فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مبتکران

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان/ درس هفته ی گذشته با پرسش کلاسی پای تخته تکرار و تمرین شد/ نکته ی بسیار مهم از تمرین 1 صفحه ی 5 توضیح داده شد.ازمونک کوچکی از مطالب هفته ی گذشته گرفتم."گاهی ممکن است یادت برود دانه هایت را کجا کاشته ای باران به تو خواهد گفت:بگذار تا ببارد"
تکلیف: از کتاب درسی:در دفتر ریاضیات تمیز و مرتب با ذکر تاریخ صفحه ی 5 تمرین 1 و 2و 3 و 4 نوشته و حل شود فردا همراه داشته باشید/از کتاب کار ریاضی:داخل خود کتاب کار صفحات 11و 12 و 13 و 14 و صفحه ی 16 و 17 فعالیت کلاسی سوال 3 و 4 و 6 و تمرین صفحه ی 18 ،سوالات 1، 2، 3 ،4 ،5،6،7 حل شود و با برنامه ریزی یعنی تقسیم بندی کنید و همه را در یک روز حل نکنید و روز دوشنبه همراه بیاورید.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند مهر افرید/درس ستایش با پرسش کلاسی مرور شد .درس تماشاخانه روانخوانی شد و مفهوم درس که بر اساس شعر سعدی میباشد برای دانش اموزان بیان شد/"زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست...تو قهرمان نقش اول داستان زندگی خودت هستی."
تکلیف: از درس تماشاخانه لغاتی که مضرب 5 هستند را در دفتر مشق رونویسی کنید مثلا از ابتدای درس بخوانید و 5 تا 5 تا کلمات را بشماریدو مضرب 5 را بنویسید.جلسه ی بعد همراهتان باشد.سپاسگزارم. نکته ی مهم/پسرای عزیزم پس از استراحت کوتاه با برنامه ریزی به نوشتن تکالیف بپردازید و تا ساعت 7 شب تکالیف را تمام کرده باشید.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام حضرت دوست/ارزیابی از درس علوم سال گذشته انجام شد.

هنر پنجم

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: نقاشی آتش نشان وماشین آتش نشانی وسانحه کشیده شد.
تکلیف: دفتربزرگ نقاشی ومدادرنگی همراه داشته باشند.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام تنها مهندس هستی /عملکرد یک هفته اموزش ریاضی:تا پایان صفحه ی 4 کتاب را حل کردیم و نکات لازم بررسی شد/در پایان هفته این 4 صفحه را تمرین و مرور کنید هر شب 20 دقیقه تا کاملا جا بیفتد تکرارو استمرار باعث تثبیت میشود .

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام حضرت عشق/یک هفته از مهر ماه سپری شد در این هفته درس ستایش بررسی شد جهت اطلاع :معنی کلمات درس، تعداد جملات بیت ، قالب شعر،ارایه ها در شعر، قافیه و ردیف، همگی بررسی شد/جلسه ی بعد پرسش از همین درس بطور رندم داریم.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/ مقدمه ای از ارتباط و گفتگو در کلاس گفته شد و با دانش اموزان به تبادل نطر در مورد ارتباط و اولین کسانی که در زندگی با انها ارتباط گرفتند و ...صحبت کردیم.

رباتیک

مدرس: لطفی، زهرا
فعالیت: معرفی علم رباتیک و کاربرد های رباتیک در محیط پیرامون و ساختار اصلی ساخت ربات صحبت شد

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: آشنایی کامل با مبانی و ویندوز کامپیوتر و حافظه ها و نحوه نشستن و کار با رایانه

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام امروز درباره اتیکت و نتیکت که آداب معاشرت در اجتماع و فضای مجازی است صحبت کردیم پاور پوینت درس در مورد نحوه رفتار در فضای مجازی و برنامه هایی که بچه ها از آنها استفاده می کنند بود و اینکه در این فضا چگونه ارتباط برقرار میکنند
تکلیف: فکر کنند قرار است در فضای مجازی محصولی را معرفی کنند از چه فضایی استفاده میکنند و این محصول را چگونه به مشتری معرفی میکنند این تکلیف را در ابتدا با تامل شروع کنند و بعد یا ،با انجام یک نقاشی یا پروسه معرفی محصول و نحوه فروش به ترتیب مانند انشا بنویسند که هفته آینده در کلاس خوانده شود

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خدا/عرض احترام /با دانش اموزان فرفره ی داخل کتاب را ساختیم و رهایش کردیم و با مشاهده متوجه شدند کدام فرفره (بال پهن یا بال باریک)زودتر سقوط میگند./

قرآن پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام یزدان/صوت درس اول را در کلاس پخش کردم و نکات لازم با همراهی بچه ها برای خواندن درست و زیبای کلمات بررسی شد /دانش اموزان هر شب ده دقیقه اختصاص به روان خواندن و ادای درست کلمات کنند./

ورزش پنجم

مدرس: دباغیان، کیارش
فعالیت: نام درس: ورزش(تمرینات دویدن و بازی) کلاس: پایه پنجم آموزگار : دباغیان تاریخ: 1403/7/3 شعبه : پسرانه جنت آباد

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: ارزیابی خط انجام شد.شعرفارسی روی تخته باخط خوش نوشته شد.
تکلیف: شعرفارسی مجدد دردفترزیبانویسی باخط خوش نوشته شود.دفترمشق برای زیبانویسی همراه داشته باشند.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام هستی بخش توانا/از کتاب هوش و استعداد تحلیلی نسخه ی معلم سوالات هوش منطقی و الگویابی را با همکاری و همفکری بچه ها و با منطق و محاسبه و اجرای عملی حل کردیم /سوال زیر را تا جلسه ی بعدی حل کنند سپاس از اینکه فقط همفکری با دانش اموز دارید و حل ان را به عهده ی خودش میگذارید.(ده اردک داریم که 5 تای انها روزی یک تخم میگذارندو 5 تای دیگر ،یک روز در میان یک تخم میکذارند،بعد از 10 روز این 10 اردک چند تخم میگذارند؟75 تا/60تا/50تا/25تا/30تا.(کانگورو)
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیاء محترم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و با آرزوی موفقیت های روز افروزن برای دلبندانم. لطفا تمامی کتب کار علوی که امروز به دانش آموزان تحویل داده شده است لیبل اسم و پایه تحصیلی زده شود.

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام انکه جان را فکرت اموخت/تمرینهای داده شده ی جلسه ی قبل و 2 نکته اموزشی داخل دفترگفته شداز اولیای عزیز مجدد خواهش میکنم در نوشتن و یا حل تمرینها حداقل کمک را داشته باشیدسپاسگزار همراهی شما عزیزان هستم قرار شد کتابهایی که در طول هفته در منزل نیازی نیست دانش اموزان همراه خود نبرند بنابر این هر کدام از دانش اموزان که مایل بودند کتابشان راداخل مدرسه گذاشتند./برای امروز یک سوال ریاضی داریم داخل دفتر ریاضی با تاریخ بنویسید./با ارقام 8،7 9، 4 دو عدد دو رقمی بسازید که بیشترین حاصلضرب را داشته باشد؟ "موفقیت لحظه ای نیست "

علوم پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه/شناخت کتاب علوم و تقسیم بندی فصلها توضیح داده شد برای جلسه ی بعد علوم یک برگ کاغذ رنگی و 4 گیره ی کوچک کاغذ همراه هر کدام از دانش اموزان باشد.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: ای همه هستی زتو پیدا شده/یک بیت از شعر ستایش تحلیل و بررسی شد،دانش اموزان روی ارایه ی تضاد و کلمات متضاد در بیتها دقت داشته باشند و روز چهارشنبه که در برنامه، کتاب کار فارسی داریم کتاب و دفتر فارسی را همراه دا شته باشند. کتاب های کار تحویل داده شده بجز استعداد تحلیلی لطفا کتابها را سامان دهید و برچسب نام و نام خانوادگی داشته باشد.سپاس از همراهی شما.

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: در ابتدای کلاس قوانین کلاس توضیح داده شد. سپس برای انجام بازی‌های ریتمیک دویدنی و هیجانی به حیاط رفتیم. اهداف بازی: افزایش سرعت عمل و عکس‌العمل، تقویت حافظه شنیداری، بهبود هماهنگی گروهی، تقویت روحیه جمعی و انجام کار گروهی

ریاضی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام یگانه مهندس هستی/سوالات زیر را در دفتر ریاضی بنویسید/سوال یک-اعدادزیر را از رقم به حروف یا از حروف به رقم بنویسید./503017-300001705002-هفتادو دو میلیون و سه/سوال دو-کوچکترین عدد 12 رقمی بدون رقم تکراری را بنویسید.چه مشکلی وجود دارد؟پس جه جوابی باید به سوال بدهیم؟/نکات مهم برای نوشتن تکالیف:تکالیف تاریخ داشته باشد تمیز و با دقت نوشته شود.

فارسی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند مهر افرید/ درس ستایش را روانخوانی کنید با رعایت قواعد نگارشی ،مکث و...، لحن خواندن را رعایت کنید همانطور که در کلاس توضیح دادم،درس ستایش (ای همه هستی) را با خودکار ابی ،تمیز و با دقت در دفتر فارسی بنویسید برای هر بیت 3 خط جا بگذارید سر کلاس ،جلسه ی اینده تحلیل و معنی میکنیم.در کتاب قافیه و ردیفها مشخص شده باشد سر کلاس گفته شده تعریف مثنوی و شکل ظاهلری در دفتر نوشته شده باشد. جلسه ی بعدی بیت و تشخیص قافیه و ردیف و مثنوی پرسیده میشود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام هستی بخش هستی ها/درس اول هدیه ها تا جایی که درس داده شده (اخر بررسی کنید) داخل کتاب کامل توضیح داده شده و سوالات پاسخ داده شده و نوشتید،یکبار بخوانید.

متن ادبی پنجم

مدرس: اهدایی وند، ژیلا
فعالیت: به نام خداوند لوح و قلم / دانش اموزانی که انشایشان را کامل نکردند کامل کنند/برای فردا هر کدام از دانش اموزان یک قطعه عکس 3×4که پشتش نام و نام خانوادگی نوشته شده باشدبیاورند.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: معارفه با بچه ها انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام در ابتدا معارفه ،مرور آموزش هیجانات و احساسات به علت نبود کتاب (آموزش شادی و غم در مواقع ضروری که با بارش فکری بچه ها در مورد لحظات خاص آنها مثل انواع بازی های آنهاهمراه بود)
تکلیف: نداشتیم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: