فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدایی که هندسه هستی را زیبا افریدسوال مسابقه ی اقا و خانم ریاضی در کلاس برای دانش اموزان عنوان شد و حل کردیم، از نکات تیز هوشانی فصل اول و خارج از کتاب به دانش اموزان سوال و اموزش داده شد.
تکلیف: روزتان مبارک ،تکلیف نوشتاری ندارید . از فصل اول تمرین ریاضی داشته باشید .تا برای ارزشیابی مسلط تر باشید.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام عرض ادب /جشن روز دانش اموز داشتیم انشاالله که خوش گذشته باشد.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: عرض ادب /جشن روز دانش اموز داشتیم .

متن ادبی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: دانش اموز من...!خاطرت باشد زندگی فراز و فرود زیاد دارد.این قانون کائنات و زندگی است و این تو هستی که از پس تمام سختی ها بر خواهی امد و روزی ستاره خواهی شد. دانش اموز من...!خاطرت باشد تو همان کسی هستی که مردم این سرزمین برای اینده کشور روی تو حساب باز کردند. دانش اموز من ...!وقتی روزی به نام دانش اموز در تقویم قرار داده شد به خودت اعتماد کن برای خودت ارزش قائل باش تصمیم های تو رفتارهای تو درون نمای وطنت خواهد بود. دانش اموز من ...!خاطرت باشد نام دانش اموز مقدس است پس دانش که می اموزی برایت نور و روشنایی باشد برای روشن کردن مسیر خود و دیگران. تو بزرگ هستی تو باارزشی ،روشن و پر از امید ،من اموزگار تو هستم و در کنار تو . روزت مبااااااارک.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: برگزاری جشن روز دانش آموز

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: خدایا جهان پادشاهی توراست /زما خدمت اید خدایی تو راست/کار در کلاس( جمع و تفریق کسرها )را با توضیح نکته ی اموزشی روی تخته حل کردیم. از کتاب کار ،نکات مهم و تیزهوشانی که بصورت سوال ،کتاب کار داده برای دانش اموزان مشخص و بولد کردم و نکات را در کتابشان وارد کردند و مثال حل کردیم.

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند رنگهای قشنگ/از کتاب کار سوالات درس سوم را همراه دانش اموزان پاسخ دادیم.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام او که افریده ریباییهاست/ تحلیل و معنی شعر خرد رهنما و خرد دلگشا را تمام کردیم و از همه ی دانش اموزان شعر حفظی را پرسبدم.هر چند تعدادی متاسفانه کوتاهی کرده بودند.مهلت داده شد برای فردا حفظ و اما ده باشند.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: بنام خداوند خورشید و ماه/از کتاب کار درس 4 را همراه دانش اموزان خواندیم و قسمتهای مهم را هایلایت کردیم و پرسشها را پاسخ دادیم.

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: پسر خوبم سلام/"موفقیت مجموعه ای از تلاشهای کوچک است که هر روز و هر روز تکرار شده اند." از اینکه سال تحصیلی را در کنار شما شروع کردم بخود میبالم "روز دانش اموز بر همگی شما عزیزانم مبارک" به این مناسبت برای فردا تکلیف ندارید... یادتان باشد فردا برای دروس با من، فقط کتاب ریاضی همراهتان باشد."دوستتان دارم ارزشمندترین داشته هایم"

هنر پنجم

مدرس: حاجی پور، رائیکا
فعالیت: آموزش طراحی کاریکاتور زرافه

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/جمع و تفریق کسرها با مخرج متفاوت با شکل و محاسبه کامل اموزش داده شد/دانش اموزان برای ازمون هفته ی اینده (تاکید میکنم شنبه ازمون نداریم متعاقبا روز دقیق ازمون را اعلام میکنم )فصل اول را به تدریج تمرین بیشتری داشته باشند.تا برای روز ازمون حجم زیادی باقی نماند.
تکلیف: ارمغان 6 حل شود.ارمغان 5 را امضا شده شنبه همراه خود بیاورید.

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا وند خورشید و ماه/از کتاب کار یک صفحه از درس رنگین کمان را همراه دانش اموزان کامل کردیم.
تکلیف: ارمغان 6 حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا وند خورشید و ماه/شعر خرد رهنما و خرد دلگشای را تا نیمه معنی و تحلیل کردیم از بابت مفعول و تشخیص ان و ارایه کنایه و تعداد جمله.
تکلیف: ارمغان 6 و املا سودوکو و جدول متقاطع حل شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا وند مهر افرین/از کتاب کار درس 4 یک صفحه همراه دانش اموزان کامل شد.
تکلیف: ارمغان 6 را کامل کنید

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: ساخت عینک با استفاده از اشکال هندسی

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: تدریس مبحث قلم در اسکرچ تحت عنوان تغییر رنگ قلم و تغییر ضخامت قلم و پروژه اول صفحه 30 انجام شد در کلاس
تکلیف: پروژه دوم صفحه 30 کتاب در منزل انجام شود و کد برنامه نویسی جلسه بعد همراه عزیزان باشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام شروع آموزش درس نتیکت با مهارت چگونه پیام دادن
تکلیف: با سلام لطفا تمامی بچه ها در یک کاغذ رنگی سه ردیف بکشند ردیف اول پیام متنی ،ردیف دوم پیام صوتی،ردیف سوم تماس تلفنی حالا مزایب و معایب هر کدام از اینها را زیرش بنویسند و برای هفته آینده حتما بیاورند بایگانی می شود

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند پروانه های رنگ رنگ/درس سوم (رنگین کمان) را از کتاب کامل کردیم و کاوشگری و فعالیتها را پاسخ دادیم/

متن اطلاعاتی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: سلام/علوم درس سوم خوب خوانده شود فردا کتاب کار را حل میکنیم مسلط باشید. کسانی که کتاب کار هایشان مدرسه نیست حتما به مدرسه بیاورند داخل مدرسه باشد. کتاب فارسی و دفتر فارسی برای فردا همراهتان باشد. سپاس از همکاری شما.

ورزش پنجم

مدرس: دباغیان، کیارش
فعالیت: تمرینات دویدن و استقامتی.آموزش برخورد با مسدومیتهای ابتدایی.بازی فوتبال
تکلیف: 1تا 2 جلسه دویدن 20-30 مین نرم دوی

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند هوش و کلام/دانش اموزان در قالب گروههای house system تستهای هوش را با مشارکت هم حل کردند/

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام تنها مهندس هستی/تمرین صفحه ی 25 و 26 را همراه دانش اموزان روی تخته انجام دادیم از کتاب کار سری اموزشهای محاسبات سریع با عنوان زنک تفریح ضرب عدد 2 رقمی در 11 را اموزش دیدند و فعالیت عملکردی را انجام دادیم و فعالیت کلاسی فصل 2 را انحام دادیم.
تکلیف: تمرین صفحه ی 36 و 37 را از کتاب کار حل کنید.

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند رنگها/ قسمتی از فصل دوم علوم (رنگین کمان) از کتاب، تدریس شد.و کاوشکریها و فعالیت داخل کتاب پاسخ داده شد.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/شعر خرد رهنما و خرد دلگشا از درس سوم داده شد و تحلیل دستوری (قالب شعر و قافیه و ردیف و خوانش و فهم.)انجام شد.تا شنبه همه حفظ باشند.
تکلیف: در دفتر مشق بنویسید/ 1-فرض کن با ماشین زمان به 1200 سال پیش سفر کرده ای و میخواهی به دیدار زکریای رازی بروی ...در یک بند بنویس چه کارهایی میکنی؟ چه حرف هایی می زنی؟ چه چیزهایی از رازی میپرسی؟ 2-واژه های معلم و اموزگار از نظر ساده و غیر ساده بودن چه تفاوتی دارند؟

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: با یک بازی دویدنی کلاس را شروع کردیم. سپس یک بازی رقابتی دو به دو داشتیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: