاس را بفرمایید و بنده را همراه باشیدتا کیفیت کار کلاسمان بر قله بدرخشد.بینهایت سپاس از همراهی شما .
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
درس اول ( کارکرد پول ) تدریس شد.
فعالیت کلاسی درس اول صفحه 13 انجام شد.
تکلیف:
خواهشمند است فعالیت در منزل درس اول صفحه 14 انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت:
با سلام
ادامه درس کنترل استرس داده شدو بچه ها از مواردی که استرس داشتند یا نوشتند یا گفتند
تکلیف:
با سلام
لطفا همه بچه ها همه صفحات کنترل استرس را بخوانند و جدول کنترل استرس را در کتاب پر کنند
1403/07/14
ریاضی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خداوند خورشید و ماه/سلام/تمرین صفحه ی 9 کتاب حل شد و از کتاب کار عدد های مرکب را شروع کردیم از قسمت سال و ماه و روز تمرین حل کردیم /دانش اموزان سن خودشان و پدر و مادر و اگر خواهر و برادر دارند طبق نمونه ای که در کلاس حل کردیم در دفتر ریاضی انجام دهند.
علوم پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خداوند تغییرها/از درس اول پرسش شد/قسمتی از درس دوم (تغییرات و مواد) داده شد/وبصورت عملی تغییرات فیزیک و شیمیایی بررسی شد/
فارسی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
تکلیف:
به نام خداوند مهر افرید/از درس اول پرسش شد توسط خود دانش اموزان/شعر رقص گل خنده ی باغ را در کلاس روانخوانی کردیم و فایل صوتی و اهنگین را در کلاس پخش کردیم/قافیه و ردیف وتعداد ابیات و قالب شعری بررسی شد /دانش اموزان تا شنبه ی اینده شعر را حتما حفظ باشند
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام او که احساسات را افرید/پرسش از درس اول بصورت گروهی انجام شد /سوالات درس اول مطالعات از کتاب کار کامل شد /قسمتی از درس دوم داده شد /با دستورزی احساسات به دانش اموزان نشان داده شد.
هنر پنجم
مدرس:
الهی، شیما
فعالیت:
نقاشی خلاق بااشکال هندسی تدریس شد.
تکلیف:
یک نقاشی باکل اشکال هندسی انجام شود.
1403/07/11
ریاضی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خداوند دل های پاک/تا صفحه ی 8 کتاب کامل کردیم دانش اموزان از ابتدای کتاب تا اخر صفحه ی 8 یکبار دیگر سوالات و فعالیتها را تمرین
کنندسپس تمرین صفحه ی 9 کتاب را در دفتر بنویسید و حل کنید/
علوم پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خدا ی رنگین کمان/ ارزیابی ریاضی انجام شد/ درس اول از کتاب را دادیم از کتاب کار علوم درس اول را کامل بخوانید و بعد سوالات درس را پاسخ دهید /
فارسی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام گشاینده ی درهای بسته/کتاب کار فارسی تاصفحه ی 13 حل شد از صفحه ی 14 تا صفحه ی 16 حل شود/شنبه همراه داشته باشید/شنبه پرسش از درس اول داریم خوب بخوانید.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
اهدایی وند، ژیلا
فعالیت:
به نام خدای جان افرید/ مطالعات درس 1 داده شد و سوالات متن توضیح داده شد کتاب را خوب بخوانید و فعالیت انتهای کتاب را پاسخ دهید از کتاب کار درس اول را بخوانید و یاد بگیرید و تا اخر فصل سوالات کتاب کار را پاسخ دهید/
رباتیک
مدرس:
لطفی، زهرا
فعالیت:
تحویل پک های رباتیک به دانش آموزان به صورت گروهی و بررسی پک ها جهت کامل بودن و معرفی قطعات رباتیک
رایانه
مدرس:
زارعی، پریسا
فعالیت:
کار با نرم افزار برنامه نویسی Scratch شبیه سازی دکمه های حرکتی
تکلیف:
موشکی ایجاد کرده و بتوان با استفاده از کلیدهای جهتی به 4 طرف حرکت کند
مهارت اجتماعی
مدرس:
خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت:
با سلام
ادامه تعریف اتیکت در مکانهای عمومی مثل رستوران ،مترو،بیمارستان...
طرز صحیح معرفی خود در جامعه
تکلیف:
با سلام
اولیای گرامی بچه ها هیچ کدام به جز یک نفر تکالیف هفته پیش که درباره نتیکت و نحوه معرفی یک محصول برای فروش بود را نیاورده دبودند.لطفا برای هفته آینده تکلیف آورده شود