فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام او که هندسه ی جهان را ترسیم کرد/کار در کلاس را که دانش اموزان روز چهارشنبه در کلاس حل کرده بودند تا اخر صفحه ی 12 روی تابلو حل کردیم و تعدادی از سوالات تکمیلی ریاضی در دفتر داده بودم را حل کردیم و رفع اشکال کردم.
تکلیف: دانش اموزان پله های تبدیل واحد را خوب مسلط باشید تمرین صفحه ی 13 کتاب را در دفتر بنویسید و حل کنید و فردا همراه داشته باشید.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد/شعر رقص باد خنده ی گل از تعدادی از دانش اموزان پرسیده شد و سوالات دستوری مربوط به بیتها و شعر را پرسش کردم ومرور کردیم/فردا دفتر فارسی همراهتان باشد بیتهای شعر را نوشته باشید و جای کافی برای معنی بیتهای باقی مانده گذاشته باشید تا معنی ووتحلیل شعر را تمام کنیم.از صفحه ی 15 کتاب فارسی انتهای دفتر فارسی نکات تصویر خوانی را که 4 تا است بنویسید زنگ انشا تصویر خوانی و صندلی صمیمیت داریم.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/مطالعات درس سوم (همدلی)را کامل کردیم و مطالب و فعالیتها را پاسخ دادیم /یکبار خوب بخوانید ومطالب مهم را به خاطر بسپارید از کتاب کار مطالعات درس 2 و 3 را خوب مطالعه کنید و پرسشهای ان را پاسخ دهید.

هنر پنجم

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: چندحالت صورت آموزش داده شد.
تکلیف: دوحالت صورت نقاشی شود.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: خدایا جهان پادشاهی توراست/ ابتدا درس تبدیل واحد را دوباره مرور کردیم کار در کلاس صفحه 11 را حل کردیم /دفتر کار ریاضی شنبه همراهتان باشد.
تکلیف: ارمغان 3 و برگه ی کپی فوتبالی حل شود شنبه همراه خود به کلاس بیاورید/

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا /بادبادکهای کاوشگری را در حیاط به پرواز در اوردیم و تغییرات فیزیکی در ساخت باد بادک را توضیح دادیم.دفتر کار علوم شنبه همراهتان باشد.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/ادامه ی شعر را معنی کردم /با توجه به اینکه تعدادی از دانش اموزان دفتر فارسی همراه نداشتند حتما معنی شعر را به همراه نکات دستوری هربیت در دفتر فارسی وارد کنند.شنبه شعر حفظی را میپرسم همه حفظ باشید.دفتر کار فارسی و دفتر فارسی را بیاورید.
تکلیف: ارمغان هفته 3 را حل کنید و صحیح برگه ی املای ایینه ای را در دفتر دیکته بنویسید و برگه را در دفتر املا تا کنید و مرتب از یک طرف بچسبانید اگر نتوانستید با خودتان شنبه بیاورید من در دفترتان میچسبانم.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا /درس 2 کامل شد و سوالات درس پاسخ داده شد.درس را خوب یاد بگیرید.کاربرگ شماره 1 از درس 1 و کاربرگ شماره 2 از درس 2 در کتاب انجام شود.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: معرفی پک رباتیک و گروه بندی دانش آموزان

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: تدریس مبحث جدید بلوک صوت (صدا) در نرم افزار اسکرچ Scratch انجام پروژه کلاسی مبحث بزرگنمایی با کلیک روی شکل و ظاهر و پنهان شدن شکلی دیگر در زمان اجرا
تکلیف: انجام پروژه کلاسی تغییر ظاهر (لباس) و تمرینات مبحث صوت که در کلاس تدریس شد

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام ادامه درس نتیکت و انجام تمرین های فروش در فضای مجازی
تکلیف: با عرض سلام لطفا بچه هایی که تمرین فروش رو در فضای مجازی ننوشتند انجام دهند و برای هفته آینده بیاورند

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا برای فردا کاوشگری صفحه ی 9 را اماده کنید و به کلاس بیاورید

قرآن پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/قران قسمتی از جلسه ی 4 را با فایل صوتی قاری شنیدیم و قسمتی را دانش اموزان روانخوانی کردند.
تکلیف: به عنوان تکلیف قرار بود پیام قرانی در دفتر نوشته شود در صورت تمایل نقاشی مربوط به ان مفهوم ان را هم در زیرش بکشید و روی پیام قرانی را چسب نواری بزنید تا با دست برخورد نداشته باشد پس تکمیل هفته ی اینده بیاورید‌

ورزش پنجم

مدرس: دباغیان، کیارش
فعالیت: آموزش تکنیک دست در دویدن
تکلیف: تمریرنات دویدن که در جلسات قبل توضیح داده شد.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس دوم حرف ب تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف.باماژیک روی پارچه نوشتند.
تکلیف: کلمات وجملات درس اول و دوم دردفترزیبانویسی نوشته شود.دفترزیبانویسی همیشه همراه داشته باشند.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/بدلیل اینکه هنوز کتابهای هوش بدستمان نرسیده نکات ریاضی از اعداد مرکب کار شد و در دفتر قسمت نکته ها همراه تمرین نوشتندو پله های تبدیل واحد طول وسطح و جرم را یاد گرفتند/
تکلیف: دانش اموزان پله های تبدیل واحد را روی مقوا مرتب و شکیل بنویسند در کلاس به نمایش میگذاریم بهترین کار امتیاز میگیرد.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام تنها مهندس هستی/ کتاب کار درس 3 (عدد های مرکب )صفحات 20 و 21 و 22 و قسمتی از 23 را حل کردیم و از کتاب درسی صفحه ی10 را کامل کردیم و حل کردیم/
تکلیف: حل کنید(در دفتر ریاضی بخش نکته ها بنویسید).1-اگر ساعت هشت و سی و هفت دقیقه صبح دوشنبه باشد.19 ساعت و 45 دقیقه ی قبل چه زمانی و چه روزی است؟/2-یک ادم شکمو ساعت هشت و پانزده دقیقه و سی ثانیه شروع به خوردن غذا میکند.اگر غذا خوردن او سه ساعت و چهل و نه دقیقه و چهل و دو ثانیه طول بکشد ،چه ساعتی غذا خوردنش تمام میشود؟/3-یک چاله کن ،چاله ای را در مدت دو ساعت و پنجاه دقیقه و چهل ثانیه میکند،او سه چاله را در چه زمانی میکند؟/4-الان روز سه شنبه ساعت 3 بعد از ظهر است .پنج روز و شانزده ساعت بعد چه ساعتی است؟

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند تغییر ها/درس 2 تا قسمتی داده شد و تغییر فیزیکی و شیمیایی با سوزاندن کاغذ و خرد کردن میوه نشان داده شد/فردا کتاب کار علوم و کتاب درسی ان همراهتان باشد/

نگارش پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد/نگارش درس اول را در کلاس کامل کردیم/دانش اموزان سوالات را تک تک حل کردند و پاسخ دادند /

املا پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/املا از درس اول (تماشاخانه)گفته شد،املا بصورت ساخت ترکیب بین دو کلمه و اینه ای داده شد/

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: با یک بازی ریتمیک تعقیب و گریزی گرم کردیم و بعد از انجام یک بازی ریتمیک تمرکزی، کلاس را با یک بازی هیجانی تمام کردیم.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: خدایا جهان پادشاهی تو راست/زما خدمت اید خدایی تو راست/از نکات ریاضی (الویت عملیات) سوال با دانش اموزان تمرین مردیم ،نکته ی تقسیم و سوال تیز هوشانی ان را با دانش اموزان تحلیل کردیم از اعداد مرکب قسمتی از کتاب را شروع کردیم /مطالب حل شده در کلاس دوباره تمرین شود/ لطفا کتاب های کار در مدرسه باشد.هر روز لازم میشود.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید وماه/درس رقص باد خنده ی گل دوباره از بابت قافیه و ردیف بررسی شد و مرور کردیم بعد ابیات را معنی مردیم و تعداد جملات ارایه ها و ترکیب وصفی و اضافی را بررسی کردیم / دانش اموزان ،انشا با موضوع ویژگی دانش اموز خوب... در کلاس نوشتند و تعدادی خواندند/ فردا فارسی و دفتر فارسی همراه داشته باشید./کتاب کار در مدرسه باشد فقط چهار شنبه ها همراه خود ببرید تا اولیا ی عزیز امضا کنند/
تکلیف: شعر را یکبار در دفتر فارسی بنویسید وجا برای معنی و تحلیل بیت بگذارید تاکید میکنم لطفا مرتب و تمیز بنویسید/نگارش درس اول انجام شود فردا املا از درس ستایش و تماشاخانه داریم اماده باشید /ممنونم

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/ ابتدا درس اول پرسش و مرور شد بعد قسمتی از درس دوم داده شد/دانش اموزان حتما درس اول و دوم را بررسی کنند و بخوانند و یاد بگیرند پیش مطالعه ی درس از روشهای بهتر یادگیری است چون دانش اموز امادگی بیشتری دارد.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام اولیای عزیزم 15 روز از اغاز مهر گذشت و ماه اول سال تحصیلی مثل برق و باد رف...انشاالله که مفید و پر فایده سپری شده باشد. اما اولیای نازنینم تعداد خیلی کمی ازپسرای گلم در کلاسمون باعث بی نظمی و شلوغی و کند شدن روند اموزش میشوند سپاس گزار شما خواهم بود به پسرای گلم توصیه های لازم برای حضور در کلاس را بفرمایید و بنده را همراه باشیدتا کیفیت کار کلاسمان بر قله بدرخشد.بینهایت سپاس از همراهی شما .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس اول ( کارکرد پول ) تدریس شد. فعالیت کلاسی درس اول صفحه 13 انجام شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس اول صفحه 14 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام ادامه درس کنترل استرس داده شدو بچه ها از مواردی که استرس داشتند یا نوشتند یا گفتند
تکلیف: با سلام لطفا همه بچه ها همه صفحات کنترل استرس را بخوانند و جدول کنترل استرس را در کتاب پر کنند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: